Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei! 
Vi ble gravide på første forsøk, men det endte dessverre med spontanabort i uke 7.

Jeg er nå 4dpo på første forsøk etter spontanaborten. 

Vet noen om det finnes en statistikk på hvor stor sjansen er for å treffe på første forsøk etter spontanabort? 

Jeg er veldig spent, men altfor tidlig å kjenne på noen symptomer eller ta noen tester, men veldig spent på om det klaffer😁

Anonymkode: 10290...a24

• Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Har inntrykket at mange blir gravide ganske fort etter når jeg har søkt rundt. Sies at kroppen er mer mottakelig å bli gravid etter SA. Rundt to prøveperioder etter SA er det større sjanse har jeg hørt å bli gravid, men tar informasjonen med klype salt.

Ble gravid i andre prøveperiode, men endte som kjemisk/tidlig SA i uke 4+6/5+0. Eggløsning kom som normalt 2 uker etter SA. Heldigvis ble gravid rett etter, og hcg testene så fine ut og satser på at det går bra denne gangen. 

Anonymkode: 81d4b...b29

• Hjerte 2
AnonymBruker
Skrevet

Aner ikke. Kan bare si at første gang jeg ble gravid skjedde det på 3pp, så endte det i SA i uke 10 og det tok 11 mnd å bli gravid på nytt... Så ble jeg uventet gravid med et samleie for noen måneder siden, det endte i MA i uke 11. Har ikke forsøkt å bli gravid enda men er veldig spent. Veldig kjipt om det tar lang tid å bli gravid på nytt. Man vet jo aldri om det går bra heller.

Anonymkode: e807c...59c

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde en MA i fjor, og fikk beskjed om at det var en liten forhøyet sjanse for at man ble gravid igjen kjappere de 3 påfølgende månedene. Skjedde ikke i mitt tilfelle, men det var den infoen jeg fikk.

Anonymkode: 2510c...a9c

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor postes ikke denne tråden i gravidforumet?

Anonymkode: 912f3...8c1

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (32 minutter siden):

Hvorfor postes ikke denne tråden i gravidforumet?

Anonymkode: 912f3...8c1

Hun er ikke gravid enda, bare tittel som er litt misvisende 

Anonymkode: a7fb0...543

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...