AnonymBruker Skrevet 7. januar 2024 #1 Skrevet 7. januar 2024 Jeg fikk match på Badoo i stad som virket for godt til å være sant (fordi hun ser skikkelig attraktiv ut og jeg er ikke det lol) Men hva hun skriver gjør at jeg blir litt tvilsom, tror dere dette er reelt eller bare en scam? Anonymkode: debd5...1d3
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2024 #3 Skrevet 7. januar 2024 Scam. Ser du hvordan personen ikke direkte svarer på det du skriver? Det er ett typisk tegn på scam. De har en script som de følger. Anonymkode: 1ddd6...0a6 7 1
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2024 #4 Skrevet 7. januar 2024 Ser ut som tull, svindel. Hadde nok ikke gått videre med dette. Her blafrer de røde flaggene godt. Anonymkode: 49e98...fa9 2
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2024 #5 Skrevet 7. januar 2024 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Ser ut som tull, svindel. Hadde nok ikke gått videre med dette. Her blafrer de røde flaggene godt. Anonymkode: 49e98...fa9 Etter et par meldinger så ber hun vel om 5000kr til sin syke niese 😜 Anonymkode: debd5...1d3 2 2
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2024 #6 Skrevet 7. januar 2024 Scam! Du kan prøve å tulle med henne og poste det her da det er gøy 😅 Anonymkode: 83bca...aed 1 2
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2024 #7 Skrevet 7. januar 2024 Hvordan kan hun norsk? Anonymkode: 83fc8...0fa 1
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2024 #8 Skrevet 7. januar 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Hvordan kan hun norsk? Anonymkode: 83fc8...0fa Eh, seriøst? Google translate, chat gtp, etc. Anonymkode: b4b72...6ad 1 1
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2024 #9 Skrevet 7. januar 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Hvordan kan hun norsk? Anonymkode: 83fc8...0fa Skal si hun har lært bra norsk og rettskrivning fort til og ikke bo fast i Norge. Det er kun svindlere som oversetter. Anonymkode: 0f8b1...092 4
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2024 #10 Skrevet 7. januar 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Skal si hun har lært bra norsk og rettskrivning fort til og ikke bo fast i Norge. Det er kun svindlere som oversetter. Anonymkode: 0f8b1...092 Som en over her skrev. ChatGPT skriver bedre norsk enn folk flest. Null problem å fremstå som god i norsk med slike verktøy tilgjengelig. Anonymkode: be667...3dd 1
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2024 #11 Skrevet 7. januar 2024 Er det virkelig noe å lure på? Du stusser ikke på at damen skriver norsk? Anonymkode: f9ca3...438
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2024 #12 Skrevet 7. januar 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Scam! Du kan prøve å tulle med henne og poste det her da det er gøy 😅 Anonymkode: 83bca...aed Er det lov eller blir det uthenging? Anonymkode: debd5...1d3
*Mocca* Skrevet 7. januar 2024 #13 Skrevet 7. januar 2024 Scam, eller ei som vil lure seg til statsborgerskap. Lovlig å legge ut, så lenge man ikke legger ut ting som kan gjøre personen identifiserbar. Dvs skjule identitet, lokasjoner, osv, slik du gjorde i det du delte i utgangspunktet. 1
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2024 #14 Skrevet 7. januar 2024 Der sitter det nok en mann som vil ha tak i pengene dine. Du kan jo prøve en stund og se hvor lang tid det eventuelt tar før temaet kommer opp. Anonymkode: f5d35...a57
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2024 #15 Skrevet 7. januar 2024 *Mocca* skrev (1 minutt siden): Scam, eller ei som vil lure seg til statsborgerskap. Lovlig å legge ut, så lenge man ikke legger ut ting som kan gjøre personen identifiserbar. Dvs skjule identitet, lokasjoner, osv, slik du gjorde i det du delte i utgangspunktet. Måtte ikke hun giftet seg med meg for at hun skulle fått statsborgerskap ut av meg da? Anonymkode: debd5...1d3
*Mocca* Skrevet 7. januar 2024 #16 Skrevet 7. januar 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Måtte ikke hun giftet seg med meg for at hun skulle fått statsborgerskap ut av meg da? Anonymkode: debd5...1d3 Selvfølgelig....og hun sier hun søker stabilt forhold.... Hva tror du folk generelt gjør hvis de ønsker å finne noen å gifte seg med? De begynner med å søke et stabilt/seriøst forhold....med håp om å gifte seg. Noen vil gifte seg av kjærlighet, noen kjenner den biologiske klokka tikke og vil være gift når de får barn, andre vil til Norge eller andre steder for å skape et bedre liv, og andre for andre grunner sikkert.... Som andre sier, fremstår som scam eller lureri, så blir det opp til deg å tolke hvordan hun kommuniserer videre, eller om du bare avslutter. Still henne spørsmål, rundt språk, skriving, hvorfor ikke engelsk hvis man ikke kan norsk. Hvorfor hun søker etter stabilt forhold med deg etter en tur hit, når hun ikke bor i Norge? Og svarer hun ikke på ting du spør om, spør hvorfor hun ikke svarer på spørsmålet du stilte. Da vil det fort avsløres hva hun er. Bare ikke la deg lure som så mange, idet ei pen dame med snodig kommunikasjon kommuniserer. Stort sett sitter man igjen fattigere på mange måter etterpå, og skjønner at det ikke var verdt det. 1
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2024 #17 Skrevet 8. januar 2024 Er du mann og matcher med en dame som ikke er et par hakk styggere enn deg selv så er det fake. Tommelfingerregel. Og Badoo? Hva faen? Det i seg selv er jo varsellampe. Ganske sannsynlig at du blir catfished der for der er det jo kun håpløse menn som scammere og horer kan lure. Akkurat som match.com, og alle andre plattformen foruten om Tinder og Raya. Om du vil matche med bra damer som vil ha et transaksjonelt forhold med deg så bruk Rich Meets Beautiful først som sist. Anonymkode: d0ef5...16d
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2024 #19 Skrevet 8. januar 2024 Svært åpenbart scam Anonymkode: 979a2...d13
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2024 #20 Skrevet 8. januar 2024 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Er du mann og matcher med en dame som ikke er et par hakk styggere enn deg selv så er det fake. Tommelfingerregel. Og Badoo? Hva faen? Det i seg selv er jo varsellampe. Ganske sannsynlig at du blir catfished der for der er det jo kun håpløse menn som scammere og horer kan lure. Akkurat som match.com, og alle andre plattformen foruten om Tinder og Raya. Om du vil matche med bra damer som vil ha et transaksjonelt forhold med deg så bruk Rich Meets Beautiful først som sist. Anonymkode: d0ef5...16d Traff faktisk flere bra menn på Badoo jeg da jeg var der. Men at dette er scam er det ingen tvil om. Sånn er det ekstremt mye av på Tinder også. Anonymkode: 0f8b1...092
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå