Gå til innhold

Walkingpad X21 vs R2 Pro

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Noen som har en av disse og som vil fortelle litt om sine erfaringer? Er de verdt prisen?

Anonymkode: 3b901...85e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Kalsberg92

Bare tull brenner ikke mye når man ikke har oppoverbakke. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg har bestilt r2 pro. De dagene jeg ikke går ut pleier jeg "jogge på stedet" inne så for meg blir dette en oppgradering. Jeg har trua😅 Om jeg får den. Snart en uke siden jeg har bestilt og ikke hørt et pip. 

Anonymkode: f8046...230

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

kjære vene det er da bare å gå en tur ut.

Anonymkode: d5add...84d

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (16 minutter siden):

Er ikke alle som vil gå ute i minusgrader, snø,slaps,regn og drittvær. Folk er forskjellige. Tipper ts er ute etter erfaringer fra folk som har brukt møllen selv.

• Liker 4
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (20 minutter siden):

På grunn av astma, mange minusgrader og luftforurensning på rødt og lilla nivå i flere dager i strekk kan jeg faktisk ikke bare gå en tur ut. 
Jeg vurderer walkingpad for å øke aktivitetsnivået når jeg ikke kan være ute. 

Anonymkode: ec0ee...562

• Liker 2
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 9.1.2024 den 15.10):

Jeg har bestilt r2 pro. De dagene jeg ikke går ut pleier jeg "jogge på stedet" inne så for meg blir dette en oppgradering. Jeg har trua😅 Om jeg får den. Snart en uke siden jeg har bestilt og ikke hørt et pip. 

Har du fått den enda? Er den i det minste sendt fra lageret?

Jeg har sittet og snust på bestillingsknappen et par uker uten å klare å bestemme meg. Nå som det er ekstremsport å sette føttene utenfor ytterdøra her jeg bor, kjenner jeg at jeg kommer stadig nærmere å ta et valg (og bør vel bestemme meg før salget ender).

Anonymkode: 31eba...a1a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg har r2 og er veldig fornøyd med den. Bruker den som et supplement til utendørsløping og annen trening. 

Anonymkode: 20332...524

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Jeg har sittet og snust på bestillingsknappen et par uker uten å klare å bestemme meg. Nå som det er ekstremsport å sette føttene utenfor ytterdøra her jeg bor, kjenner jeg at jeg kommer stadig nærmere å ta et valg (og bør vel bestemme meg før salget ender).

Ja fikk den i går, var noe forsinkelse. Bestilte 5.januar. Har testet i dag og i går. Er enkelt å folde den sammen men er ganske tung så om man skal stue den inn bak sofa eller liknende så er det litt styr. Men det går. Veldig enkel å bruke og bra app. Tror dette blir bra jeg😀 

• Liker 2
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Kalsberg92 skrev (På 7.1.2024 den 19.25):

Bare tull brenner ikke mye når man ikke har oppoverbakke. 

Er det tull å gå mens man ser favorittserien sin istedet for å sitte på rumpa i sofaen og se på serien? All aktivitet teller. Spesielt hvis man er en utrent sofagris.

Anonymkode: 6c7b4...a8c

• Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kalsberg92
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Er det tull å gå mens man ser favorittserien sin istedet for å sitte på rumpa i sofaen og se på serien? All aktivitet teller. Spesielt hvis man er en utrent sofagris.

Anonymkode: 6c7b4...a8c

Man tenker sånn, men blir til at man dropper det, bedre å gå ut , blir opplagt av frisk luft. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg har WalkingPad X21. Jeg er veldig fornøyd. Jeg går mens jeg ser på TV. Tiden flyr. Og når jeg ikke bruker den, så tar den veldig liten plass. Men likevel tar det bare noen sekunder å dra den frem, så terskelen er lav for å dra den frem og rydde den bort.

Jeg har ikke brukt den mens jeg jobber, fordi jeg jobber sjeldent hjemmefra og har ikke hev-senk-pult hjemme. Jeg har spurt om vi kan få en WalkingPad på deling på jobb og venter på svar på det.

Anonymkode: 7bf9f...e17

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 9.1.2024 den 15.17):

KJære vene, det er det virkelig, men når det regner vannrett, eller temperaturen er så lav at ikke en gang hunden vil gå lenger enn rundt hjørnet for å gå på do, så er det greit å ha et alternativ som ikke tar så mye plass. ;)

Kalsberg92 skrev (1 time siden):

Man tenker sånn, men blir til at man dropper det, bedre å gå ut , blir opplagt av frisk luft. 

Hvem er man? Er det deg? For i så fall behøver du ikke prosjisere egen latskap over på meg.

Jeg går gjerne tur i en times tid eller to, og hvis jeg føler for å gå litt mer, men ikke gidder å kle meg, så tar jeg en tur på walking paden mens jeg ser en eller annen serie. Det er kanskje ikke mye trim uten oppoverbakke, men det er bevegelse man ikke ville fått om man hadde valgt sofaen.

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Kalsberg92
Brunhilde skrev (20 minutter siden):

KJære vene, det er det virkelig, men når det regner vannrett, eller temperaturen er så lav at ikke en gang hunden vil gå lenger enn rundt hjørnet for å gå på do, så er det greit å ha et alternativ som ikke tar så mye plass. ;)

Hvem er man? Er det deg? For i så fall behøver du ikke prosjisere egen latskap over på meg.

Jeg går gjerne tur i en times tid eller to, og hvis jeg føler for å gå litt mer, men ikke gidder å kle meg, så tar jeg en tur på walking paden mens jeg ser en eller annen serie. Det er kanskje ikke mye trim uten oppoverbakke, men det er bevegelse man ikke ville fått om man hadde valgt sofaen.

Kjør på, kjenner meg igjen😅 kan du oppfatter meg  på bruk etter 1 års tid ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kalsberg92 skrev (Akkurat nå):

Kjør på, kjenner meg igjen😅 kan du oppfatter meg  på bruk etter 1 års tid ?

Jeg har brukt tredemølle og walking pad i mye mer enn et år, kjære deg. Jeg snakker for meg, det er du som snakker for alle andre.

Og bare for å følge opp arrogansen din:  :skratte:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kalsberg92
Brunhilde skrev (9 minutter siden):

Jeg har brukt tredemølle og walking pad i mye mer enn et år, kjære deg. Jeg snakker for meg, det er du som snakker for alle andre.

Og bare for å følge opp arrogansen din:  :skratte:

🫡

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...
Annonse
AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 12.1.2024 den 11.39):

Det ble til at jeg kjøpte en R2 Pro, og etter en del venting akom den til slutt på døra. Tenkte jeg kunne slenge inn noen erfaringer så langt for de som kanskje finner tråden via søk senere.

Jeg plundret litt med midtstilling av båndet før jeg fikk tatt den skikkelig i bruk. Instruksene på den youtubevideoen butikken hadde sendt ut på en infomail var noe misvisende, men grundig lesing av bruksanvisning og søk etter andre videoer på yt hjalp. (På butikkens video demonstrerer de justering med en fyr som stiker inn umbrakonøkkelen og skrur i vei, mens man i realiteten justerer bittelitt, kalibrerer, justerer litt, kalibrerer...)

Jeg har aldri gått på en tredemølle før og holdt på å tryne da jeg gikk i rolig tempo, men snudde på hodet for å se etter noe bak meg. Hups! XD  Etter en litt ustø start har jeg fått gått mer og har god kontroll.

Jeg har en liten leilighet og størrelsen er perfekt, og det er lett å sette den bort når jeg trenger den unna vei.

En del av tiden som før gikk til strikking og tv er nå byttet ut med mølle og tv. Mens jeg før satt med hånden i  haka og glodde på hobbyrelaterte youtube-videoer, ser jeg nå på dem mens jeg går. Når jeg er frustrert og ikke klarer å gjøre "noe" fordi jeg ikke husker hva jeg egentlig skulle (adhd) så går jeg en stund.

Når jeg har lyst å gå tur, men været er helt for jævlig, så går jeg likevel tur. Inne.

Og, for første gang på ganske mange år, så har jeg jogget litt. Og jeg likte det.

• Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...