Gå til innhold

Liga, hvordan finne ut hvor man ligger?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Vet ikke hvor jeg skal plassere meg selv. Fåt høre jeg er pen, søt og har også hørt normal pluss. 

Er nok sikkert øye som ser. For mye oftere høre jeg er pen nå enn før.

Er singel og klar til å date etter brudd. Hva tenker dere andre, vurdere dere hvor dere ligger? Og hvordan gjør dere det? 

Anonymkode: 61827...027

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker said:

Isthmian Premier Division ...?

AFC Hornchurch topper tabellen med 53 poeng etter seieren mot Hashtag United 1. nyttårsdag og uavgjort mot Horsham, og har bare tapt mot Chatham Town; den tapte de 0-2 på bortebane etter mål av Christopher Dickson og Ashley Nzala. Nederst finner man Concord Rangers; til tross for navnelikheten, er det ikke mye Concorde over dem - de har 15-36 i målforskjell.

Anonymkode: fab7f...1a2

• Liker 3
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Menn du får tilbud om sex, av men ikke forhold, har et mer attraktivt utseende enn deg. I virkelighetens verden altså, ikke KGs tulleverden.

De kjekkeste mennene du kan få forhold med angir hvor du ligger på utseendeskalaen.

Hvem du kan få sex med er IKKE en indikasjon på hvor du ligger an!

Anonymkode: 44dfb...0fe

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Det finnes ingen liga, ikke nedgrader deg selv ved å prøve å plassere deg på en skala. 

Anonymkode: 75112...d8c

• Liker 5
  • Nyttig 4
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Menn du får tilbud om sex, av men ikke forhold, har et mer attraktivt utseende enn deg. I virkelighetens verden altså, ikke KGs tulleverden.

De kjekkeste mennene du kan få forhold med angir hvor du ligger på utseendeskalaen.

Hvordan vet man hvem man kan få forhold med i disse tider?

Anonymkode: 9ee46...e60

AnonymBruker
Skrevet

Last ned en app som viser hvordan du ville sett ut som motsatt kjønn. 

Anonymkode: 23183...405

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Skjønner. Men ønsker ikke random sex og kommer til å møtes ei stund før heg har sex. 

ts

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Last ned en app som viser hvordan du ville sett ut som motsatt kjønn. 

Anonymkode: 23183...405

Så hvis man synes man er attraktiv som det motsatte kjønn, er det et godt eller dårlig tegn?

Anonymkode: 9ee46...e60

AnonymBruker
Skrevet
11 hours ago, AnonymBruker said:

Skjønner. Men ønsker ikke random sex og kommer til å møtes ei stund før heg har sex. 

ts

Da kommer det til å ta en stund. Eneste måten å finne ut av dette på, er prøving og feiling.

Anonymkode: 02156...c3e

Skrevet
On 1/7/2024 at 11:15 PM, AnonymBruker said:

Jeg var ganske ødelagt og nedbrutt i psyken etter forhold med psykisk mishandling og påfølgende brudd, husker de første 2 årene ville samtlige menn kun ha sex og forsvant etterpå. Så da tenkte jeg jo at jeg siktet for høyt pga det du skriver her. Så jobbet jeg med meg selv og fikk tilhelet innsiden, og plutselig ville nesten alle jeg møtte ha forhold. Merk at disse mennene ikke var mindre kjekke enn de andre. Så det blir for lite nyansert det du skriver, selv om det i svært grove trekk kan stemme. 

Anonymkode: 857c4...31a

• Liker 2
Skrevet

Hvilken karakter vil du gi deg selv på en skala fra 1-10?

Finn nummeret, trekk fra 2 så har du trolig det andre ser deg som.

Anonymkode: e5646...d0b

Gjest WhisperingWind
Skrevet

Ehm. Liga?

Handler om kjemi med rett person. Ikke hva «liga» de er i👀

Jeg har alltid fått oppmerksomhet for utseendet mitt. Det har ikke hatt noe å si for hvem jeg vil date? 

Da jeg ble singel før sommeren startet jeg å date igjen og mennene jeg møtte var alt fra trent, normal kropp til litt bamsemage, høy/like høy som meg etc. De var kjekk, men ikke modellpene liksom.

Kjæresten min synes jeg er den kjekkeste mannen jeg noen gang har lagt øynene på. Men jeg falt for han pga kjemi og personlighet og det var etter det jeg synes han bare ble kjekkere og kjekkere for hver dag.

Nå gjør det nesten vondt å se på han for han er så sykt hot på alle måter😍

Skrevet

Jeg talte fingrene på hendene, og så tærne på bena. Summen av dette delte jeg på fire og ganget med to. Da fant jeg hvor på skalaen fra 1-10 jeg ville være for den rette. Andre var jo uvesentlig, siden det var den rette jeg søkte.

Utregningen stemte ganske bra. Viste seg at jeg i realiteten var ca 9,5 for den rette, ikke 10, men det holdt det. 😊

Skrevet

Hvis du er ute på byen så får du et inntrykk av hvem som går forbi deg og hvem som tar kontakt. Du ser også hvem de passerer for å gå bort til deg, og hvem du blir passert for.

Generelt så opererer menn med et sett standarder for sex (ofte primært utseende, og ofte langt under egen attraktivitet), og et annet sett for forhold (fremdeles mye utseende, men da også andre sider av personligheten).

Anonymkode: f6cf6...3f3

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Hvis du er ute på byen så får du et inntrykk av hvem som går forbi deg og hvem som tar kontakt. Du ser også hvem de passerer for å gå bort til deg, og hvem du blir passert for.

Generelt så opererer menn med et sett standarder for sex (ofte primært utseende, og ofte langt under egen attraktivitet), og et annet sett for forhold (fremdeles mye utseende, men da også andre sider av personligheten).

Jeg er en 0 😂😭

Anonymkode: 922e7...0d1

Skrevet (endret)
6 hours ago, Trolltunge said:

Jeg talte fingrene på hendene, og så tærne på bena. Summen av dette delte jeg på fire og ganget med to. Da fant jeg hvor på skalaen fra 1-10 jeg ville være for den rette. Andre var jo uvesentlig, siden det var den rette jeg søkte.

Utregningen stemte ganske bra. Viste seg at jeg i realiteten var ca 9,5 for den rette, ikke 10, men det holdt det. 😊

Det fungerer også. Personlig går jeg inn på yr.no, og finner en skikkelig regnværsdag.

Når dagen endelig kommer, tar jeg med min dyreste mjød til den høyeste fjelltoppen i nærområdet, og legger mjøden på varden som en offergave og går ned på mine knær og skriker ut mine spørsmål ut i regnet. Som regel får jeg svar i posten innen 3-4 virkedager. Akkurat nå er min liga på en solid en komma tre.

Endret av umAxa
  • Liker 3
  • Hjerte 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 7.1.2024 den 22.51):

Vet ikke hvor jeg skal plassere meg selv. Fåt høre jeg er pen, søt og har også hørt normal pluss. 

Er nok sikkert øye som ser. For mye oftere høre jeg er pen nå enn før.

Er singel og klar til å date etter brudd. Hva tenker dere andre, vurdere dere hvor dere ligger? Og hvordan gjør dere det? 

Det er bare å date det, så ser du hvem som sier ja til deg :) Så enkelt er det faktisk. Lag deg en profilside på en seriøs datingside og vær kritisk etter du har laget en skikkelig profil du betaler for. Jeg skal garantere deg at du merker fort  hvor du "ligger" angående attraktivitet.  Men du må også være klar over at om du er kvinne så må du være veldig kritisk. Nok av menn som er inne på datingsider også som ikke er ute etter faste forhold, men bare sex. Og de kan "playe" deg selv om de er flotte staute karer. Så alt avhenger av at du er kritisk, ikke gir sex raskt og dater flere ganger samme person. Da finner du raskt ut hvor "landet ligger".

Skrevet

Hva mer kan du by på en utseendet? Er du morsom, smart, utadvendt, utdannet med bra økonomi, har mange interesser? Disse tingene betyr mest når det gjelder «liga». Menn vil også ha noen å snakke med, ha det gøy med, diskutere problemer med.

Anonymkode: 64f39...0df

Skrevet
On 1/7/2024 at 10:51 PM, AnonymBruker said:

Det finnes ikke noen som kan svare på det. Jeg har i alle fall aldri fått svar fra noen når jeg spør. 

Anonymkode: 42e39...7cf

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (19 minutter siden):

Og dette gjelder alle former for hvor man søker slik kontakt.  Spesielt det siste avsnittet ditt her. Mange attraktive menn som bare er ute etter sex, kan lett senke kravet på utseende langt nedover om de bare er interessert i dette.  Er det snakk om et fast forhold de søker etter kommer de aldri til å gjøre det. Uansett lett å finne ut av om man er kritisk og ikke bare hopper på det første og det beste.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...