AnonymBruker Skrevet 8. januar 2024 #1 Skrevet 8. januar 2024 Hei. Jeg liker å bruke en dildo i rompa. Elsker å feste dildoen på veggen på baderomsflisene og gi meg selv et skikkelig knull bakfra. Det er bare det at jeg sliter litt med å få skikkelig god glid. Den dildoen jeg har er en sånn gjennomsiktig laget av et billig materiale, og den glir ikke så bra. Tror kanskje overflaten gjør at gliden ikke blir så god. Jeg liker egentlig ikke å bruke vannbasert glidemiddel fordi det tørker så fort ut. Da synes jeg at jeg må fylle på annethvert minutt, og det er litt stress. Silikonbasert glir dårlig med dildoen min, sikkert på grunn av overflaten og det materialet den er laget av. Så spørsmålet er om det er dildoer laget av andre materialer som gir bedre glid? Tenkte jeg skulle kjøpe ny, men er litt usikker på hvilken jeg skal velge. Vil en som er laget av silikon gli bedre? Skulle vel egentlig hatt en av glass, men de egner seg vel heller dårlig til å feste på veggen 🙂 Noen som har anbefalinger på dildoer som glir supergodt og gjerne type glidemiddel som varer lenge også? Anonymkode: d0999...2ea
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2024 #2 Skrevet 8. januar 2024 Hmm. Vanskelig å vite hva den er laget av. Jeg synes RFSU Magic glide funker bra på mange "vanskelige" leketøy, og den holder lenge. Anonymkode: 8743e...a2f
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2024 #3 Skrevet 8. januar 2024 Det er denne jeg har https://www.sinful.no/p/king-cock-clear-dildo-med-baller-19-cm/1022360 Laget av TPE-materiale. Anonymkode: d0999...2ea
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2024 #4 Skrevet 8. januar 2024 Eneste trygge av leketøy er Silikon..TPE er ikke safe. 10-12cm i lengde er nok analt...advarer deg mot å bruke lange ting. Anonymkode: 3da9e...c33
Wilson Skrevet 8. januar 2024 #5 Skrevet 8. januar 2024 (endret) . Endret 8. januar 2024 av Wilson Angret melding
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2024 #6 Skrevet 8. januar 2024 Min er mindre, men fant bare link til den som var større. Tror kanskje min er 12 cm? Anonymkode: d0999...2ea
Tent Skrevet 8. januar 2024 #7 Skrevet 8. januar 2024 (endret) Ja det er stor forskjell på hvordan ulike materialer glir og hva slags glid du bruker. Glid-pulver som du blander selv er veldig bra til analsex (er «trådet» så den egner seg ikke til «vanlig» bruk). Dildoer som jeg er veldig glad i er av materialet Silexpan og de blir veldig glatte (kjøpt hos Duo shop). I tillegg er de «dobbel densety» så de er faste nok til å gi prostata god massasje. Om du ønsker en annen type orgasme av en dypere anal stimuli er en myk og tyn dildo å foretrekke. For meg bør de da være nærmere 25 cm. Da bør en ha lang stimuli i forkant og ha fylt seg opp med glid feks ved å ha brukt sprøyte 20-40ml kjøpt på apoteket. https://www.sinful.no/p/fist-lube-powder-100-g/1017081 Endret 8. januar 2024 av Tent
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2024 #8 Skrevet 8. januar 2024 vet at du kan kjøpe sugekopp, til glassdildoer. Kanskje det kan funke ? De glass dildoene, og den sugekoppen er jo uansett ikke dyre. Anonymkode: 37fa3...d60 1
Kroppogmann Skrevet 15. januar 2024 #9 Skrevet 15. januar 2024 Hei, Bruker Bad Dragon dildo og er superfornøyd med disse! Har tre stk i forskjellig avstøpninger. Godt materiale som glir godt med vannbasert glid. Anbefaler disse 😉
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2024 #10 Skrevet 15. januar 2024 Kroppogmann skrev (15 minutter siden): Hei, Bruker Bad Dragon dildo og er superfornøyd med disse! Har tre stk i forskjellig avstøpninger. Godt materiale som glir godt med vannbasert glid. Anbefaler disse 😉 Kult, gir de gode orgasmer? Anonymkode: 4758d...7c9
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2024 #11 Skrevet 15. januar 2024 AnonymBruker skrev (På 8.1.2024 den 7.40): Hei. Jeg liker å bruke en dildo i rompa. Elsker å feste dildoen på veggen på baderomsflisene og gi meg selv et skikkelig knull bakfra. Det er bare det at jeg sliter litt med å få skikkelig god glid. Den dildoen jeg har er en sånn gjennomsiktig laget av et billig materiale, og den glir ikke så bra. Tror kanskje overflaten gjør at gliden ikke blir så god. Jeg liker egentlig ikke å bruke vannbasert glidemiddel fordi det tørker så fort ut. Da synes jeg at jeg må fylle på annethvert minutt, og det er litt stress. Silikonbasert glir dårlig med dildoen min, sikkert på grunn av overflaten og det materialet den er laget av. Så spørsmålet er om det er dildoer laget av andre materialer som gir bedre glid? Tenkte jeg skulle kjøpe ny, men er litt usikker på hvilken jeg skal velge. Vil en som er laget av silikon gli bedre? Skulle vel egentlig hatt en av glass, men de egner seg vel heller dårlig til å feste på veggen 🙂 Noen som har anbefalinger på dildoer som glir supergodt og gjerne type glidemiddel som varer lenge også? Anonymkode: d0999...2ea Mann eller dame? Det finnes dildoer i glassmateriale som glir supergodt med silicone basert glid. Jeg er selv mann og bruker dette. Den treffer prostata hardere og gir supre orgasmer. Dama sier taket snart løfter seg av mine orgasmer😅 Anonymkode: 4758d...7c9
Kroppogmann Skrevet 15. januar 2024 #12 Skrevet 15. januar 2024 AnonymBruker skrev (52 minutter siden): Kult, gir de gode orgasmer? Anonymkode: 4758d...7c9 Ja, det gjør dem! Både for henne og meg ☺️
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå