AnonymBruker Skrevet 8. januar 2024 #1 Skrevet 8. januar 2024 30 åra nærmer seg med stormskritt... 20 åra har vært gjennomgått i ensomhet... Var det sånn det skulle bli... Var dette alt... Kommer aldri til å få meg rype... Sorry for skrivefeil er litt full Anonymkode: 5db0d...ebc 1
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2024 #2 Skrevet 8. januar 2024 Her er noen tips: https://www.jeger.no/rypejakt Lykke til, da 😊 Anonymkode: 370ad...462 10 9
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2024 #3 Skrevet 8. januar 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Her er noen tips: https://www.jeger.no/rypejakt Lykke til, da 😊 Anonymkode: 370ad...462 Rype er også slang for dame der jeg er fra Anonymkode: 5db0d...ebc
LadeJarl Skrevet 8. januar 2024 #4 Skrevet 8. januar 2024 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): 30 åra nærmer seg med stormskritt... 20 åra har vært gjennomgått i ensomhet... Var det sånn det skulle bli... Var dette alt... Kommer aldri til å få meg rype... Sorry for skrivefeil er litt full Anonymkode: 5db0d...ebc Hva om du går for ei orrhøne? Eller gammal røy..?,...😂🙈 9 1 2
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2024 #5 Skrevet 8. januar 2024 LadeJarl skrev (Akkurat nå): Hva om du går for ei orrhøne? Eller gammal røy..?,...😂🙈 Sorry første kommentaren kom deg i forkjøpet... Se kommentar over... Anonymkode: 5db0d...ebc
LadeJarl Skrevet 8. januar 2024 #7 Skrevet 8. januar 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): 😔 Anonymkode: 5db0d...ebc Når du våkner i mårra ettermiddag/ kveld tar du en runde med deg selv og legger en plan for å få deg dame... Så gjennomfører du planen ut over våren...Damer er snille vesener stort sett og du kommer til å lykkes ....hvis du vil..alt er opp til deg sjøl egentlig.. 1 2
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2024 #8 Skrevet 8. januar 2024 LadeJarl skrev (2 minutter siden): Når du våkner i mårra ettermiddag/ kveld tar du en runde med deg selv og legger en plan for å få deg dame... Så gjennomfører du planen ut over våren...Damer er snille vesener stort sett og du kommer til å lykkes ....hvis du vil..alt er opp til deg sjøl egentlig.. Takk for gode ord Jeg syns damer er vanskelige Eller er det jeg som er vanskelig... Anonymkode: 5db0d...ebc
LadeJarl Skrevet 8. januar 2024 #9 Skrevet 8. januar 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Takk for gode ord Jeg syns damer er vanskelige Eller er det jeg som er vanskelig... Anonymkode: 5db0d...ebc Tipper du...Du skriver bra selv med masse alkoholer innom t-shorta....så har trua jeg.. Men i natt er det nok lurest å sove litt..god natt. 1
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2024 #10 Skrevet 8. januar 2024 LadeJarl skrev (1 minutt siden): Tipper du...Du skriver bra selv med masse alkoholer innom t-shorta....så har trua jeg.. Men i natt er det nok lurest å sove litt..god natt. God natt Anonymkode: 5db0d...ebc
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2024 #11 Skrevet 8. januar 2024 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Rype er også slang for dame der jeg er fra Anonymkode: 5db0d...ebc Og der har du problemet... Hvis du heller starter å se på oss på en finere måte og setter pris på oss så kanskje du også bli mer attraktiv. Ingen som er seriøs vil bli kalt rype, og selv om du ikke kaller noen det direkte så skinner denne holdningen igjennom. Anonymkode: acb56...001 9 2
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2024 #12 Skrevet 8. januar 2024 Jeg har flere single venninner rundt 30 som egentlig bare ønsker en normal mann. Det er faktisk enklere sagt enn gjort. Når jeg leser gjennom meldingene de skriver med enkelte menn (og de mennene har helt gjennomsnittlig utseende, så man kan ikke dra den om at de bare vil ha pene menn heller) så virker jo mange å være fullstendig uten drivkraft og sosiale antenner. Jeg tenker at hvis man er 30 år og har gjennomsnittlig utseende er det sannsynligvis nok å være helt A4 og tørre å ta initiativ, så er nok mange damer faktisk interessert. Jeg var litt tidlig ute og fikk et A4-liv allerede da jeg var 24, så jeg fikk gjennomgå litt i venneflokken fordi de synes vel det var litt kjedelig og sånt da, men nå når vi er 30+ så er plutselig normalt og stabilt (i deres øyne "kjedelig") blitt noe vennene mine ønsker seg. Anonymkode: 2f5c1...9cb 1
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2024 #14 Skrevet 8. januar 2024 Kanskje TS er en fuglehund? Anonymkode: 12b6b...d0d 2 2
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2024 #15 Skrevet 8. januar 2024 6 hours ago, AnonymBruker said: 30 åra nærmer seg med stormskritt... 20 åra har vært gjennomgått i ensomhet... Var det sånn det skulle bli... Var dette alt... Kommer aldri til å få meg rype... Sorry for skrivefeil er litt full Anonymkode: 5db0d...ebc 29 år gammel kvinne her. Jeg har vært singel siden jeg var 19. Ingen kikket ekstra på meg, ingen ga meg oppmersomhet. men jeg ga heller ikke oppmersomhet til noen, fordi jeg trodde aldri noen kom til å bli glad i meg eller ville ha meg som kjæreste. Plutselig var det en kar på ett venners julebord som jeg nå er på dealeren med. ALT ER MULIG GUTT. SLUTT Å LAG KLAGETRÅDER PÅ KVINNEGUIDEN, KOM DEG TIL HELVETE UT AV DØRA. Anonymkode: 09700...c9f 2
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2024 #16 Skrevet 8. januar 2024 Slutt å drikke når du er alene. Alkohol løser ingenting. Anonymkode: b334f...2c2 3
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2024 #17 Skrevet 8. januar 2024 Rype-ruta går vel ennå? Anonymkode: 9fafe...413
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2024 #18 Skrevet 8. januar 2024 Rype? Nei, antageligvis ikke! Anonymkode: 3ed57...4c8 1
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2024 #19 Skrevet 8. januar 2024 AnonymBruker skrev (6 timer siden): 30 åra nærmer seg med stormskritt... 20 åra har vært gjennomgått i ensomhet... Var det sånn det skulle bli... Var dette alt... Kommer aldri til å få meg rype... Sorry for skrivefeil er litt full Anonymkode: 5db0d...ebc Du kan begynne å se på kvinner som medmennesker, bare det kommer du langt med. Du må også bevege deg på arenaer der du kan treffe kvinner og bli kjent med dem, noe som er en forutsetning for en hver relasjon, også en kjæresterelasjon. Logg deg av Tinder og andre datingapper, kom deg ut i det virkelige livet og lær deg å omgås mennesker generelt, ikke bare kvinner. Desto flere folk du treffer, og desto mer du utvider bekjentskapskretsen din, desto enklere blir det å treffe potensielle kjærester. Anonymkode: 277df...576 2
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2024 #20 Skrevet 8. januar 2024 Min far drev med rypejakt. Fikk ofte rype og serverte oss nydelig middag Anonymkode: fe40d...a8d 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå