Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei! 
Har nettopp fått kjæreste og en venninne sendte meg her om dagen en melding om at han har dukket opp til henne på Tinder igjen. Hun har fått han opp en gang tidligere.. 

Vet han har appen enda men han sier han ikke bruker Tinder og at han nylig gjorde Tinder kontoen sin inaktiv. Men om han dukker opp til henne, kan det stemme? Mulig han har gjort noe feil, tror ikke han er en Tinder ekspert.. 

Hun trodde også han hadde byttet bilder siden sist hun så han, han sier dette ikke er tilfellet. Da ble hun litt usikker på om hun kanskje ikke hadde sett så nøye sist gang han dukket opp og kanskje han ikke hadde byttet likevel. 
Kjente en ekkel følelse i magen, vil jo stole på han men blir jo litt skeptisk.. Hva ville dere trodd? 

Anonymkode: 6498e...8e0

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Få henne til å screenshotte neste gang det skjer. Er man inaktiv skal man ikke komme opp. 

• Liker 4
Skrevet

Vel, om han hadde deaktivert tinder kontoen sin, og ikke byttet bilde kunne han vist deg det på sin telefon.

Når han ikke har gjort dette, eller engang foreslått dette, ville min tillitt vært brutt. Da har han tydeligvis noe å skjule.

Hvis du er litt taktisk nå, så lager du deg en ny tinder bruker, så kan du jo sjekke selv. Ee han fortsatt aktiv, så er det jo ikke så vanskelig å finne han der om du sjekker en kveld dere ikke er sammen.

Utspekulert? Absolutt. Men du skader jo ingen ved å sjekke. 

• Liker 3
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet

Hadde laget meg en fake konto selv .. eller uten portrettbilde av deg .. og søkt han opp selv .. bladd meg gjennom hele bunken .. har en kjæreste som «glemte» å slette noen kontoer og jeg søkte han opp og tok han for det! Da forsvant de fort! Det holdt på å ødelegge hele forholdet vårt .. ble så lei meg .. stod i profilen at han letet etter en kjæreste ., og så hadde han meg 😔

Anonymkode: ccb5a...8cf

• Liker 3
  • Hjerte 4
Skrevet

Man kan blokkere kontakter på Tinder. Om de legger inn mobilnr til den man ikke ønsker skal se profilen sin så vil ikke denne andre få opp profilen. 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor har han app når han har dame? De i seg selv er spesielt.

Anonymkode: 12379...8b2

• Liker 6
Skrevet
Fighter83 skrev (5 minutter siden):

Man kan blokkere kontakter på Tinder. Om de legger inn mobilnr til den man ikke ønsker skal se profilen sin så vil ikke denne andre få opp profilen. 

Bare opprette ny konto med ny gmail, da går det ikke an å blokkere nummer 👍🏻

• Nyttig 1
Skrevet
Blueberrymuffin skrev (4 minutter siden):

Bare opprette ny konto med ny gmail, da går det ikke an å blokkere nummer 👍🏻

Ikke dumt det der nei👏

AnonymBruker
Skrevet

Hvis han har lika henne før han satt kontoen sin på pause så vil han komme opp i bunken hennes tror jeg.

Men hvis hele kontoen hans er deaktivert så skal han ikke være synlig i det hele tatt.

Anonymkode: f9405...ee0

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Hvis han har lika henne før han satt kontoen sin på pause så vil han komme opp i bunken hennes tror jeg.

Men hvis hele kontoen hans er deaktivert så skal han ikke være synlig i det hele tatt.

Stemmer dette ja. Jeg tok meg ut av bunken, men matcha plutselig med en likevel, en jeg hadde likt er par uker før.

Anonymkode: 6cac8...d95

AnonymBruker
Skrevet

Hva er problemet? Om han kan få bedre damer er det kjørt uansett. Da ryker du før eller siden. Mest sannsynlig kan han ikke det, og da kan han jo bare swipe så mye han klarer. Hvorfor bryr du deg om han ikke kan få noe bedre enn deg uansett?

Anonymkode: 38df3...149

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Hva er problemet? Om han kan få bedre damer er det kjørt uansett. Da ryker du før eller siden. Mest sannsynlig kan han ikke det, og da kan han jo bare swipe så mye han klarer. Hvorfor bryr du deg om han ikke kan få noe bedre enn deg uansett?

Poenget er vel at han også kan få ons, FWB, FF og flere tilsvarende damer parallelt med henne. Min eks syntes det var supert. Fant han på Tinder flere ganger jeg, han satte bare kontoen inaktiv når jeg oppdaget det og hadde liksom slettet den.

Anonymkode: 0c43e...6d7

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (14 timer siden):

Men hvorfor i helvete setter han kontoen på pause i stedet for å slette? Er han så usikker på forholdet han nå har fått at han må degge for de få matchene han tidligere har fått med å arkivere dem? Hvorfor? Hva er hensikten? Og det er umulig for henne å vite om han har satt den på pause eller bare valgt "ikke vis meg på Tinder" mens han chatter videre med reserveprinsesse nr. 1-22

Anonymkode: 0c43e...6d7

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (15 timer siden):

Hei! 
Har nettopp fått kjæreste og en venninne sendte meg her om dagen en melding om at han har dukket opp til henne på Tinder igjen. Hun har fått han opp en gang tidligere.. 

Vet han har appen enda men han sier han ikke bruker Tinder og at han nylig gjorde Tinder kontoen sin inaktiv. Men om han dukker opp til henne, kan det stemme? Mulig han har gjort noe feil, tror ikke han er en Tinder ekspert.. 

Hun trodde også han hadde byttet bilder siden sist hun så han, han sier dette ikke er tilfellet. Da ble hun litt usikker på om hun kanskje ikke hadde sett så nøye sist gang han dukket opp og kanskje han ikke hadde byttet likevel. 
Kjente en ekkel følelse i magen, vil jo stole på han men blir jo litt skeptisk.. Hva ville dere trodd? 

Anonymkode: 6498e...8e0

En inaktiv bruker skal ikke kunne dukke opp i utvalget for sveiping. Han har nok en aktiv profil enda, eventuelt er din venninne sjalu og prøver å ødelegge.

Anonymkode: 08d49...831

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Problemet er at han signaliserer utad at han er singel og på leit, siden venninna til TS fant ham der. Det gir ikke bra inntrykk. I tillegg er det slik at hvis man leter, så finner man. Leter man aktivt, har man større sjanse for å finne det man leter etter, enn hvis man ikke leter. Enda et argument er at han i stedet for å konsentrere seg om forholdet med TS, leter etter andre damer samtidig. 

Du vet at de fleste kvinner ikke er interessert i å være i et forhold der mannen har "tatt til takke" med dem?

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Tja… enten så lyver venninnen din eller typen din 

Anonymkode: 61036...cc1

Skrevet

Samme sa eksen min å. Han påsto at han hadde slettet den, og at den var inaktiv. Stemte ikke det vettu 

• Liker 1
Gjest WhisperingWind
Skrevet
AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

En inaktiv bruker skal ikke kunne dukke opp i utvalget for sveiping. Han har nok en aktiv profil enda, eventuelt er din venninne sjalu og prøver å ødelegge.

Hmmm. Jeg fikk ikke slettet brukeren min, men jeg slettet appen da jeg fikk kjærester. På Happen kunne jeg ikke sette meg inaktiv. Om en kan det på Tinder er jeg tydeligvis fremdeles aktiv🫣😅

AnonymBruker
Skrevet
WhisperingWind skrev (3 minutter siden):

Hmmm. Jeg fikk ikke slettet brukeren min, men jeg slettet appen da jeg fikk kjærester. På Happen kunne jeg ikke sette meg inaktiv. Om en kan det på Tinder er jeg tydeligvis fremdeles aktiv🫣😅

På tinder sletter man bruker. 

Anonymkode: 86679...c86

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (15 timer siden):

Hadde laget meg en fake konto selv .. eller uten portrettbilde av deg .. og søkt han opp selv .. bladd meg gjennom hele bunken .. har en kjæreste som «glemte» å slette noen kontoer og jeg søkte han opp og tok han for det! Da forsvant de fort! Det holdt på å ødelegge hele forholdet vårt .. ble så lei meg .. stod i profilen at han letet etter en kjæreste ., og så hadde han meg 😔

Anonymkode: ccb5a...8cf

Jeg har det samme med mailvarsling. Hadde vært sammen i ett år og fant han med åpen mobil på senga og innlogget på datingprofilen. 

Anonymkode: 3674d...11e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...