AnonymBruker Skrevet 8. januar 2024 #21 Skrevet 8. januar 2024 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Min far ble helt rabiat da han var på besøk og så at jeg hadde hengt opp fuglemat utenfor huset. "DET KOMMER ROTTER!" sa han. Er det riktig? Jeg bor på Minde, et stykke fra Bergen sentrum. Jeg trodde rottene holdt til i sentrumskjernen. Anonymkode: 01179...a92 Vi har fuglebrett og rottulf sitter side om side med fuglene og spiser.Så lenge han holder seg ute er det 0 problem.Trekker han inn i hus må jeg nok sette opp fella. Anonymkode: 48895...6ad
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2024 #22 Skrevet 8. januar 2024 AnonymBruker skrev (34 minutter siden): Det er en grunn til at det ikke er lov. Vet om et tilfelle der noen hang opp fuglehus med meiseboller/fuglene osv. Det ble muse invasjon og huset måtte rives til slutt, de spiste opp all isolasjon og råtna opp inni veggene. Fuglemat tiltrekker seg ikke bare fugler men rotter og mus også. Der det er fugler er det også rotter. Fuglene kommer seg gjennom vinteren på naturlige vis. Får du mus eller rotte i hus, vil det bli kostnader på minst en halv million til slutt. Anonymkode: bf22f...999 Hatt mus i hus mange ganger.Hvorfor skulle det koste meg halv mill?Har feller,tomt for mus. Anonymkode: 48895...6ad 1
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2024 #23 Skrevet 8. januar 2024 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Rotter må nå være i området for at de skal komme inn i din hage. Mus kommer derimot garantert👍🏼 Anonymkode: fe6af...e83 Uansett 🙄 Anonymkode: ce679...2a6
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2024 #24 Skrevet 8. januar 2024 AnonymBruker skrev (13 timer siden): Det er en grunn til at det ikke er lov. Vet om et tilfelle der noen hang opp fuglehus med meiseboller/fuglene osv. Det ble muse invasjon og huset måtte rives til slutt, de spiste opp all isolasjon og råtna opp inni veggene. Fuglemat tiltrekker seg ikke bare fugler men rotter og mus også. Der det er fugler er det også rotter. Fuglene kommer seg gjennom vinteren på naturlige vis. Får du mus eller rotte i hus, vil det bli kostnader på minst en halv million til slutt. Anonymkode: bf22f...999 Dette hørtes ut som litt vel voldsomme konsekvenser av et fuglehus. Noe sier meg at det var veldig mye galt med det huset lenge før fuglehuset ble hengt opp. Anonymkode: e93bc...f84 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå