Gå til innhold

"Siste liten"-tilbud og andre fly+hotellpakker - verdt det om man er enslig?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Har reist alene mange ganger, og da har jeg alltid kjøpt flybillett og hotell separat av økonomiske grunner, eller fordi jeg har hatt mer lyst på visse hotell/bosteder.

Vurderer å kjøpe et "restplass-opplegg" i år, da jeg er ganske fleksibel på når jeg kan reise. Virker som det er mye dobbeltrom som kommer opp, men det er kanskje jeg som ikke har lett så nøye ennå? Noen alenereisende som har kjøpt restplass-tilbud? Er det noe å spare, dersom jeg ellers leter tålmodig etter rimelige hotellrom?

Anonymkode: dc694...47d

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mange vil heller betale fly og hotell hver for seg siden dette er er ofte billigere enn å bestille "Charter/Pakkereise". Du kan spare mye penger ved å bruke god tid på å finne de rimeligste hotellene i byen du skal til. Bruk Restplass.no kan også være en anbefaling fra meg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Nei, fordi man dessverre må betale tillegget fordi man er alene 

Anonymkode: 5c0da...ea2

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 måned senere...
AnonymBruker

Virker ikke som det er så lønnsomt, da, dessverre... Kom gjerne med erfaringer dersom du har gjort det alene. 

Anonymkode: dc694...47d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje hostell? Har aldri prøvd, men ser det er mange flotte plasser. Vil tro at om man reiser utenom sesong kan en slippe å dele rom. Der betaler man pr sengeplass. 
Kanskje du kan sjekke på hostelworld?

Endret av Jadaomatte
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...