AnonymBruker Skrevet 7. januar 2024 #1 Skrevet 7. januar 2024 Jeg er så sinnsykt sulten hele tiden og er nå i uke 28. Dette har mest kommet nå se siste ukene og er litt nytt for meg. Føler meg bunnløs og kunne sikkert knasket på noe hele dagen.. prøver å fokusere på å få i meg sunn mat som egg, grovt brød, magert kjøtt, frukt, skyr, proteinmelk osv. Drikker også mye vann.. Jeg er så redd for å legge på meg alt for mye om jeg spiser når jeg er sulten.. føler det synes godt i ansiktet mitt nå, etter å ha gått opp 8 kg i graviditeten så langt… hva gjør dere for å holde sulten i sjakk?🙊 Anonymkode: f6541...5b5
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2024 #2 Skrevet 7. januar 2024 Jeg spiser det jeg trenger. Plutselig har man en periode man ikke vil ha noe, eller blir kvalm. Jeg tenkte aldri på å begrense, og med mindre man har gått opp 30-40 kg, tenker jeg det er greit. Anonymkode: a33b6...597
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2024 #3 Skrevet 7. januar 2024 At ansiktet endrer seg under en graviditet er helt normalt. For å holde sulten i sjakk er det eneste som hjelper å spise. Kroppen din trenger mye energi nå. Jeg er 23 uker på vei og har gått opp 9kg. Jeg spiser forholdsvis sunt og trener 3-4 ganger i uka. Du sier selv at du velger bra mat så dersom sulten er der hadde jeg spist mer mat og ikke bekymret meg så mye over vektoppgangen. Viktig å lytte til kroppen. Anonymkode: 61016...0ca
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2024 #4 Skrevet 7. januar 2024 I uke 28 har normalvektige i snitt gått opp 10 kg. Kanskje du har begrenset matinntaket for mye sånn at kroppen svarer med å bli ekstra sulten? Anonymkode: 534cd...cd4 1 1
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2024 #5 Skrevet 7. januar 2024 Er selv i uke 28 og merker jeg har blitt mer sulten, men har ikke så mye matlyst. Har gått opp ganske lite i dette svangerskapet, men det er fortsatt lenge igjen og vannet kommer vel 🤣 i forrige svangerskap la jeg på meg over 20 kg. Mye var vann. Etter 1 år hadde jeg 2-3 kg mer enn ved startvekt. Jeg ville ikke stressa så mye over vektoppgang dersom jeg var deg, så lenge du ikke spiser mengder og usunt. Knaskegulrøtter kan være lurt. Anonymkode: a1781...55a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå