AnonymBruker Skrevet 7. januar 2024 #1 Skrevet 7. januar 2024 Jeg må ha en eller annen diagnose. Hver eneste dag, fra jeg står opp til jeg legger meg tenker jeg på og drømmer jeg om plastiske operasjoner. Har fullført én, hvor jeg ble mye mer fornøyd enn jeg var. Nå ser jeg bare nye ting og vil ta en ny en dette året. Blir jeg tatt bilder av har jeg bare lyst å gråte, fordi jeg hater det jeg ser. Jeg skjønner ikke hvordan jeg noen gang skal bli frisk av dette. Jeg kommer til å havne i økonomisk krise. Har jo ingen millioninntekt akkurat Anonymkode: 11f5b...bbc 1
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2024 #2 Skrevet 7. januar 2024 Ta pengene du ville brukt på plastiske operasjoner og invester dem i en psykolog. Det tror jeg vil gjøre deg så mye bedre. Anonymkode: 8e3a9...0e8 4 1 3
Gjest Bella78 Skrevet 7. januar 2024 #3 Skrevet 7. januar 2024 Dette hørtes fælt ut ❤️ enig i at du burde snakke med noen.
Rødstrupa Skrevet 7. januar 2024 #4 Skrevet 7. januar 2024 AnonymBruker skrev (27 minutter siden): Jeg må ha en eller annen diagnose. Hver eneste dag, fra jeg står opp til jeg legger meg tenker jeg på og drømmer jeg om plastiske operasjoner. Har fullført én, hvor jeg ble mye mer fornøyd enn jeg var. Nå ser jeg bare nye ting og vil ta en ny en dette året. Blir jeg tatt bilder av har jeg bare lyst å gråte, fordi jeg hater det jeg ser. Jeg skjønner ikke hvordan jeg noen gang skal bli frisk av dette. Jeg kommer til å havne i økonomisk krise. Har jo ingen millioninntekt akkurat Anonymkode: 11f5b...bbc Kontakt psykolog. 1 1
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2024 #5 Skrevet 7. januar 2024 Psykolog er nok en mye bedre investering for deg enn plastikkirurgi. Anonymkode: 43587...3a3 1
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2024 #6 Skrevet 7. januar 2024 Hva har du fikset på og hva ønsker du å fikse på og hvorfor ønsker du det? Anonymkode: 33167...81a
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2024 #7 Skrevet 7. januar 2024 AnonymBruker skrev (27 minutter siden): Hva har du fikset på og hva ønsker du å fikse på og hvorfor ønsker du det? Anonymkode: 33167...81a Har fikset nesa. Vil fikse øynene, altså øyelokk. Har bare aldri likt mitt eget utseende Anonymkode: 11f5b...bbc
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2024 #8 Skrevet 7. januar 2024 AnonymBruker skrev (19 minutter siden): Har fikset nesa. Vil fikse øynene, altså øyelokk. Har bare aldri likt mitt eget utseende Anonymkode: 11f5b...bbc Og du tror ikke du finner noe annet som plager deg når du har fått fikset på det? Det er ofte en ond sirkel hvor man aldri blir fornøyd også ender man opp med å se heeeelt forferdelig ut til slutt, hvis man har råd til det da. Anonymkode: 43587...3a3
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2024 #9 Skrevet 7. januar 2024 AnonymBruker skrev (37 minutter siden): Og du tror ikke du finner noe annet som plager deg når du har fått fikset på det? Det er ofte en ond sirkel hvor man aldri blir fornøyd også ender man opp med å se heeeelt forferdelig ut til slutt, hvis man har råd til det da. Anonymkode: 43587...3a3 Du har rett i det, man blir blind på sånt Anonymkode: 11f5b...bbc
missLynch Skrevet 7. januar 2024 #10 Skrevet 7. januar 2024 Bruk pengene på å reise et sted hvor de trenger deg. Frivillig organisasjon som trenger folk. Etter 1 måned tenker du ikke på nesa lenger. 1
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2024 #11 Skrevet 7. januar 2024 Du har kanskje BDD - Body Dysmorfic Disorder. Da har man et ekstremt oppheng i eget utseende. Du bør nok be om henvisning til psykolog. For noen år siden var jeg i kontakt med en ung jente med denne lidelsen, gjennom yrket mitt. Denne lidelsen ødela livet hennes i årevis. Anonymkode: e4e95...73b 1
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2024 #12 Skrevet 7. januar 2024 Du er så mye mer enn bare hvordan du ser ut. Vend blikket ditt innover. Hvem er du? Hvorfor dette selvhatet? Kommer det fra deg selv, eller har du bagasje du bærer på? Jeg er enig i det de skriver over her. Psykologen kan hjelpe deg, sånn at du slutter å være så kritisk til deg selv. Du vil nok aldri bli fornøyd, for det er nok ikke utseende ditt det er noe galt med. Det er selvbildet ditt. Du er verdifull. Du er vakker - akkurat sånn som du ser ut. Og du trenger ikke å endre deg, for deg selv, eller andre. Anonymkode: f1b83...1a9 1
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2024 #13 Skrevet 7. januar 2024 AnonymBruker skrev (23 minutter siden): Du har kanskje BDD - Body Dysmorfic Disorder. Da har man et ekstremt oppheng i eget utseende. Du bør nok be om henvisning til psykolog. For noen år siden var jeg i kontakt med en ung jente med denne lidelsen, gjennom yrket mitt. Denne lidelsen ødela livet hennes i årevis. Anonymkode: e4e95...73b Ganske sikker på at jeg har denne diagnosen. Takk for at du deler Anonymkode: 11f5b...bbc
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå