AnonymBruker Skrevet 7. januar 2024 #1 Skrevet 7. januar 2024 Noen som har noen gode tips til å fjerne neglelakk med glitter? Det går stort sett greit å fjerne, men denne gangen syns jeg glitteret skikkelig godt igjen. Anonymkode: a6d39...feb
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2024 #2 Skrevet 7. januar 2024 La bomullsdotten ligge lenge på neglen før du nikker. Har også sett folk pakke inn bomullsdotter på neglene i aluminiumsfolie. Anonymkode: c62ed...a26 1
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2024 #3 Skrevet 8. januar 2024 Min metode for å fjerne neglelakk med mye glitter eller mye pigmenter er å bruke mye neglelakkfjerner, presse bomullspaden mot neglen en stund så mest mulig av neglelakken løser seg opp, og deretter trekke neglelakken utover mot spissen på neglen med et fast grep, uten å gni fra side til side. Deretter bretter jeg den brukte delen av bomullspaden inn før jeg renser opp restene med en ren flate av paden. Avhengig av størrelsen på neglen og mengden neglelakk hender det jeg bruker en ny pad på hver negl. Anonymkode: cf3f9...083 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå