AnonymBruker Skrevet 7. januar 2024 #1 Skrevet 7. januar 2024 Jeg ble litt satt ut her. Men, jeg swiper på tinder. Liker en profil og det blir match. Tenker jeg skal skrive til han. På profilen hans står det: Selvstendig næringsdrivende og daglig leder. Har hus, bil, båt og hytte. Send meg melding hvis du har tøfler og vest. Videre lister han opp interesser, og blant annet hund. Men han er allergisk, men elsker allergivennlig hunder. Ok, så vi matcher, og min første melding er: "altså.. Jeg er klar. Jeg har til og med vest til den allergivennlige hunden min" I mitt hode var det en litt gøyal måte å satse samtalen på. Kontra å starte med hei og hå, har du en fin dag osv. Men det synes ikke han. På min melding om at jeg er klar så får jeg svar av han "Ok. Kan jo være hyggelig å starte samtalen med hei kanskje" Jeg ble litt paff. Men tenkte jeg skulle være litt tøysete igjen. Og skriver "hei og hå, nå må du ikke være for kravstor med meg 😂" Og svaret hans var da " er ikke kravstor. Men folkeskikk er jo en grei egenskap å inneha 😉" Begge i 30 årene. Er virkelig et hei nødvendig? Skjønner jo folkeskikk. Har en god utdannelse, og administrativ jobb i det offentlige. Jeg vet å kommunisere, men tenkte tinder var litt uhøytidelig. Var jeg uhøflig? Anonymkode: 1197b...1ee 4 9 1
Populært innlegg SPOCA Skrevet 7. januar 2024 Populært innlegg #2 Skrevet 7. januar 2024 Hæ? Det var jo bare artig måte å starte samtalen på. Han virker firkanta og uten humor. Jeg ville droppet hele fyren. 55 1 13
sirenas Skrevet 7. januar 2024 #3 Skrevet 7. januar 2024 Nei, han mangler tydeligvis humor. Alternativt har en annen form for humor enn deg! Jeg synes din melding var fin, passe original og on point! 25 1 8
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2024 #4 Skrevet 7. januar 2024 Nei, du var ikke uhøflig. Tydeligvis ikke en fyr med så mye humor du har å gjøre med her. Ville bare latt det gå og funnet meg noen andre. Anonymkode: 7094c...547 15 3
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2024 #5 Skrevet 7. januar 2024 Det var vel han som var mest uhøflig? Prøver å irettesette noen som forsøker seg med litt humor. Det synes jeg var sært… Anonymkode: 7c34b...366 21 1 4
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2024 #6 Skrevet 7. januar 2024 Syns det var morsomt av deg 😄 Stor fare for at han er en tørr pinne som kan få kjøre seg en båttur på egen hånd med den minen. Anonymkode: c82ae...418 13 1 2
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2024 #7 Skrevet 7. januar 2024 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Ok, så vi matcher, og min første melding er: "altså.. Jeg er klar. Oser jo av dette at du bare er ute etter sex. Anonymkode: 84fb0...183 4
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2024 #8 Skrevet 7. januar 2024 Hjeeelp, en sånn lett -å-fornærme-selvhøytidlig-fyr vil du vel ikke ha? Ikke svar noe mer, bare dropp ham. Anonymkode: 76e23...bee 10 6
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2024 #9 Skrevet 7. januar 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Oser jo av dette at du bare er ute etter sex. Anonymkode: 84fb0...183 Ts spiller jo bare med? Anonymkode: c82ae...418 3 1
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2024 #10 Skrevet 7. januar 2024 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Jeg ble litt satt ut her. Men, jeg swiper på tinder. Liker en profil og det blir match. Tenker jeg skal skrive til han. På profilen hans står det: Selvstendig næringsdrivende og daglig leder. Har hus, bil, båt og hytte. Send meg melding hvis du har tøfler og vest. Videre lister han opp interesser, og blant annet hund. Men han er allergisk, men elsker allergivennlig hunder. Ok, så vi matcher, og min første melding er: "altså.. Jeg er klar. Jeg har til og med vest til den allergivennlige hunden min" I mitt hode var det en litt gøyal måte å satse samtalen på. Kontra å starte med hei og hå, har du en fin dag osv. Men det synes ikke han. På min melding om at jeg er klar så får jeg svar av han "Ok. Kan jo være hyggelig å starte samtalen med hei kanskje" Jeg ble litt paff. Men tenkte jeg skulle være litt tøysete igjen. Og skriver "hei og hå, nå må du ikke være for kravstor med meg 😂" Og svaret hans var da " er ikke kravstor. Men folkeskikk er jo en grei egenskap å inneha 😉" Begge i 30 årene. Er virkelig et hei nødvendig? Skjønner jo folkeskikk. Har en god utdannelse, og administrativ jobb i det offentlige. Jeg vet å kommunisere, men tenkte tinder var litt uhøytidelig. Var jeg uhøflig? Anonymkode: 1197b...1ee Han der er ikke en hyggelig person. Anonymkode: 3b90c...dd8 9 3
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2024 #11 Skrevet 7. januar 2024 Er det bare meg ? Eller hadde ikke den fyren en ganske corny profil tekst ? Fikk klyse vibber Anonymkode: 64576...49e 9 1 2
bvp Skrevet 7. januar 2024 #12 Skrevet 7. januar 2024 Jeg synes du svarer ganske normalt på formuleringen han bruker i profilen sin, på en måte er jo profilen litt humoristisk formulert og du svarte deretter, ikke noe galt i det. 6 1
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2024 #13 Skrevet 7. januar 2024 Du svarte på det han skrev i profilteksten sin på en humoristisk måte. Han derimot, er en tørrpinne Anonymkode: e3f65...89c 11 1
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2024 #14 Skrevet 7. januar 2024 Hadde ikke orka XD Anonymkode: 2b957...856 4 2
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2024 #15 Skrevet 7. januar 2024 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Oser jo av dette at du bare er ute etter sex. Anonymkode: 84fb0...183 Det er jo menn som er på Tinder som er ute etter sex og tømme seg i flest mulige damer akkurat som hunder. Så ikke skyld på ts. Anonymkode: 444dd...d87 1 1
Stoltskeiv Skrevet 7. januar 2024 #17 Skrevet 7. januar 2024 Jeg satt å flirte her! Han har dårlig sans for humor ja! 5
miss summers Skrevet 7. januar 2024 #18 Skrevet 7. januar 2024 Høres ut som han har en dårlig dag, eller har blitt avvist og tar det utover deg. 3
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2024 #19 Skrevet 7. januar 2024 Noen mennesker sorterer seg selv ut av lista. Praktisk og tidsbesparende. Gå videre og stol mer på deg selv❤️ Anonymkode: 0ac60...4f7 6 2
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2024 #20 Skrevet 7. januar 2024 Om det er slike menn dere kvinner går etter på tinder, ja da skjønner jeg hvorfor dere er uheldig i kjærlighetslivet deres. Anonymkode: 64576...49e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå