AnonymBruker Skrevet 7. januar 2024 #1 Del Skrevet 7. januar 2024 Skal kjøpe en ordentlig deo/antiperspirant men vet ikke hva beg skal gå for, noen som har noen tips? gjerne lukt som kvinner liker hos menn 😏 Anonymkode: ea950...c41 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2024 #2 Del Skrevet 7. januar 2024 Min mann sverger til Niveas deodoranter Anonymkode: 29d43...b59 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2024 #3 Del Skrevet 8. januar 2024 Jeg bruker nå Rexona for menn (er kvinne da), den 96 timers 🤷♀️ den varer ikke SÅ lenge men er ganske effektiv. Og den lukter godt, rent og friskt med en slags lærduft Anonymkode: fd6e9...8d3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2024 #4 Del Skrevet 8. januar 2024 AnonymBruker skrev (11 timer siden): Skal kjøpe en ordentlig deo/antiperspirant men vet ikke hva beg skal gå for, noen som har noen tips? gjerne lukt som kvinner liker hos menn 😏 Anonymkode: ea950...c41 Hvis du vil ha en lukt som andre vil kjenne så anbefaler jeg å finne en parfyme du liker, da deodorant ikke vil gi særlig mye lukt, ihvertfall ikke etter en stund. De billige La Rive fra normal (80-100 kr) vil fortsatt gi mye mer lukt enn en deodorant. Anonymkode: fd6e9...8d3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roci Skrevet 8. januar 2024 #5 Del Skrevet 8. januar 2024 Herredeodorantene til Rituals er både effektive og dufter godt, men ikke for kraftig. Beste deo'en samboeren min har brukt (etter min mening, da ). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå