AnonymBruker Skrevet 7. januar 2024 #1 Skrevet 7. januar 2024 Jeg har en god vennine, jeg har sett at datteren hennes blir mobbet og støtt ut av andre barn på skolen hennes og hvor vi bor. Hun har aldri besøk av venner og jeg ser hun har endret seg mye på kort tid, når det gjelder klær og alt. Hun ser ned hele tiden og virker stadig nervøs. Går alltid alene hjem og gjemmer seg fra andre barn hun møter på veien. Moren sier hun ikke blir mobbet. Jeg får så vondt av henne . Hun er 14 år. Hva kan jeg gjøre enn å bare se på dette her? Anonymkode: e3170...ddf
Gjest Kanino Skrevet 7. januar 2024 #2 Skrevet 7. januar 2024 (endret) AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Jeg har en god vennine, jeg har sett at datteren hennes blir mobbet og støtt ut av andre barn på skolen hennes og hvor vi bor. Hun har aldri besøk av venner og jeg ser hun har endret seg mye på kort tid, når det gjelder klær og alt. Hun ser ned hele tiden og virker stadig nervøs. Går alltid alene hjem og gjemmer seg fra andre barn hun møter på veien. Moren sier hun ikke blir mobbet. Jeg får så vondt av henne . Hun er 14 år. Hva kan jeg gjøre enn å bare se på dette her? Anonymkode: e3170...ddf Om du har en god relasjon med barnet kan du jo ta initiativ til en samtale. Mulig hun åpner seg for deg i stedet for til mor Endret 7. januar 2024 av Kanino
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2024 #3 Skrevet 7. januar 2024 Går vel an å ringe skolen , mer eller mindre anonymt. Snakke med rektor. og prøve å få en samtale med henne selv Anonymkode: 68263...c89
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå