AnonymBruker Skrevet 7. januar 2024 #1 Skrevet 7. januar 2024 Hei, Skal kjøpe produkter fra et firma. De ber meg om «invoice data» fra meg? Siden de sa de skal sende meg en invoice, så jeg skal betale. Men hva er invoice data? Hva slags informasjon trenger de fra meg Anonymkode: f2be3...be2
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2024 #2 Skrevet 7. januar 2024 Invoice er faktura. Så de trenger navn og adresse, kanskje personnummer hvis de skal kredittsjekke deg. Anonymkode: 1fba9...b92
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2024 #3 Skrevet 7. januar 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hei, Skal kjøpe produkter fra et firma. De ber meg om «invoice data» fra meg? Siden de sa de skal sende meg en invoice, så jeg skal betale. Men hva er invoice data? Hva slags informasjon trenger de fra meg Anonymkode: f2be3...be2 Navn og adresse, tipper jeg? I alle fall om du er en privatperson. For firmaer omfatter fakturainfo gjerne kontaktperson i tillegg, og noen ganger andre referanser. Men den eneste sikre måten å få vite det på er å spørre dem hva slags data de trenger. Anonymkode: 9674b...36e
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2024 #4 Skrevet 7. januar 2024 Hvilket firma er dette? Invoice betyr bare faktura, så jeg vil tro dette betyr info om hvem som skal faktureres ( feks navn/firma evt org.nr, adr, etc) Anonymkode: e13de...40a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå