Linnpinn Skrevet 7. januar 2024 #1 Del Skrevet 7. januar 2024 Jeg trenger nye sko og finner ingen i butikkene her som jeg liker, så da må jeg nok kjøpe på nett. Jeg ser etter boots som kan brukes nå på vinterføre og som er fine nok til å brukes på jobb. Helst litt over ankelhøye, men ikke for høy da jeg har ganske kraftige legger 😅 trenger noe tips 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2024 #2 Del Skrevet 8. januar 2024 Veldig fornøyd med dr.martens leonore. Disse er litt glatte da, men utenom det er de gode og fine. Anonymkode: dae5b...429 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2024 #3 Del Skrevet 8. januar 2024 AnonymBruker skrev (27 minutter siden): Veldig fornøyd med dr.martens leonore. Disse er litt glatte da, men utenom det er de gode og fine. Anonymkode: dae5b...429 Min erfaring med dr. Martens er at de er mer enn litt glatte. Jeg har Ecco snørestøvletter. De passer fint til fotball-leggene mine. Men elegante er de kanskje ikke. Anonymkode: 00d00...017 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NettoppJa Skrevet 8. januar 2024 #4 Del Skrevet 8. januar 2024 Jeg har noe ala dette, må impregneres og er ikke de beste på slapseføre eller blankis, da bruker jeg brodder eller støvler. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NettoppJa Skrevet 8. januar 2024 #5 Del Skrevet 8. januar 2024 (endret) Fant akkurat de jeg har. Foret og veldig gode å gå med. Passer til alt. Endret 8. januar 2024 av NettoppJa 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2024 #6 Del Skrevet 8. januar 2024 Veldig glad i Duckfeet'ene mine! Anonymkode: cb55b...123 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2024 #7 Del Skrevet 8. januar 2024 Kjøpte noe svarte vintersko på temu til to hundre et eller annet. Sånn sort boblejakke stoff.. varmeste skoene jeg har eid. Jeg er petit, så mange sko ser jævelig ut på meg, men ikke disse😀 Anonymkode: 121fc...7f7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Phoenix Heart Skrevet 8. januar 2024 #8 Del Skrevet 8. januar 2024 Veldig fornøyd med disse https://www.obs.no/sko/sko-dame/vintersko-dame/2146515?v=Obs-44208388249&gad_source=1&gclid=CjwKCAiA1-6sBhAoEiwArqlGPlQg5PYtcwBnIUfvqS7HrWsG8mFiStvYrWX433bZGxNpDw-opAuMshoCTecQAvD_BwE&gclsrc=aw.ds Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå