AnonymBruker Skrevet 7. januar 2024 #1 Del Skrevet 7. januar 2024 Har reist alene mange ganger, og da har jeg alltid kjøpt flybillett og hotell separat av økonomiske grunner, eller fordi jeg har hatt mer lyst på visse hotell/bosteder. Vurderer å kjøpe et "restplass-opplegg" i år, da jeg er ganske fleksibel på når jeg kan reise. Virker som det er mye dobbeltrom som kommer opp, men det er kanskje jeg som ikke har lett så nøye ennå? Noen alenereisende som har kjøpt restplass-tilbud? Er det noe å spare, dersom jeg ellers leter tålmodig etter rimelige hotellrom? Anonymkode: dc694...47d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Johan Stu Skrevet 7. januar 2024 #2 Del Skrevet 7. januar 2024 Mange vil heller betale fly og hotell hver for seg siden dette er er ofte billigere enn å bestille "Charter/Pakkereise". Du kan spare mye penger ved å bruke god tid på å finne de rimeligste hotellene i byen du skal til. Bruk Restplass.no kan også være en anbefaling fra meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2024 #3 Del Skrevet 8. januar 2024 Nei, fordi man dessverre må betale tillegget fordi man er alene Anonymkode: 5c0da...ea2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2024 #4 Del Skrevet 10. januar 2024 Dette lurer jeg også på. Anonymkode: 2d96e...12b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2024 #5 Del Skrevet 4. mars 2024 Virker ikke som det er så lønnsomt, da, dessverre... Kom gjerne med erfaringer dersom du har gjort det alene. Anonymkode: dc694...47d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jadaomatte Skrevet 4. mars 2024 #6 Del Skrevet 4. mars 2024 (endret) Kanskje hostell? Har aldri prøvd, men ser det er mange flotte plasser. Vil tro at om man reiser utenom sesong kan en slippe å dele rom. Der betaler man pr sengeplass. Kanskje du kan sjekke på hostelworld? Endret 4. mars 2024 av Jadaomatte Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå