AnonymBruker Skrevet 7. januar 2024 #1 Skrevet 7. januar 2024 Hei. Trenger litt hjelp her, dette med å snakke sammen på Snapchat, med kun intensjonen om å bli litt kjent - altså ikke noe seriøst.. Jeg lurer på hvorfor menn sender bilde (gjerne opptil flere), i selve chaten ? Hvorfor tar de ikke selfie ? Jeg har tenkt om de utgir seg for å være noen andre, men det pleier gjerne å stemme overens med personen jeg snakker med... Hva er greia ? Anonymkode: 3741a...723
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2024 #2 Skrevet 7. januar 2024 det er vel bilder de allerede har liggende... og kanskje som du sier: det er bilder av noen andre?? Anonymkode: 7c61e...5f6
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2024 #3 Skrevet 7. januar 2024 Menn flest hater å ta selfies. De som faktisk liker det er gjerne litt uspiselige. Anonymkode: 2498b...d84 1 1
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2024 #4 Skrevet 7. januar 2024 Aner ikke, men det er i alle fall ingen tvil om at kamerafunksjonene i Snapchat er ganske dårlige. Hater å ta bilder med Snap på grunn av den elendige bildekvaliteten. Anonymkode: e2146...eb7
Gjest Kanino Skrevet 7. januar 2024 #5 Skrevet 7. januar 2024 AnonymBruker skrev (27 minutter siden): Hei. Trenger litt hjelp her, dette med å snakke sammen på Snapchat, med kun intensjonen om å bli litt kjent - altså ikke noe seriøst.. Jeg lurer på hvorfor menn sender bilde (gjerne opptil flere), i selve chaten ? Hvorfor tar de ikke selfie ? Jeg har tenkt om de utgir seg for å være noen andre, men det pleier gjerne å stemme overens med personen jeg snakker med... Hva er greia ? Anonymkode: 3741a...723 Det er nok bare tilfeldig.
Gjest Kanino Skrevet 7. januar 2024 #6 Skrevet 7. januar 2024 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Menn flest hater å ta selfies. De som faktisk liker det er gjerne litt uspiselige. Anonymkode: 2498b...d84 Herlighet for en tåpelig kommentar
Q2012 Skrevet 7. januar 2024 #7 Skrevet 7. januar 2024 Jeg er mann og jeg har også gjort det noen ganger på grunn hvis noen sender en selfie de forventer også en bilder tilbake, men noen ganger jeg sitter i arbeidsklær med dårlig hår og gidder ikke å fikse håret mitt eller skifte klær for å sende en selfie, men det forteller jeg også til denne person. Og jeg hater å ta bilder av meg selv. Men du kan spørre dem hvorfor de gjøre dette.
laperla Skrevet 7. januar 2024 #8 Skrevet 7. januar 2024 Kan det være fordi de er fornøyd med disse bildene de har lagret? Og ikke føler de er freshe nok og/eller får til en bra nok selfie å sende akkurat da? Opplever denne teite standardfrasen som sikkert alle andre også får "få se deg", også får jeg disse lagrede bildene fra kamerarullen i retur. Det er greit innimellom det. En snap er ikke så farlig, og bør ikke se helt perfekt ut for å sendes. Hvis vedkommende liker deg, blir h*n sikkert glad bare for å se deg.
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2024 #9 Skrevet 7. januar 2024 Takk for svar alle sammen 😀 kan være det at de sender de bildene de er fornøyde med. Det er gjerne reisebilder eller treningsbukser, så det er jo litt fint da.. Anonymkode: 3741a...723
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå