AnonymBruker Skrevet 7. januar 2024 #1 Skrevet 7. januar 2024 Sliter med at nabobarn og voksne tar snarvei gjennom Hagen vår og inn i skogen på en tursti, er sti inn i skogen ett hus over og ett hus under oss. Har et lite gjerde som blir ødelagt og busker og blomster så får lide. Er dritt lei, hva kan jeg gjøre? Anonymkode: f787b...236
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2024 #3 Skrevet 7. januar 2024 Sett opp skilt « Privat eiendom», eller ett gjerde. Gjerdet kan jo stå midlertidig til de blir vant til å gå en annen vei. 😊 Anonymkode: 038e6...dd5 2
Gjest Kanino Skrevet 7. januar 2024 #4 Skrevet 7. januar 2024 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Sliter med at nabobarn og voksne tar snarvei gjennom Hagen vår og inn i skogen på en tursti, er sti inn i skogen ett hus over og ett hus under oss. Har et lite gjerde som blir ødelagt og busker og blomster så får lide. Er dritt lei, hva kan jeg gjøre? Anonymkode: f787b...236 Sett opp en kattespyler som aktiveres av bevegelse. Da gjør de ikke det igjen
Gjest vintersolverv Skrevet 7. januar 2024 #6 Skrevet 7. januar 2024 Skjul denne et sted i hagen, eller sett opp et høyt gjerde: https://aquaworld.no/produkt/scarecrow/
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2024 #7 Skrevet 7. januar 2024 Statsminister Støre og familien gikk gjennom vår hage i åresvis helt til det ble et tråkk. Prøvde å gi beskjed på forhånd fin måte, men de bare fortsatte. Utrolig irriterende når folk gjør dette.😬 Anonymkode: 2ecff...705 1
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2024 #8 Skrevet 7. januar 2024 Er det så farlig? Storm i ett vannglass Anonymkode: 0cd22...884
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2024 #9 Skrevet 7. januar 2024 Kanino skrev (2 timer siden): Sett opp en kattespyler som aktiveres av bevegelse. Da gjør de ikke det igjen Nei, men ungene kommer tilbake og egger huset. Anonymkode: a6348...bfe
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2024 #10 Skrevet 7. januar 2024 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Nei, men ungene kommer tilbake og egger huset. Anonymkode: a6348...bfe Da får dem komme tilbake igjen å vaske også... Anonymkode: c7884...174
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2024 #11 Skrevet 7. januar 2024 Hva med et sånt skremmende vakthundskilt? Går det an å sette en ekstra stor busk der de tråkker igjennom? Anonymkode: 409dc...360
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2024 #12 Skrevet 7. januar 2024 Ts her. Er hekk, gjerde men de trår det ned. De presser seg mellom oss og naboen. Så trykker gjerdet til siden og moser naboen sin hekk og trør gjennom en hekk og et bed på min side. Anonymkode: f787b...236
Gjest Kanino Skrevet 7. januar 2024 #13 Skrevet 7. januar 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Nei, men ungene kommer tilbake og egger huset. Anonymkode: a6348...bfe Hvorfor spør du om tips når du ikke er mottakelig ?
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2024 #14 Skrevet 7. januar 2024 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Ts her. Er hekk, gjerde men de trår det ned. De presser seg mellom oss og naboen. Så trykker gjerdet til siden og moser naboen sin hekk og trør gjennom en hekk og et bed på min side. Anonymkode: f787b...236 Bedre gjerder og tilsnakk når de går der. Anonymkode: 45e5e...675 2
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2024 #15 Skrevet 7. januar 2024 Kanino skrev (10 minutter siden): Hvorfor spør du om tips når du ikke er mottakelig ? Det er jo ikke ts du siterte.. Anonymkode: 881b8...8e9 2
Gjest Kanino Skrevet 7. januar 2024 #16 Skrevet 7. januar 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Det er jo ikke ts du siterte.. Anonymkode: 881b8...8e9 Trøttende med de anonyme brukerne. Ser det nå at jeg har sitert feil person
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2024 #17 Skrevet 8. januar 2024 Jeg tror på piggtråd eller elektrisk gjerde, som @svartkatt foreslo. Hos mine nå avdøde besteforeldre var det også flere som benyttet innkjørselen og hagen som snarvei fra ett fortau til det andre i stedet for å følge veien som gikk rundt huset. Jeg er ikke så sosial av meg, så den tiden jeg bodde der(kjellerleilighet), likte jeg det dårlig når det plutselig kom noen vandrende forbi mens jeg satt ute og solte meg eller las ei bok i sommersola. Etter at jeg flyttet ut, endte de opp med å plassere digre stabler med greiner etc i overgangen mellom asfalt og hage. (Gjerde ville de visst ikke ha, såvidt jeg skjønte.) Da ble det slutt på det etter hvert. Anonymkode: 1e7ab...b1d 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå