Gå til innhold

Hvordan vet man om man er flink til å suge, når mannen ikke sier noe konstruktivt.

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg liker å suge, både som forspill og for å avslutte. Jeg kommer fra et 10 års langt ekteskap hvor det var nærmest sexløst de siste 4 årene, og det var en stor frustrasjon hos meg å ikke få seksuelle behov dekket. 

Men han jeg dater nå (over lengre tid) ønsker bare at jeg suger i et lite minutt eller maks to. Jeg har spurt om han synes det er godt, eller om han ønsker at jeg gjør noe mer/anderledes, og får bare til svar: det var godt det. 

Og da ble jo jeg usikker.. hvordan vet man at man suger bra? Altså, alt rart man tar på selvfølelsen 🙈

Jeg har en teknikk der jeg først tar tuppen av tungen og fører oppover strengen mens jeg beveger leppene oppover staken, så ruller jeg tungen over hodet mens jeg fører lettere nedover staken igjen  i gjentatte bevegelser. Kan bytte litt med å gjøre dette, eller å skape et lite vakuum i munnen, men da fører jeg bare leppene oppover og nedover staken, uten tunge, litt for variasjonen liksom. Jeg hjelper alltid til med hendene, og passer på at forhuden stimulerer hodet. 

Er dette en god teknikk, eller er det helt feil?  Noen som har andre tips til å suge? 

Anonymkode: 330a3...48d

• Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hos meg har det vært fordi at mannen ønsker å fortsette å ha sex med meg, altså han vil ikke komme. 

Spør han om det? 

Eller så kan du si, i dag vil jeg at du skal komme i munnen min. Også fortsetter du. 

Om, han da sier at han ikke får til å komme av suging gjenerelt, så kan dere jo bare kose suge, og ikke legge noe press på å komme. 

Men, om han sier at jeg vet ikke om du får det til, så kan du jo si. 

"Lær meg å sug deg" 

Brukk øynene når du suger han, du suger sikkert bra sånn teknisk. Men, sex er veldig mye mere enn teknikk. 

Se på han, vær forførende, hold blikket, se på kuken hans slikke den, og virkelig vise at du elsker det. 

Sånne, ting kanskje ? :) 

(Men, mest sannsynlig suger du bra!! bare føkka av et føkka forhold!) Men, si det til han du er med nå. :) 

Anonymkode: f4def...ba1

• Liker 2
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Skrevet

For meg høres det ut som om du bruker noen av teknikkene jeg også bruker. Og det gir god effekt her i huset. 🙂

(Jeg har forresten lest om menn som ikke liker å bli sugd - ikke fordi hun ikke er flink, men fordi de kanskje har noen mentale sperrer eller bare liker noe annet bedre.)

Jeg tenker at så lenge han ikke gir andre tilbakemeldinger enn at det er godt, så kan du jo suge for din egen del. Finn ut hvordan du liker å suge. :-)

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde det også sånn med min i starten, han hadde hatt masse dårlig blowjobs tidligere og hadde omtrent aldri klart å komme av en blowjob (sa han). Det tok ikke så lang tid før han kom fort og hardt når jeg sugde han, og han er veldig glad i det nå. Jeg synes du skal pushe mer for å finne ut hvorfor, og det er også viktig at du viser at du liker å suge. Jeg suger mye for min egen del, jeg blir kåt av å gi feks. Og det merkes nok godt. 

Anonymkode: 32fc0...acc

• Liker 1
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Høres ut som en ganske normal teknikk, selv om jeg selv er usikker på om jeg kunne beskrevet teknikk egentlig. Suger, slikker, varierer, legger inn noen dype drag så langt ned jeg kommer, stopper opp sakte så han ikke skal komme, og varierer tempo og intensitet. Suger til jeg merker at precum kommer, da roer jeg mer ned og fokuserer mer på pungen enn penis for å forlenge.

Jeg involverer pungen mye, om den er barbert. Det bruker å være populært. 

Anonymkode: 7bb1b...64c

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Jeg liker å suge, både som forspill og for å avslutte. Jeg kommer fra et 10 års langt ekteskap hvor det var nærmest sexløst de siste 4 årene, og det var en stor frustrasjon hos meg å ikke få seksuelle behov dekket. 

Men han jeg dater nå (over lengre tid) ønsker bare at jeg suger i et lite minutt eller maks to. Jeg har spurt om han synes det er godt, eller om han ønsker at jeg gjør noe mer/anderledes, og får bare til svar: det var godt det. 

Og da ble jo jeg usikker.. hvordan vet man at man suger bra? Altså, alt rart man tar på selvfølelsen 🙈

Jeg har en teknikk der jeg først tar tuppen av tungen og fører oppover strengen mens jeg beveger leppene oppover staken, så ruller jeg tungen over hodet mens jeg fører lettere nedover staken igjen  i gjentatte bevegelser. Kan bytte litt med å gjøre dette, eller å skape et lite vakuum i munnen, men da fører jeg bare leppene oppover og nedover staken, uten tunge, litt for variasjonen liksom. Jeg hjelper alltid til med hendene, og passer på at forhuden stimulerer hodet. 

Er dette en god teknikk, eller er det helt feil?  Noen som har andre tips til å suge? 

Anonymkode: 330a3...48d

Kanskje litt mye fokus på teknikk?

Selv liker jeg ikke særlig å bli sugd. Syntes det er litt kjedelig og gir meg lite. Helt uavhengig av «teknikk». Hverken trenger eller ønsker å bli sugd som en del av sexlivet.

Vet du om kjæresten din i det hele tatt er så opptatt av å bli sugd da?

Anonymkode: 14e7d...e3f

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
Fioljenta skrev (38 minutter siden):

🙂(Jeg har forresten lest om menn som ikke liker å bli sugd - ikke fordi hun ikke er flink, men fordi de kanskje har noen mentale sperrer eller bare liker noe annet bedre.)

🙋🏼‍♂️

Får ingen ting ut av å bli sugd. Har ingen ting med noe mentalt å gjøre. Liker andre ting. For meg handler det om at jeg ikke tenner på å være «mottager». 
sex der jeg «passivt» skal motta feks BJ, håndjobb etc gjør at jeg raskt mister interessen og tenningen. 

Anonymkode: 14e7d...e3f

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Noen tar det litt for bokstavelig, man skal ikke suge som en støvsuger, man skal la pikken gli lengst inn i munnen, dess lengre inn, dess bedre.

Anonymkode: e4be0...fb6

• Liker 1
Skrevet

Jeg tenker det er å gi noe, å være mottaker også  Så lenge det ikke er direkte vondt. Også da kan en si au og ikkje mer stress enn det. Betyr jo ingenting. Dåg ikke noe å si pånteknikken din da, Så tenker det er vært noen forsøk med å si til partneren eller skrive i en litt pirrende sms. Er kose syk/... har lyst å suge deg leeeenge i kveld... eller når du har begynt å suge. Deet er jo sååå nydelig å suge på pikken din, skikkelig deilig så bare ligg der å slumre du mens jeg koser meg med den. He he det er min pikk nå, så nå skal jeg suge og nyte den leenge.
Eller det er så digg å suge, ikke forstyrr  meg nå det er så nydelig, Kommer du så ikke si ifra, (jeg kjenner det nok. / vil ha satsen i munnen.) 

Det er så digg å suge deg, så vil suge deg lengre, se meg i øyene når du kommer i munnen min. 

Eller om det er noe for deg. Jeg vil teste å ha den i munnen etter den har vært inni meg. Så idag senere så vil jeg ha den i munnen på slutten før du kommer.  Eller bare kuppe hele seansen hans og suge den stedet etter en stund. 

AnonymBruker
Skrevet

Det normale er jo at man snakker sammen. Er man intime nok til å ha sex bør man greie å snakke om det også. Menn som ikke vil snakke om sex, og som heller ikke uttrykker noe som helst når man har sex er veldig turnoff, og noe jeg har blitt for gammel til å bruke tid på. Mange menn kommer heller ikke av BJ, og noen vil heller komme inni deg. Andre vil ikke komme i munnen/fjeset ditt uten å vite at det er greit, så dette finner man ikke ut av før man prater om det. 

Anonymkode: 85ec5...279

AnonymBruker
Skrevet

Ts. Bare det å han du suger kan lese på kroppsspråket ditt at du liker å gi ha sug er 95% de siste 5% er egentlig ikke så viktig ❤️. Han du er sammen har kanskje problemer med å være liksom i nuet og nyte. Kanskje han vil ha mer kontroll selv eller vil at du tar på deg selv mens du suger. Dere må snakke sammen utan å påføre skam. 

Anonymkode: c2978...e6a

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...