Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei. Jeg parkerte på easy park igår. Bestilte tid, stoppet den osv i appen, men i hasten har jeg ikke betalt med vipps slik jeg pleier. Jeg finner ingen regning eller lignende i appen. Det står bare at parkeringen er avsluttet og alt ser tilsynelatende ok ut. Noen som vet om man får regningen i posten isteden da?

Anonymkode: f3582...632

Videoannonse
Annonse
Skrevet
11 minutter siden, AnonymBruker said:

Hei. Jeg parkerte på easy park igår. Bestilte tid, stoppet den osv i appen, men i hasten har jeg ikke betalt med vipps slik jeg pleier. Jeg finner ingen regning eller lignende i appen. Det står bare at parkeringen er avsluttet og alt ser tilsynelatende ok ut. Noen som vet om man får regningen i posten isteden da?

Du kan sjekke betalingsform i appen. Jeg har satt opp Strex så det kommer automatisk på mobilregningen. 

AnonymBruker
Skrevet
Tomas77 skrev (34 minutter siden):

Du kan sjekke betalingsform i appen. Jeg har satt opp Strex så det kommer automatisk på mobilregningen. 

Ja det står vipps der 🤔 men jeg vippset jo ikke. Og nå står det bare at parkeringen er avsluttet.. 

AnonymBruker
Skrevet
Tomas77 skrev (36 minutter siden):

Eller nå fikk jeg til å vippse 😀 måtte bare knote litt😅 takk! 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...