AnonymBruker Skrevet 7. januar 2024 #1 Skrevet 7. januar 2024 Noen som kan anbefale en lege i bergen som tar urinveisinfeksjon på alvor og ikke sier at det bare er psykisk pg at du må bare leve med det? Anonymkode: 3c0c1...f26 1
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2024 #2 Skrevet 7. januar 2024 Hva har skjedd? Har du langvarige uvi symptomer? Anonymkode: 8fd9a...c0a
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2024 #3 Skrevet 7. januar 2024 UVI er jo ikke psykisk om det kan bevises på prøve. Om det ikke gir utslag på prøve kan det faktisk være sopp eller at du drikker for lite. Har slitt masse med UVI selv, hendte det heller hjalp med en soppkur 😅 Anonymkode: 2220c...6e5
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2024 #4 Skrevet 7. januar 2024 Jeg har vondt i blæren og må tisse hele tiden men kommer bare dråper ut. Drikker masse. Tar antibiotika nå men måtte få på legevakten. Legen ville ikke gi. Derfor vurderer jeg å bytte lege Anonymkode: 3c0c1...f26
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2024 #5 Skrevet 7. januar 2024 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Jeg har vondt i blæren og må tisse hele tiden men kommer bare dråper ut. Drikker masse. Tar antibiotika nå men måtte få på legevakten. Legen ville ikke gi. Derfor vurderer jeg å bytte lege Anonymkode: 3c0c1...f26 Du har sett ventetidene på å bytte fastlege? Såvidt jeg kan se er det èn lege i hele Bergen med ledige plasser, vedkommende startet som fastlege i Bergen 1. januar så lista er nok full om et par dager Det er en privatpraktiserende urolog i sentrum du kan kontakte hvis problemet ikke gir seg etter antibiotikakuren. Anonymkode: 9927d...602 1
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2024 #6 Skrevet 7. januar 2024 AnonymBruker skrev (26 minutter siden): Du har sett ventetidene på å bytte fastlege? Såvidt jeg kan se er det èn lege i hele Bergen med ledige plasser, vedkommende startet som fastlege i Bergen 1. januar så lista er nok full om et par dager Det er en privatpraktiserende urolog i sentrum du kan kontakte hvis problemet ikke gir seg etter antibiotikakuren. Anonymkode: 9927d...602 Hvem er den urologen? Anonymkode: 3c0c1...f26
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå