AnonymBruker Skrevet 7. januar 2024 #1 Skrevet 7. januar 2024 Har en bilmekaniker i hus, og kommer ofte hjem med arbeidsklær med diesellukt som må vaskes. Nå har vi fått ny vaskemaskin og jeg er redd den vil bli ødelagt av diesellukt. Noen som har noen tips og råd? Anonymkode: 596ff...99e
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2024 #2 Skrevet 7. januar 2024 Jeg har også mekanikermann, og en sønn som jobber i anleggsbransjen. Mye skitne klær! Men vaskemaskinen har ikke tatt skade av det på noen måte. Vasker arbeidsklærne på 60 grader. Anonymkode: 724db...4ed
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2024 #3 Skrevet 7. januar 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg har også mekanikermann, og en sønn som jobber i anleggsbransjen. Mye skitne klær! Men vaskemaskinen har ikke tatt skade av det på noen måte. Vasker arbeidsklærne på 60 grader. Anonymkode: 724db...4ed Kan jo prøve, men blir ekstra redd når det er ny vaskemaskin. Redd for lukt som setter seg. Synes det er rart at slike bedrifter ikke har vaskemaskin sånn at de kan vaske klærne på jobb. Anonymkode: 596ff...99e
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2024 #4 Skrevet 8. januar 2024 Du kan først legge klærne i såpevann i en balje, og så får du den verste lukten bort, før du skyller og legger dem videre i vaskemaskinen. Anonymkode: 94b6a...06b
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2024 #5 Skrevet 8. januar 2024 Jeg kjenner flere som har slike "skitne" jobber hvor familien har to vaskemaskiner, nettopp for å skåne vaskemaskin og andre klær som vaskes etterpå. Kan med fordel også brukes på grovskitne uteklær fra bhg 😅 Anonymkode: 16bc8...dcf
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå