Gå til innhold

En fin gave til 3 åringer.

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg pleier å strikke gensere, bukser , morsomme luer osv. men nå skal tantebarna mine bo i et varmt land i 2 år. Skal på besøk snart, og ønsker å gi noe fint til dem. 
Kjøpte noen fine sett med klær som har figurer de elsker. Men vil gi noe mer.

Gutt og jente på 3.

De har blitt kjempeglad for strikketøy og sier til alle de møter på bussen og overalt - at tante har strikket denne og denne😅.

Så de er absolutt takknemlige for strikketøy, men nå blir det for varmt selv med bomullsgarn.

Puslespill for alderen har også vært populært. Samme med bok med navnene. ( De med navn+ navn på skogstur, navn + navn slutter med smokk osv).

Hva ville dere gitt? 
Noe som ikke veier altfor mye. De har det meste, meeen tante må få lov å skjemme de bort🤗.

Anonymkode: 36bf3...664

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ull regulerer jo varmen og holder deg kjølig om det er varmt, så hvor varmt er det snakk om da?

Anonymkode: 054f2...0e9

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Ull regulerer jo varmen og holder deg kjølig om det er varmt, så hvor varmt er det snakk om da?

Anonymkode: 054f2...0e9

40 + 😄.

AnonymBruker
Skrevet

Min 3-åring er veldig glad i Giromag, heter magnetika noen steder), duplo, plastelina og småperler. 

Anonymkode: fe11e...c07

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

Min 3-åring er veldig glad i Giromag, heter magnetika noen steder), duplo, plastelina og småperler. 

Anonymkode: fe11e...c07

Takk! Har tenkt på litt på perler, ser de har laget noe på barnehagen og koser seg med det😃.

Skrevet

Lego er alltid bankers !

Skrevet

Play dough er veldig goy😃

AnonymBruker
Skrevet

Tusen takk for svar! Lego har de masse av, men tror jeg går for perler og play dough. Da kan jeg være med på moroa- elsker begge deler😁.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Og kanskje legger igjen en pakke med magnetika, de har bursdag ikke så lenge etter jeg drar.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Kinetisk sand!

Anonymkode: c91f0...5e3

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Magnetic tiles er gøy, vi har noen som heter Magic Magnet tror jeg? 

Anonymkode: bbf26...167

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Kan du strikke klær til lekene deres? Dukker, figurer og kosedyr. 

Anonymkode: 5c9d8...cbf

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

40 + 😄.

Kan hende en lett, kortermet jakke i tynn bomull likevel kan være i nyttig.

I mange land hvor det er så varmt, står aircondition på ganske kaldt inne. På restaurant, kjøpesenter osv.

Min venninne som bor i et veldig varmt land ønsket seg likevel et strikket sjal av meg til jul :)

Ellers kan du strikke tynt snurreskjørt, eller kortbukse i tynt bambusgarn blir det nydelig

Anonymkode: 41b24...d77

Skrevet

På den tida var rollespill veldig gøy her. Kjøkkenleker, serveringssett, kassaapparat osv. Aner ikke hvor mange «teselskaper» og «butikkturer» jeg hadde da de var i den alderen 😄

• Hjerte 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...