AnonymBruker Skrevet 7. januar 2024 #1 Skrevet 7. januar 2024 Selv om du viste det ikke var gjensidig? Hilsen ulykkelig forelsket. Anonymkode: 7a98f...ebf
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2024 #2 Skrevet 7. januar 2024 Aldri i livet, om jeg visste han ikke følte det samme. Det er å gi andre makt de ikke trenger eller bør ha. Anonymkode: 607ad...32e 6
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2024 #3 Skrevet 7. januar 2024 Spørs litt på hvilken måte du vet at det ikke er gjensidig. Er han i et forhold eller har han sagt til deg at han ikke er interessert i deg. Med mindre han er i et forhold eller helt tydelig har sagt til deg med ord at han ikke er interessert, så ville jeg i hvertfall sagt det til han at du liker ham. Kan jo hende han er interessert. Men du må være forberedt på å få et avslag. Det kan hende at det er det som skal til også, for at du kommer deg videre. Anonymkode: de84a...e5e
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2024 #4 Skrevet 7. januar 2024 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Selv om du viste det ikke var gjensidig? Hilsen ulykkelig forelsket. Anonymkode: 7a98f...ebf Aldri noen gang innrøm til en mann at du har følelser før han innrømmer at han har det. Selv om han faktisk har følelser for deg, vil du automatisk gi han maktposisjonen ved å innrømme det. Menn i sitt naturlige maskuline stadie er den som «jakter» kvinnen. Dette ser vi i de aller fleste dyreraser også. Mysteriet rundt om du liker han tilbake, tiltrekker han og kan gjøre han mer betatt. Hvis han vet at du liker han, har han allerede vunnet deg over og spenningen er borte. Prøv å trekk energien din tilbake, selv om du kanskje heller føler du skal gjøre det stikk motsatte. Slutter du å svare han 24/7 og ta intinativ for alt vil han merke det trust me. Og dette kan få han til å like deg mer, fordi mennesker ønsker bekreftelse fra andre. Man vil ha det man ikke kan få. Dont come for me, dette er psykologi. Jeg gjør dette hele tiden og det funker nesten uten unntak. Desto mindre du vil ha han, desto mer vil han ha deg. Anonymkode: 28c5a...e79 3
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2024 #5 Skrevet 7. januar 2024 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Spørs litt på hvilken måte du vet at det ikke er gjensidig. Er han i et forhold eller har han sagt til deg at han ikke er interessert i deg. Med mindre han er i et forhold eller helt tydelig har sagt til deg med ord at han ikke er interessert, så ville jeg i hvertfall sagt det til han at du liker ham. Kan jo hende han er interessert. Men du må være forberedt på å få et avslag. Det kan hende at det er det som skal til også, for at du kommer deg videre. Anonymkode: de84a...e5e Han er i ett forhold. Men han har aldri sagt han ikke er interessert. Anonymkode: 7a98f...ebf 1
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2024 #6 Skrevet 7. januar 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Han er i ett forhold. Men han har aldri sagt han ikke er interessert. Anonymkode: 7a98f...ebf Da ville jeg ikke sagt noe som helst. Han er tatt og det må du nok dessverre akseptere, selv om det er vondt. Anonymkode: de84a...e5e 4
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2024 #7 Skrevet 7. januar 2024 Jeg har gjort det to ganger. Begge ganger bke jeg skuffet.. Anonymkode: 1828e...d53 1
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2024 #8 Skrevet 7. januar 2024 Takk, for svar. Ser ut til at jeg bare må bære på dette. Vondt er det for vi er i samme omgangskrets. Så jeg kan ikke unngå å treffe ham heller. Anonymkode: 7a98f...ebf 1
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2024 #9 Skrevet 7. januar 2024 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Takk, for svar. Ser ut til at jeg bare må bære på dette. Vondt er det for vi er i samme omgangskrets. Så jeg kan ikke unngå å treffe ham heller. Anonymkode: 7a98f...ebf HAN ER OPPTATT. Anonymkode: 6e709...5d7 4
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2024 #10 Skrevet 7. januar 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): HAN ER OPPTATT. Anonymkode: 6e709...5d7 Vi er kollegaer. Anonymkode: 7a98f...ebf
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2024 #11 Skrevet 7. januar 2024 AnonymBruker skrev (48 minutter siden): Vi er kollegaer. Anonymkode: 7a98f...ebf Han er fortsatt opptatt og det er bare kleint å legge seg etter en kollega. Ikke så enkelt å skifte jobb for å bli kvitt innpåslitne kvinner. Anonymkode: 607ad...32e 5
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2024 #12 Skrevet 7. januar 2024 57 minutter siden, AnonymBruker said: Takk, for svar. Ser ut til at jeg bare må bære på dette. Vondt er det for vi er i samme omgangskrets. Så jeg kan ikke unngå å treffe ham heller. Anonymkode: 7a98f...ebf Jeg har opplevd dette mer enn ett par ganger. Hvor vedkommende sier at det føltes uærlig å ikke si det, eller skyldte meg å si det. Men det lager bare rot i relasjoner. For han og partner, og for gruppedynamikken. det blir større av å si det, ikke mindre å bære. Anonymkode: 58f8a...c77 4
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2024 #13 Skrevet 7. januar 2024 Ikke si noe selv om jeg vet hvor mye du ønsker. Jeg gjorde det, og det var feil valg. Alt ble ødelagt etter det. Alt. Anonymkode: eff01...1c3 1 1
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2024 #14 Skrevet 7. januar 2024 Nei, ser virkelig ikke poenget i å fortelle en mann jeg vet ikke er interessert og attpåtil har dame at jeg har følelser. Anonymkode: 6d5d6...cfd 5
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2024 #15 Skrevet 7. januar 2024 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Han er i ett forhold. Men han har aldri sagt han ikke er interessert. Anonymkode: 7a98f...ebf Hvis du vurderer dette, vil det si at du også ville syntes det var ok om kvinnelige venner/kollega av din kjæreste hadde fortalt han at de hadde følelser for han? Du ville syntes det var helt greit å dra på fest eller middag med vennegjengen der du viste at en av damene hadde innrømmet til typen din at de hadde følelser for han? Anonymkode: 0abef...8c8 1
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2024 #17 Skrevet 8. januar 2024 Det vil være egoistisk av deg å si noe. Det vil bare bli en belastning på han, og på omgivelsene. Du må ta ansvaret for følelsene dine selv. Anonymkode: 407c9...97c 5
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2024 #18 Skrevet 8. januar 2024 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Det vil være egoistisk av deg å si noe. Det vil bare bli en belastning på han, og på omgivelsene. Du må ta ansvaret for følelsene dine selv. Anonymkode: 407c9...97c Man kan ikke styre følelser. Men jeg skal ikke si noe. Anonymkode: 7a98f...ebf
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2024 #19 Skrevet 8. januar 2024 Jeg har tenkt å si det til en singel kompis, jeg må gjøre det for å få ham ut av hodet. Det eneste som kan få meg til å gå videre og finne en annen er at han sier det ikke er gjensidig. Men hadde nok ikke sagt noe om han var opptatt ❤️ Anonymkode: 59891...dc3 3
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2024 #20 Skrevet 8. januar 2024 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Jeg har tenkt å si det til en singel kompis, jeg må gjøre det for å få ham ut av hodet. Det eneste som kan få meg til å gå videre og finne en annen er at han sier det ikke er gjensidig. Men hadde nok ikke sagt noe om han var opptatt ❤️ Anonymkode: 59891...dc3 Hvorfor vil det hjelpe? Anonymkode: 3a34f...a17 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå