AnonymBruker Skrevet 7. januar 2024 #1 Del Skrevet 7. januar 2024 Jeg er mye på Finn og ser på annonser for katter. Titt og ofte kommer jeg over useriøse annonser av ulikt slag. Sist nå i dag kommer jeg altså over en annonse hvor eier spør etter ukastrert hankatt for å få kull på sin huskatt. Grunn: katten er ett år gammel og har hatt løpetid 3 ganger, noe som må være så slitsomt for katten. Samtidig skrives det om at hun skal få den kastrert, men ikke fått gjort det enda. Dette er ikke uvanlig, har sett så ofte folk som på død og liv skal sette kattunger til verden. Samtidig renner det over av eierløse katter, dumpede katter, villkatter. Kapasiteten sprenges hver eneste år. Og da har vi slike folk som personen over som synes dette er en veldig god ide. Når skal galskapen ta slutt? Blir helt matt av folk. Anonymkode: 09c8b...176 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2024 #2 Del Skrevet 7. januar 2024 Sørgelig. Anonymkode: 3ca68...fcd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gogglebox Skrevet 7. januar 2024 #3 Del Skrevet 7. januar 2024 Den annonsen kan du rapportere til Finn, for det er ikke lov. "Fra og med 4. oktober 2021 vil det ikke lenger være tillatt med parringsannonser for hunder eller katter, nye og eksisterende annonser vedr parring av hunder eller katter vil da bli stanset" 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå