AnonymBruker Skrevet 7. januar 2024 #1 Skrevet 7. januar 2024 Hei! Noen som vet om det er normalt å ha litt «tykkere hud» på den ene siden av livmorhalstappen? Kjennes ut som huden er litt mer tykk på venstre side der og at det på en måte er litt mer ujevnt og ruglete og ikke så glatt som resten av livmorhalstappen. Har også en liten nupp på livmorhalstappen. Har dere erfaringer med dette, noen som er kjent med sin egen livmorhalstapp? Anonymkode: e9a00...1d3
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2024 #2 Skrevet 8. januar 2024 Helt rart å i det hele tatt kjenne på sin egen livmorhalstapp synes jeg 😳 Anonymkode: feea0...fa4 2
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2024 #3 Skrevet 8. januar 2024 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Helt rart å i det hele tatt kjenne på sin egen livmorhalstapp synes jeg 😳 Anonymkode: feea0...fa4 Hvorfor det? Jeg sjekker posisjonen til livmortapp for å vite om eggløsning nærmer seg. TS: jeg ville nok tatt en tur til legen for å ta en titt hvis jeg var deg, spesielt hvis du ikke har tatt celleprøve på en stund. Min livmortapp er helt glatt over hele. Anonymkode: 11aeb...aa2 1
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2024 #4 Skrevet 8. januar 2024 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Hvorfor det? Jeg sjekker posisjonen til livmortapp for å vite om eggløsning nærmer seg. TS: jeg ville nok tatt en tur til legen for å ta en titt hvis jeg var deg, spesielt hvis du ikke har tatt celleprøve på en stund. Min livmortapp er helt glatt over hele. Anonymkode: 11aeb...aa2 Tok celleprøve for under 2 år siden:) Anonymkode: e9a00...1d3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå