AnonymBruker Skrevet 7. januar 2024 #1 Skrevet 7. januar 2024 Hei. Jeg parkerte på easy park igår. Bestilte tid, stoppet den osv i appen, men i hasten har jeg ikke betalt med vipps slik jeg pleier. Jeg finner ingen regning eller lignende i appen. Det står bare at parkeringen er avsluttet og alt ser tilsynelatende ok ut. Noen som vet om man får regningen i posten isteden da? Anonymkode: f3582...632
Tomas77 Skrevet 7. januar 2024 #2 Skrevet 7. januar 2024 11 minutter siden, AnonymBruker said: Hei. Jeg parkerte på easy park igår. Bestilte tid, stoppet den osv i appen, men i hasten har jeg ikke betalt med vipps slik jeg pleier. Jeg finner ingen regning eller lignende i appen. Det står bare at parkeringen er avsluttet og alt ser tilsynelatende ok ut. Noen som vet om man får regningen i posten isteden da? Anonymkode: f3582...632 Du kan sjekke betalingsform i appen. Jeg har satt opp Strex så det kommer automatisk på mobilregningen.
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2024 #3 Skrevet 7. januar 2024 Tomas77 skrev (34 minutter siden): Du kan sjekke betalingsform i appen. Jeg har satt opp Strex så det kommer automatisk på mobilregningen. Ja det står vipps der 🤔 men jeg vippset jo ikke. Og nå står det bare at parkeringen er avsluttet.. Anonymkode: f3582...632
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2024 #4 Skrevet 7. januar 2024 Tomas77 skrev (36 minutter siden): Du kan sjekke betalingsform i appen. Jeg har satt opp Strex så det kommer automatisk på mobilregningen. Eller nå fikk jeg til å vippse 😀 måtte bare knote litt😅 takk! Anonymkode: f3582...632
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå