AnonymBruker Skrevet 7. januar 2024 #1 Skrevet 7. januar 2024 Ja han tilbød seg faktisk å låne meg penger uten at jeg spurte han om det. Så plutselig i dag så vil han ikke det lenger. Jeg vet ikke hvorfor for vi har ikke kranglet eller noe. Jeg syns dette er veldig dårlig gjort av han og er lei meg. Har det skriftlig fra han. Han virker nå totalt fjerne og jeg kan ikke stole eller tro på han. Hva vil dere gjøre i denne situasjonen? Anonymkode: e00b6...f1f
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2024 #2 Skrevet 7. januar 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Ja han tilbød seg faktisk å låne meg penger uten at jeg spurte han om det. Så plutselig i dag så vil han ikke det lenger. Jeg vet ikke hvorfor for vi har ikke kranglet eller noe. Jeg syns dette er veldig dårlig gjort av han og er lei meg. Har det skriftlig fra han. Han virker nå totalt fjerne og jeg kan ikke stole eller tro på han. Hva vil dere gjøre i denne situasjonen? Anonymkode: e00b6...f1f Lån tar man i banken. Ikke av venner. Anonymkode: c66f4...15d 14 7
Rødstrupa Skrevet 7. januar 2024 #3 Skrevet 7. januar 2024 Ikke smart å låne penger av venner eller noen andre for den sak skyld? Hvorfor må du det? 2 1
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2024 #4 Skrevet 7. januar 2024 Vennen din har funnet ut at han verdsetter deg for mye til å låne deg penger. Å blande penger og vennskap er alltid en dårlig ide. Lån av banken i stedet! Anonymkode: fc9d2...2ad 13
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2024 #5 Skrevet 7. januar 2024 Rødstrupa skrev (1 minutt siden): Ikke smart å låne penger av venner eller noen andre for den sak skyld? Hvorfor må du det? Han tilbød meg uten at jeg spurte skrev jeg jo. Og jeg takket ja. Anonymkode: e00b6...f1f
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2024 #6 Skrevet 7. januar 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Vennen din har funnet ut at han verdsetter deg for mye til å låne deg penger. Å blande penger og vennskap er alltid en dårlig ide. Lån av banken i stedet! Anonymkode: fc9d2...2ad Da kan han vel si det i stedenfor å lyve til meg. Han svarer ikke på hvorfor han har snudd heller. Anonymkode: e00b6...f1f
Rødstrupa Skrevet 7. januar 2024 #7 Skrevet 7. januar 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Da kan han vel si det i stedenfor å lyve til meg. Han svarer ikke på hvorfor han har snudd heller. Anonymkode: e00b6...f1f Da har han ganske enkelt ombestemt seg. Lytt til råd du får når du spør oss her istedenfor å gruble på hvorfor han ikke vil låne deg penger. Lytt til råd: ikke lån av venner. Lån av banken eventuelt.. 5
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2024 #8 Skrevet 7. januar 2024 Han har sikkert nevnt det for fler, og har fått høre det alle mener: å låne bort penger er det dummeste du gjør. Så han ombestemte seg, tok til fornuften. Anonymkode: 1ec47...b2f 6 1
- Brian Skrevet 7. januar 2024 #9 Skrevet 7. januar 2024 (endret) Hypotetisk overskrift i Dagbladet: SJOKKET SOM RYSTER NORGE: VENN VILLE IKKE ÅPNE UTLÅNSBANK TIL TROSS FOR SKRIFTLIG BEKREFTELSE. Endret 7. januar 2024 av - Brian 7
Gjest Kanino Skrevet 7. januar 2024 #10 Skrevet 7. januar 2024 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Ja han tilbød seg faktisk å låne meg penger uten at jeg spurte han om det. Så plutselig i dag så vil han ikke det lenger. Jeg vet ikke hvorfor for vi har ikke kranglet eller noe. Jeg syns dette er veldig dårlig gjort av han og er lei meg. Har det skriftlig fra han. Han virker nå totalt fjerne og jeg kan ikke stole eller tro på han. Hva vil dere gjøre i denne situasjonen? Anonymkode: e00b6...f1f Er dette et seriøst innlegg ?
Anonym-09 Skrevet 7. januar 2024 #11 Skrevet 7. januar 2024 Jeg har ikke villa gjort noe som helst. Sagt jeg forstår så se etter andre muligheter.
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2024 #12 Skrevet 7. januar 2024 Det finnes ikke andre muligheter. Fornuftige mennesker bruker ikke penger de ikke har. Anonymkode: 1ec47...b2f 1 1
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2024 #13 Skrevet 7. januar 2024 Det er vel lov å ombestemme seg? Anonymkode: e14f0...9bf 3
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2024 #14 Skrevet 7. januar 2024 Hva tenker du selv da? Siden du lurer på hva du skal gjøre nå? Anonymkode: 60b5c...ec8
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2024 #15 Skrevet 7. januar 2024 Gjøre nå? Akseptere at han skjønte det var en dårlig ide før dere gjennomførte og finne en annen løsning. Man skal aldri låne penger til venner, om man ikke også er villig til å gi dem til de. hvor mye var det snakk om? Anonymkode: e6934...903
K.B. Skrevet 7. januar 2024 #16 Skrevet 7. januar 2024 AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Ja han tilbød seg faktisk å låne meg penger uten at jeg spurte han om det. Så plutselig i dag så vil han ikke det lenger. Jeg vet ikke hvorfor for vi har ikke kranglet eller noe. Jeg syns dette er veldig dårlig gjort av han og er lei meg. Har det skriftlig fra han. Han virker nå totalt fjerne og jeg kan ikke stole eller tro på han. Hva vil dere gjøre i denne situasjonen? Anonymkode: e00b6...f1f Du beveger deg videre å låner penger fra seriøse steder. 1
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2024 #17 Skrevet 7. januar 2024 AnonymBruker skrev (19 minutter siden): Ja han tilbød seg faktisk å låne meg penger uten at jeg spurte han om det. Så plutselig i dag så vil han ikke det lenger. Jeg vet ikke hvorfor for vi har ikke kranglet eller noe. Jeg syns dette er veldig dårlig gjort av han og er lei meg. Har det skriftlig fra han. Han virker nå totalt fjerne og jeg kan ikke stole eller tro på han. Hva vil dere gjøre i denne situasjonen? Anonymkode: e00b6...f1f Kanskje han har funnet ut at det kan rote til vennskapet. Kanskje han følte at han måtte tilby men håpet på at du kom til å si nei. Lån av venner er aldri lurt. Anonymkode: 1b82a...a4b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå