Gå til innhold

Langdistanseforhold - hvor ofte ses dere?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har vært sammen men kjæresten min i snart fem år. Vi bor en times flytur fra hverandre. Begge har barn som vi blir boende der vi er for. 

Vi har altså overlevd covid med restriksjoner og slikt og har hatt det utrolig fint sammen, med unntak av det siste halve året.

Fra å når det ikke har vært restriksjoner sett hverandre 1-2 ganger i måneden har vi nå ikke sett hverandre siden oktober og neste møte er ikke en gang avtalt, noe som stresser meg mye 🙄🙄🙄

Det er mye som skjer hos begge med jobb og barn men jeg skulle ønske det var mer prioritert fra hans side ...

Hvor ofte ses dere og har dere perioder med mer eller mindre treffpunkt?

Anonymkode: 386ed...3b5

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Da jeg var i LDF så vi hverandre ca 1 gang i mnd. De fleste reiser ble enten bestilt mens vi var sammen eller kort tid etterpå. Om dere ikke kan sees på en stund så forsøk ihvertfall å få bestilt neste reise. Dere må ha noe å se fram til.

Anonymkode: b8408...7f0

AnonymBruker
Skrevet

Kan jeg få spørre om noe annet? For jeg er også i et avstandsforhold, og for oss er det også vanskelig å møtes denne høsten.

Hvor mye kontakt har dere når dere ikke møtes? Med tanke på livet, barn, jobb osv? Hvordan klarer dere å opprettholde kontakten på en god måte? Hos oss er vi veldig uenige med tanke på hvor mye kontakt vi trenger i det daglige. Jeg ønsker daglig kontakt

Anonymkode: 05844...a23

AnonymBruker
Skrevet

Er også i et avstandsforhold og vi møtes 1-2 ganger i mnd. Har også 1 time flyvei. Og jeg kan ikke flytte pga barn. Har vært i lag i litt over 4 mnd. 

Skjønner godt at du blir stresset over det! Det ville jeg også ha blitt. Kanskje dere må prøve å finne en måte å se hverandre på snart da?

Anonymkode: df162...9c9

Skrevet

Vi bor ca 2 timers flyreise fra hverandre. Har bare vært sammen et halv år. Har sett hverandre ca hver 3.uke. Det er helt ok intervall for min del, men merker at mer enn det blitt for lenge. Vi snapper/melder meg hverandre daglig. Snakker sjelden i telefon.  Jeg har behov for daglig kontakt og er glad for at han også virker til å ha nesten samme behov. Men jeg tror nok han også hadde syntes annenhver dag hadde vært ok..

Vi har ingen umiddelbare planer om å flytte på oss noen av oss. Begge har barn på hver sin kant.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...