AnonymBruker Skrevet 7. januar 2024 #1 Skrevet 7. januar 2024 Aner ikke om det er lov å poste slike bilder her men jeg prøver...etter 5 år med ammebh ville jeg finne ut riktig bh størrelse. Jeg var første gang på Change etter anbefaling fra mange. Jeg fikk god hjelp og fikk prøvd mange bher. Jeg kjøpte denne i str 70DD. Jeg syns omkretsen er riktig men jeg er litt usikker på cup størrelsen. Jeg syns jeg burde gå opp en str på cup. Hva syns dere??? Hun på change sa at hun har allerede gitt meg en cup større enn det størrelsen min er. Men jeg tenker at hva om den krymper litt etter vask. Kom med råd er dere snille😔 Anonymkode: 21b08...019 1
starken Skrevet 7. januar 2024 #2 Skrevet 7. januar 2024 Jeg syns det ser ut til at størrelse på cup er riktig, men at du kanskje burde hatt en modell med en mer dekkende cup som går litt lengre opp på brystene. 11 1
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2024 #3 Skrevet 7. januar 2024 Hvorfor mener du at du skal opp en str? Den er absolutt ikke for liten. Synes heller du har feil modell. Be om å få å prøve en av de mange Low Wire Triangle de har. Utrolig behagelige på og former brystene kjempefint. Anonymkode: 69bc8...ad0 6 1
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2024 #4 Skrevet 7. januar 2024 starken skrev (13 minutter siden): Jeg syns det ser ut til at størrelse på cup er riktig, men at du kanskje burde hatt en modell med en mer dekkende cup som går litt lengre opp på brystene. Ok takk Hvor tenker du at det er greit å ha en modell som er litt mer dekkende? Holder det ikke med slik jeg har på? Har 2 av den Ts Anonymkode: 21b08...019
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2024 #5 Skrevet 7. januar 2024 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Hvorfor mener du at du skal opp en str? Den er absolutt ikke for liten. Synes heller du har feil modell. Be om å få å prøve en av de mange Low Wire Triangle de har. Utrolig behagelige på og former brystene kjempefint. Anonymkode: 69bc8...ad0 Syns du at jeg har feil modell? Hmm 😮💨 hvordan er low wire triangle? Tror du den skal passe meg? Noe du har prøvd? Er den med eller uten spile? Anonymkode: 21b08...019
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2024 #6 Skrevet 7. januar 2024 Etter bilde og dømme synes jeg du bør ha en annen type BH fasong. Den sitter ikke riktig på deg mener det er helt feil cup du bør ha utifra bilde og gir ikke særlig støtte. Hvis det er litt løft du vil ha så finnes det BH som løfter samtidig får en fin fasong. Denne gjør ingenting for deg annet enn den er jo fin da. Av og til er det vanskelig utifra et bilde og bedømme. Stroppene kommer helt feil på deg. Så jeg skjønner ikke hvordan en konsulent kan bomme slikt. Men til syvende og sist er det jo du skal bruke den og kjenner hvordan den føles på. Anonymkode: d2570...43e 5
starken Skrevet 7. januar 2024 #7 Skrevet 7. januar 2024 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Ok takk Hvor tenker du at det er greit å ha en modell som er litt mer dekkende? Holder det ikke med slik jeg har på? Har 2 av den Ts Anonymkode: 21b08...019 Fordi kanten på bhen blir så langt ned og nærme niplene dine, det ser nesten ut som om at puppene skal falle ut. Men det kjenner du jo selv. Større cup tror jeg i hvert fall ikke du trenger ut i fra bildene. Jeg jobber forresten i klesbutikk og måler bryst og hjelper til med BH relativt ofte. Av egen og andres erfaring så er det ikke alle modeller som passer til alle, en slik med lav cut er et eksempel på en modell som kan være vanskelig for mange. 7 1
EEØm Skrevet 7. januar 2024 #8 Skrevet 7. januar 2024 (endret) Jeg ville også valgt en annen modell fordi stroppene nesten kommer helt under armene. En enda større cup vil muligens bare gjøre det enda verre. Jeg har blitt glad i de mer trekantede modellene fra change. Hilsen 65F Endret 7. januar 2024 av EEØm 4
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2024 #9 Skrevet 7. januar 2024 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Syns du at jeg har feil modell? Hmm 😮💨 hvordan er low wire triangle? Tror du den skal passe meg? Noe du har prøvd? Er den med eller uten spile? Anonymkode: 21b08...019 Modellen du har på bildet ser ut som en Lissi som er en balconet. Få kler det best da den len drar puppene nedover. Low wire Triangle er like enkel, de har spiler men ingen padding. Mariah er min favoritt, men de har også denne formen på Lissi serien som du allerede har kjøpt. (Ser nå at de har gått bort ifra Low Wire Triangle navnet og bare kaller de Triangel. Er en stund siden heg har kjøpt nytt nå siden de holder så godt). Jobber ikke fir Change, men alt undertøyet mitt er derifra. Anonymkode: 69bc8...ad0 3
Sunshade83 Skrevet 8. januar 2024 #10 Skrevet 8. januar 2024 (endret) Det er litt for mye mellomrom mellom cupene og feil type for din kropp. Stroppene er for langt ut og de vil falle ned og irritere deg. Den løfter heller ikke brystene og det blir mer til pynt enn å gjøre noe for deg. Jeg handlet tidligere på change før de en stund ikke hadde min bh-størrelse. Kompetansen der er ikke alltid så god så du bør ha et visst kritisk øye. Balconette «krever» at man har en viss fylde på brystene for at den skal sitte riktig og balconetten kan ikke være «slapp». Den må være formende og løfte og skal gjerne være under topper og kjoler med utringning. Endret 8. januar 2024 av Sunshade83 Autoleif 3
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2024 #11 Skrevet 8. januar 2024 starken skrev (8 timer siden): Fordi kanten på bhen blir så langt ned og nærme niplene dine, det ser nesten ut som om at puppene skal falle ut. Men det kjenner du jo selv. Større cup tror jeg i hvert fall ikke du trenger ut i fra bildene. Jeg jobber forresten i klesbutikk og måler bryst og hjelper til med BH relativt ofte. Av egen og andres erfaring så er det ikke alle modeller som passer til alle, en slik med lav cut er et eksempel på en modell som kan være vanskelig for mange. Helt enig med deg. Jeg føler også at puppene skal falle ut. Og når jeg la meg på siden med bhen på så var den ikke puppen ut av cuppen Ts Anonymkode: 21b08...019
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2024 #12 Skrevet 8. januar 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Helt enig med deg. Jeg føler også at puppene skal falle ut. Og når jeg la meg på siden med bhen på så var den ikke puppen ut av cuppen Ts Anonymkode: 21b08...019 Litt skrivefeil....jeg mente dene ene puppen var ute av cuppen Ts Anonymkode: 21b08...019
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2024 #13 Skrevet 8. januar 2024 Må si meg enig i at størrelsen er nok riktig, men fasongen på BHen er feil. Anonymkode: 51404...32e 2
Daisy-love Skrevet 8. januar 2024 #14 Skrevet 8. januar 2024 Jeg støtter at dette er feil modell på deg. Jeg bruker kun Change, men det hender de prøver seg på en for lite dekkende på meg også, og det blir helt feil med mine mer «løse» bryst. Når en har ammet har en gjerne også litt mindre faste bryster, og trenger mer dekke. Gjelder selvsagt ikke alle. Jeg har helt gått over til t-skjorte BH-er fra Change. Formpresset cup, med godt dekke. Det er det som passer best for meg, men tenker ihvertfall her at du burde hatt en annen modell, særlig med tanke på hvor lav den er, kombinert med stroppene. Størrelsen tror jeg er riktig ifht denne modellen, men modellen er feil. Jeg tar på meg «bestemt-buksene» når jeg går på Change 🤣🤣🙈 De vil gjerne selge meg mye ulikt. Hva med «en egen sexy bh kun for meg selv, som jeg bare kan «vite» at jeg har på meg». Eh nei, jeg betaler ikke 6-800kr for det, for det er ikke viktig for meg 🤣 De vil gjerne prøve mye ulikt, som er greit nok, men så må en også vite litt hva en liker. Når en har ammet og skal tilbake til vanlig bh så er det jo lurt at en prøver mange ulike modeller, men samtidig lurt at en prøver å være litt bevisst på hva en liker. Jeg vil f.eks ha dekkende, både i fasong og i stoff. Jeg vil så absolutt ikke ha noe sexy, gjennomsiktig greie, da jeg er mye på timer i helsenorge, og føler meg ikke komfortabel med å ta av meg til hva som helst. Jeg vil ha farger som går med klærne jeg alt har. Der er vi jo ulike, men jeg vet jeg må være veldig tydelig med de på Change som virkelig vil selge om mine behov. Om du ikke føler deg komfortabel, så føler du deg ikke komfortabel. Jeg ser du enda har på lappen med størrelsen, om du ikke har tatt av det andre, så hadde jeg byttet. Det er dyrt å gjøre bomkjøp her. Jeg har selv gjort det. Ellers fin bh, ingenting å si på det. 1
Millimani Skrevet 8. januar 2024 #15 Skrevet 8. januar 2024 Jeg har flere slike bh selv. De krymper ikke i vask om du vasker dem for hånd. Når du har fått hjelp til å finne den bh-en i den størrelsen skal du tenke at det er riktig. Den som har hjulpet deg er jo bh-tilpasser, og er kyndig i faget. Med en cup-størrelse større vil du gjerne oppleve at cupene gaper, noe som ikke er behagelig. Kjennes det "feil" i starten er det bare en tilvenningsfase. Er det første gang du handler på change kan det også være litt "rart" da du aldri har vært vant til at andre har tilpasset størrelsen for deg på den måten.
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2024 #16 Skrevet 8. januar 2024 Jeg synes den ser for stor ut. Du kan ihvertfall ikke gå opp. Tenker også at det er feil modell. Anonymkode: 839e2...de8 2
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2024 #17 Skrevet 8. januar 2024 Tenker også at det er rett størrelse, men ikke et snitt som kler deg Anonymkode: 8de77...a4a
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2024 #18 Skrevet 8. januar 2024 Modellen er ihverfall feil, og cupen ser heller for stor en liten ut. Ser ut som den ikke gir hold i det hele tatt. Prøv en fullcup . Anonymkode: eba0a...054 3
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2024 #19 Skrevet 9. januar 2024 AnonymBruker skrev (På 8.1.2024 den 0.08): Modellen du har på bildet ser ut som en Lissi som er en balconet. Få kler det best da den len drar puppene nedover. Low wire Triangle er like enkel, de har spiler men ingen padding. Mariah er min favoritt, men de har også denne formen på Lissi serien som du allerede har kjøpt. (Ser nå at de har gått bort ifra Low Wire Triangle navnet og bare kaller de Triangel. Er en stund siden heg har kjøpt nytt nå siden de holder så godt). Jobber ikke fir Change, men alt undertøyet mitt er derifra. Anonymkode: 69bc8...ad0 Daisy-love skrev (På 8.1.2024 den 8.58): Jeg støtter at dette er feil modell på deg. Jeg bruker kun Change, men det hender de prøver seg på en for lite dekkende på meg også, og det blir helt feil med mine mer «løse» bryst. Når en har ammet har en gjerne også litt mindre faste bryster, og trenger mer dekke. Gjelder selvsagt ikke alle. Jeg har helt gått over til t-skjorte BH-er fra Change. Formpresset cup, med godt dekke. Det er det som passer best for meg, men tenker ihvertfall her at du burde hatt en annen modell, særlig med tanke på hvor lav den er, kombinert med stroppene. Størrelsen tror jeg er riktig ifht denne modellen, men modellen er feil. Jeg tar på meg «bestemt-buksene» når jeg går på Change 🤣🤣🙈 De vil gjerne selge meg mye ulikt. Hva med «en egen sexy bh kun for meg selv, som jeg bare kan «vite» at jeg har på meg». Eh nei, jeg betaler ikke 6-800kr for det, for det er ikke viktig for meg 🤣 De vil gjerne prøve mye ulikt, som er greit nok, men så må en også vite litt hva en liker. Når en har ammet og skal tilbake til vanlig bh så er det jo lurt at en prøver mange ulike modeller, men samtidig lurt at en prøver å være litt bevisst på hva en liker. Jeg vil f.eks ha dekkende, både i fasong og i stoff. Jeg vil så absolutt ikke ha noe sexy, gjennomsiktig greie, da jeg er mye på timer i helsenorge, og føler meg ikke komfortabel med å ta av meg til hva som helst. Jeg vil ha farger som går med klærne jeg alt har. Der er vi jo ulike, men jeg vet jeg må være veldig tydelig med de på Change som virkelig vil selge om mine behov. Om du ikke føler deg komfortabel, så føler du deg ikke komfortabel. Jeg ser du enda har på lappen med størrelsen, om du ikke har tatt av det andre, så hadde jeg byttet. Det er dyrt å gjøre bomkjøp her. Jeg har selv gjort det. Ellers fin bh, ingenting å si på det. EEØm skrev (På 8.1.2024 den 0.07): Jeg ville også valgt en annen modell fordi stroppene nesten kommer helt under armene. En enda større cup vil muligens bare gjøre det enda verre. Jeg har blitt glad i de mer trekantede modellene fra change. Hilsen 65F starken skrev (På 8.1.2024 den 0.05): Fordi kanten på bhen blir så langt ned og nærme niplene dine, det ser nesten ut som om at puppene skal falle ut. Men det kjenner du jo selv. Større cup tror jeg i hvert fall ikke du trenger ut i fra bildene. Jeg jobber forresten i klesbutikk og måler bryst og hjelper til med BH relativt ofte. Av egen og andres erfaring så er det ikke alle modeller som passer til alle, en slik med lav cut er et eksempel på en modell som kan være vanskelig for mange. Takk for alle gode svar. Her har jeg på meg en annen bh fra change. Den er uten spiler og uten padding. Detter er en XS2 størrelse og heter Balconette wireless. Hva syns dere om cuppen her?? Jeg ville gjerne hatt et par cm større cup TS Anonymkode: 21b08...019
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2024 #20 Skrevet 9. januar 2024 32 minutter siden, AnonymBruker said: Takk for alle gode svar. Her har jeg på meg en annen bh fra change. Den er uten spiler og uten padding. Detter er en XS2 størrelse og heter Balconette wireless. Hva syns dere om cuppen her?? Jeg ville gjerne hatt et par cm større cup TS Anonymkode: 21b08...019 Syns det ser ut som den ikke ligger intill mellom brystene? Men kan være bildet som lyver. Anonymkode: 8de77...a4a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå