AnonymBruker Skrevet 7. januar 2024 #1 Skrevet 7. januar 2024 Jeg har kjøpt en iPad til datteren min som jeg har satt opp en barnekonto på. Problemet er at vi får ikke lastet ned gratis apper uten å taste inn passord hver gang. Det er satt opp at vi skal slippe det, men det funker ikke. Noen som vet hvordan jeg løser det? Så et annet spørsmål. Hun vil gjerne ha apper fra en annen iPad hun har brukt men den er satt opp med en annen Apple ID. Kan en sette opp en ny iPad med å overføre apper fra en gammel uten å bruke samme Apple ID? Anonymkode: 4c691...a26
Fountaine Skrevet 7. januar 2024 #2 Skrevet 7. januar 2024 Laste ned gratis apper uten å taste passord: Gå til innstillinger og trykk på navnet ditt. Deretter trykk på medier og kjøp og så passordinnstillinger. Huk derfra av krev passord på gratis nedlastinger. Det går dessverre ikke å overføre apper fra en apple id til en annen. Alle kjøp er tilknyttet èn apple id.
Gjest jegerrinne Skrevet 7. januar 2024 #3 Skrevet 7. januar 2024 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Jeg har kjøpt en iPad til datteren min som jeg har satt opp en barnekonto på. Problemet er at vi får ikke lastet ned gratis apper uten å taste inn passord hver gang. Det er satt opp at vi skal slippe det, men det funker ikke. Noen som vet hvordan jeg løser det? Så et annet spørsmål. Hun vil gjerne ha apper fra en annen iPad hun har brukt men den er satt opp med en annen Apple ID. Kan en sette opp en ny iPad med å overføre apper fra en gammel uten å bruke samme Apple ID? Anonymkode: 4c691...a26 Du kan logge på med den andre apel id og laste ned appene. Det gjorde vi
Gjest jegerrinne Skrevet 7. januar 2024 #4 Skrevet 7. januar 2024 Fountaine skrev (2 minutter siden): Laste ned gratis apper uten å taste passord: Gå til innstillinger og trykk på navnet ditt. Deretter trykk på medier og kjøp og så passordinnstillinger. Huk derfra av krev passord på gratis nedlastinger. Det går dessverre ikke å overføre apper fra en apple id til en annen. Alle kjøp er tilknyttet èn apple id. Kan jo logge inn med den andre ID og laste ned spillene på nytt. Det gjorde nå vi
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2024 #5 Skrevet 7. januar 2024 jegerrinne skrev (1 time siden): Du kan logge på med den andre apel id og laste ned appene. Det gjorde vi Vil hun da kunne logge ut av den Apple ID’en og inn med sin egen og beholde fremgangen på appene/spillene? Er det som er viktig for henne, å slippe og gjøre alt på nytt… -TS Anonymkode: 4c691...a26
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2024 #6 Skrevet 7. januar 2024 Fountaine skrev (1 time siden): Laste ned gratis apper uten å taste passord: Gå til innstillinger og trykk på navnet ditt. Deretter trykk på medier og kjøp og så passordinnstillinger. Huk derfra av krev passord på gratis nedlastinger. Det går dessverre ikke å overføre apper fra en apple id til en annen. Alle kjøp er tilknyttet èn apple id. Prøvde å skru på og av igjen for å se om det hjalp, da sto det at du må taste inn passord så lenge du er under 13år.. så er vel kanskje det som er grunnen til at hun må gjøre det hver gang. TS Anonymkode: 4c691...a26
Gjest jegerrinne Skrevet 7. januar 2024 #7 Skrevet 7. januar 2024 AnonymBruker skrev (25 minutter siden): Vil hun da kunne logge ut av den Apple ID’en og inn med sin egen og beholde fremgangen på appene/spillene? Er det som er viktig for henne, å slippe og gjøre alt på nytt… -TS Anonymkode: 4c691...a26 Det husker jeg ikke er en stund siden ungdommen her fikk nye
Fountaine Skrevet 7. januar 2024 #8 Skrevet 7. januar 2024 AnonymBruker skrev (25 minutter siden): Vil hun da kunne logge ut av den Apple ID’en og inn med sin egen og beholde fremgangen på appene/spillene? Er det som er viktig for henne, å slippe og gjøre alt på nytt… -TS Anonymkode: 4c691...a26 Hvis man har lagret fremgangen i spillene i icloud kan det gå.
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2024 #9 Skrevet 7. januar 2024 Fountaine skrev (5 timer siden): Hvis man har lagret fremgangen i spillene i icloud kan det gå. Ok. Er det noe problem å logge av den Apple ID’en om vi gjør det slik? Det er en barnekonto satt opp av far så jeg har bare passordet til barnekontoen.. TS Anonymkode: 4c691...a26
Fountaine Skrevet 7. januar 2024 #10 Skrevet 7. januar 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Ok. Er det noe problem å logge av den Apple ID’en om vi gjør det slik? Det er en barnekonto satt opp av far så jeg har bare passordet til barnekontoen.. TS Anonymkode: 4c691...a26 Hmmm, nå ble jeg litt usikker. Kan noen andre svare på det her?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå