AnonymBruker Skrevet 7. januar 2024 #1 Del Skrevet 7. januar 2024 Jeg har to ordinære hull i øreflippene samt et høyt opp på selve øret som har grodd igjen. Ønsker å ta nye. Går jeg til en frisørsalong eller til et piercingstudio? Hvis det siste er alternativet. Noen som kan anbefale meg noen i Oslo? Anonymkode: 2f1a4...96c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2024 #2 Del Skrevet 7. januar 2024 ALDRI frisør for annet enn hårklipp/farge. Anbefaler Pinpoint i oslo Anonymkode: ddec0...96d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2024 #3 Del Skrevet 7. januar 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): ALDRI frisør for annet enn hårklipp/farge. Anbefaler Pinpoint i oslo Anonymkode: ddec0...96d Takk 🙂 Det ante meg at jeg skulle stå over frisør. Anonymkode: 2f1a4...96c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2024 #4 Del Skrevet 7. januar 2024 1 minutt siden, AnonymBruker said: Takk 🙂 Det ante meg at jeg skulle stå over frisør. Anonymkode: 2f1a4...96c https://www.poshpiercing.com/hull-i-orene/?gad_source=1&gclid=Cj0KCQiAtOmsBhCnARIsAGPa5ybqFVKC_Hd0d-8509X75LPMHjPKAbS3s6XjW2fj7hkrFsXRLDamlcQaAqM2EALw_wcB Her er en fin forklaring på hvorfor. Synes det er viktig informasjon å spre, siden hull i ørene på barn er så populært. Anonymkode: ddec0...96d 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2024 #5 Del Skrevet 7. januar 2024 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): https://www.poshpiercing.com/hull-i-orene/?gad_source=1&gclid=Cj0KCQiAtOmsBhCnARIsAGPa5ybqFVKC_Hd0d-8509X75LPMHjPKAbS3s6XjW2fj7hkrFsXRLDamlcQaAqM2EALw_wcB Her er en fin forklaring på hvorfor. Synes det er viktig informasjon å spre, siden hull i ørene på barn er så populært. Anonymkode: ddec0...96d Veldig informativt. Takk 🙂 Anonymkode: 2f1a4...96c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå