Gå til innhold

Nyttig forum for menn?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er dette et nyttig forum for menn? Ja, jeg tror det. Jeg har lest en del innlegg som anonym bruker i løpet av høsten 2023. Som enslig/skilt mann som har passert 50 år er det faktisk mye å lære her, spesielt innen samliv.

Jeg ble først overrasket over innleggene som gikk på dating og hvordan menn skal se ut i en perfekt verden. Så ble jeg overrasket og nesten litt trist over hvordan mange kvinner ser på seg selv. Jeg har lyst til å dele ut klemme her og nå!

Selv trives jeg best utendørs, men ikke på fjellet i sportskondom. Min favorittsted er på et fortau eller i en sidegate med god vin og deilig mat.

Ved å lese innlegg her har jeg forstått at usportslige menn, med en eller annen grad av overvekt, er turn-off. I den sammenhengen har jeg har to valg hvis jeg forstår det riktig: Sakte og sikkert miste vekt alene og komme tilbake nesten år, eller... hoppe i det og spise ren, sunn mat sammen med noen, men en innlagt liten gåtur før og etter.   

Det var på tide på hoppe ned fra gjerdet. Jeg kjenner ingen her, men en del navn går igjen fra innleggene. Mitt budskap er egentlig bare å ha det fint og respektere hverandre, men jeg skal grave dypere og kanskje bidra med noen manneråd fra en profil som faktisk har et navn! 

• Liker 4
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...