Gå til innhold

Er det Tinder som gjelder? Mann behøver ekspertråd!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg frisker til med mitt innlegg nummer to!

Tror tiden er inne for å opprette profil på Tinder for første gang. Ønsker at ekspertisen her kan gi noen enkle råd. Hva skal jeg skrive, hvordan skal jeg presentere meg? Hva skjer om ingen svarer?

Forstår at bilde er viktig, men hvordan skaffer jeg meg et/mange gode bilder? 

Evig takknemlig for råd her! 😯

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Rogamannen skrev (2 minutter siden):

Tror tiden er inne for å opprette profil på Tinder for første gang. Ønsker at ekspertisen her kan gi noen enkle råd. Hva skal jeg skrive, hvordan skal jeg presentere meg? Hva skjer om ingen svarer?

Jeg er proff og kan krediteres med forhold på 1.date etter en måned på tinder. I tillegg jobber jeg med reklame. Når det gjelder bilder ville jeg valgt bilder som representerer deg og dine egenskaper. Helst ikke selfier tatt inne, men bilder fra livet ditt. Du bør ha et bilde der du smiler – ordentlig med øynene. Jeg mener at teksten er viktig da du her har muligheten til å si hva du kan tilby og hva du ser etter. Ikke skriv hva du ikke ser etter. Ha et muntlig språk og del noe om deg selv som beskriver deg, men som er litt … hm.

• Liker 2
Skrevet
Helene1982 skrev (5 minutter siden):

Jeg er proff og kan krediteres med forhold på 1.date etter en måned på tinder. I tillegg jobber jeg med reklame. Når det gjelder bilder ville jeg valgt bilder som representerer deg og dine egenskaper. Helst ikke selfier tatt inne, men bilder fra livet ditt. Du bør ha et bilde der du smiler – ordentlig med øynene. Jeg mener at teksten er viktig da du her har muligheten til å si hva du kan tilby og hva du ser etter. Ikke skriv hva du ikke ser etter. Ha et muntlig språk og del noe om deg selv som beskriver deg, men som er litt … hm.

Takk!! :)

Skrevet

Jeg har faktisk aldri hatt Tinder-konto, men det kan godt være det er smart. Fant sin siste kjæreste via venner og fyren før det på en annen datingapp.

AnonymBruker
Skrevet

Mann her og får aldri match 😛 

Anonymkode: be58f...dd6

Gjest Kanino
Skrevet
Rogamannen skrev (1 time siden):

Anbefaler Hinge heller !

AnonymBruker
Skrevet

Tips: 3-4 bilder maks. Tekst 4-7 ord! 

Anonymkode: e6d7e...ace

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...