AnonymBruker Skrevet 7. januar 2024 #1 Skrevet 7. januar 2024 Finner dette på nett: "Når vi ser på antall partnere gjennom hele livet er median blant menn 7 partnere (mean 16.8 partnere, og blant kvinner er median 6 (mean 11.9)." Hva betyr dette? Jeg er 29, har vært i et forhold i til sammen ca. 10 år ila. livet. Jeg ble seksuelt aktiv det året jeg fylte 15. Har nå hatt 30 eller 31 (husker ikke eksakt) sexpartnere til sammen. Er det mange?? Anonymkode: a20c6...e4d
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2024 #2 Skrevet 7. januar 2024 Ja, det synes jeg er alt for mange, uavhengig av hvilket kjønn du er. Anonymkode: 8bf45...642 5
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2024 #3 Skrevet 7. januar 2024 Med tanke på hvor mange som ligger rundt nå og at de med mange bak seg uansett blir gift, får barn, har forhold, og annet, så har det vel ikke så mye å si om noen syns du har for mange, eller for få heller. Det vil alltids være noen som syns det er perfekt, ikke bryr seg eller ikke vil vite. Anonymkode: a9005...755 1 1
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2024 #4 Skrevet 7. januar 2024 Ja, men det finnes da folk som liker å ha promeskiøse partnere også, swingersfolk, folk som liker å se på, osv. Anonymkode: 8adaa...453 2
SlemUlv Skrevet 7. januar 2024 #5 Skrevet 7. januar 2024 Har det virkelig noe å si, hva fremmede mennesker på internett mener? 5 3
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2024 #6 Skrevet 7. januar 2024 SlemUlv skrev (1 minutt siden): Har det virkelig noe å si, hva fremmede mennesker på internett mener? Ikke personlig, men artig å høre hva andre tenker, synes jeg da. Ellers hadde jeg ikke spurt Bruker ikke svarene til å bedømme meg selv som ekkel eller ikke, mer at det er interessant og høre hva andre anser som mye/lite Ts Anonymkode: a20c6...e4d
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2024 #7 Skrevet 7. januar 2024 Jeg synes det er mange. Men har du har vel ikke vært i forhold med alle? Noen one nigth stand også? Jeg har hatt 4 sexpartnere. En one night stand, et kort forhold. Et langt forhold, og nr 4. Den jeg dater nå. Ene forholdet mitt varte i 11 år, jeg er 30 år. Klarer ikke ha one night stand. Den ene jeg hadde tok jomfrudommen min. Det var en kjip opplevelse, og han var inn i meg i kanskje 10 sekunder før jeg angret,og forlot situasjonen. Anonymkode: eb92e...491 2
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2024 #8 Skrevet 7. januar 2024 Ja, jeg synes det var for mange.Jeg ville tenkt på deg som bruktbua. Anonymkode: a7764...111 1
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2024 #9 Skrevet 7. januar 2024 1 hour ago, AnonymBruker said: Finner dette på nett: "Når vi ser på antall partnere gjennom hele livet er median blant menn 7 partnere (mean 16.8 partnere, og blant kvinner er median 6 (mean 11.9)." Hva betyr dette? Jeg er 29, har vært i et forhold i til sammen ca. 10 år ila. livet. Jeg ble seksuelt aktiv det året jeg fylte 15. Har nå hatt 30 eller 31 (husker ikke eksakt) sexpartnere til sammen. Er det mange?? Anonymkode: a20c6...e4d Du har altså hatt 5 ganger så mange sexpartnere i en alder av 29, som de fleste har i løpet av hele livet (median). Tar man med i beregningen de øverste prosentene som har hatt flere hundre sexpartnere (mens) havner du fremdeles på over det dobbelte av hva de fleste har i løpet av et helt liv. Svaret er ja, du har ligget med svært mange, både i forhold til alderen din, medianen i befolkningen og gjennomsnittet (mean) i befolkningen. Da gjelder det å finne den mannen som enten orker å henge med deg, (dreven player etc.) eller bløffe en mann til å tro du bare har hatt noen få (leve på en løgn som en vakker dag sildrer ut). Lykke til. Anonymkode: a79f0...754
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2024 #10 Skrevet 7. januar 2024 Da jeg var 29 hadde jeg hatt sex med 7 stk. Var i et lengre forhold da. Ble singel for 13 år siden og har hatt sex med 20 stk i disse årene. Nekter å se på meg selv som noe "bruktbu". Menn kan ha sex med så mange de selv vil. Hvorfor skal ikke vi kvinner få lov til det? Vi har like mye rett på nytelse og et aktivt sexliv som menn, og jeg legger ikke skjul på at det har vært både ons, ff og lengre forhold blandet de 20. De jeg har hatt dårligst sex med er de som tror de er Guds gave til kvinnene og kun er ute etter sex. Sånne gidder jeg ikke møte igjen. Anonymkode: 48e0e...216 8 3
Gjest Kanino Skrevet 7. januar 2024 #11 Skrevet 7. januar 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Finner dette på nett: "Når vi ser på antall partnere gjennom hele livet er median blant menn 7 partnere (mean 16.8 partnere, og blant kvinner er median 6 (mean 11.9)." Hva betyr dette? Jeg er 29, har vært i et forhold i til sammen ca. 10 år ila. livet. Jeg ble seksuelt aktiv det året jeg fylte 15. Har nå hatt 30 eller 31 (husker ikke eksakt) sexpartnere til sammen. Er det mange?? Anonymkode: a20c6...e4d 30 er i hvert fall ingenting å skryte av. Det er alt for mange spør du meg.
svartkatt Skrevet 7. januar 2024 #12 Skrevet 7. januar 2024 Hva som er mange eller lite vil variere fra person til person. Ser ikke problemet med hverken 50 eller 100. Det spørs jo hvorfor eller hvordan man har kommet opp i det antallet. Men hvis det er et problem med for få eller for mange må folk la være å spørre. Det er sagt her inne at det er en privatsak.
LadeJarl Skrevet 7. januar 2024 #13 Skrevet 7. januar 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Finner dette på nett: "Når vi ser på antall partnere gjennom hele livet er median blant menn 7 partnere (mean 16.8 partnere, og blant kvinner er median 6 (mean 11.9)." Hva betyr dette? Jeg er 29, har vært i et forhold i til sammen ca. 10 år ila. livet. Jeg ble seksuelt aktiv det året jeg fylte 15. Har nå hatt 30 eller 31 (husker ikke eksakt) sexpartnere til sammen. Er det mange?? Anonymkode: a20c6...e4d Nei det er faktisk helt greitt. 1
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2024 #14 Skrevet 7. januar 2024 Det er to i året. Og nei, jeg synes ikke det er mange. Jeg synes syv er ekstremt få iløpet av et liv. Sex er gøy! Folk er gøy! Jeg vil mye heller ha sex med noen som har hatt mye sex, enn noen som ikke har det. (Selv om jeg endte opp med å gifte meg med en mann som har hatt 1/10 av antall sexpartnere som meg) Anonymkode: c4835...a94 9 2
Matas Skrevet 7. januar 2024 #15 Skrevet 7. januar 2024 Tråden er ryddet for brudd på retningslinjene til dette underforumet. Matas, mod.
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2024 #16 Skrevet 7. januar 2024 Ca samme antall som meg. Er litt eldre enn deg. Mannen bryr seg selvfølgelig ikke, så lenge han er den siste Anonymkode: 517cf...134 3
SynneD Skrevet 7. januar 2024 #17 Skrevet 7. januar 2024 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Da gjelder det å finne den mannen som enten orker å henge med deg, (dreven player etc.) eller bløffe en mann til å tro du bare har hatt noen få (leve på en løgn som en vakker dag sildrer ut). Lykke til. Anonymkode: a79f0...754 Eller bare finne en mann som ikke bryr seg. Det er mange av de også. 5 3
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2024 #18 Skrevet 7. januar 2024 Mann - I en slutten av 20-årene hadde jeg hatt ca 100 kvinnelige partnere. Nå, i slutten av 40-årene har jeg fremdeles hatt ca 100 kvinnelige partnere. Anonymkode: c32e7...ff3 1
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2024 #19 Skrevet 7. januar 2024 For meg så er det mange. Jeg har 3 og er 43 år. Seksuell aktiv fra jeg va 16 år. Men har vært i 2 relativ lange forhold. Første i 3 år. Min mann i 22 år. Men synes ikke det er mange i forhold til de unge som har veldig mange. For meg så må kjærlighet i bilde. Men mange unge klarer å sex uten følelser. Anonymkode: ec657...ebb 1
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2024 #20 Skrevet 7. januar 2024 Kanino skrev (15 minutter siden): 30 er i hvert fall ingenting å skryte av. Det er alt for mange spør du meg. For mange for hva, sånn eksakt? 30 er kanskje mange, men jeg forstår ikke hva det er FOR mange til? Det er for mange til å kunne kalle seg jomfru, ja. Og for mange til å kunne kalle seg uerfaren. Men det er ikke for mange til å være et godt menneske og en god kjæreste. Så hva eksakt er dette FOR mange til? Anonymkode: c2981...50c 8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå