forrvirret mann Skrevet 7. januar 2024 #1 Skrevet 7. januar 2024 Hei alle, Jeg hadde en interessant opplevelse i går kveld i Oslo som jeg ønsker å dele og høre deres tanker om. Etter en konsert, ble jeg oppsøkt av to damer i midten av 20-årene. De var definitivt attraktive, og de inviterte meg til å bli med dem til hotellet sitt. Men jeg valgte å takke nei, siden jeg måtte jobbe i dag, og tok en taxi hjem. Nå, dagen etter, har jeg tenkt en del over det som skjedde. Jeg er selv 48 år gammel, og selv om oppmerksomheten var smigrende, innså jeg at jeg faktisk foretrekker selskap av kvinner som er nærmere min egen alder. Det fikk meg til å lure: Er det noe galt med meg som tenker slik? Er det uvanlig å foretrekke å omgås personer som er på ens egen alder, spesielt i datingkontekst? Jeg er nysgjerrig på hva dere tenker om dette. Er alderspreferanser bare et personlig valg, eller påvirkes de av sosiale normer og forventninger? Ser frem til å høre deres tanker og erfaringer. 1 1
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2024 #2 Skrevet 7. januar 2024 Om du hadde blitt med desse to tøttene så hadde du mest trolig våknet opp med en tappet bankkonto i dag😎 Beklager, men de plukket nok ikke deg fordi du er så attraktiv, men fordi du så ut som et lettlurt offer🫠 Anonymkode: 24acb...b5a 2 3
forrvirret mann Skrevet 7. januar 2024 Forfatter #3 Skrevet 7. januar 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Om du hadde blitt med desse to tøttene så hadde du mest trolig våknet opp med en tappet bankkonto i dag😎 Beklager, men de plukket nok ikke deg fordi du er så attraktiv, men fordi du så ut som et lettlurt offer🫠 Anonymkode: 24acb...b5a Neida var ikke den typen 1
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2024 #4 Skrevet 7. januar 2024 Du høres fornuftig ut! To damer som inviterer til hotellrom ut av det blå høres skummelt ut. Hvem vet hva som hadde skjedd med deg der. Og da tenker jeg ikke seksuelt Anonymkode: 2be7b...a3f 1 1
forrvirret mann Skrevet 7. januar 2024 Forfatter #5 Skrevet 7. januar 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Du høres fornuftig ut! To damer som inviterer til hotellrom ut av det blå høres skummelt ut. Hvem vet hva som hadde skjedd med deg der. Og da tenker jeg ikke seksuelt Anonymkode: 2be7b...a3f Jeg sto med dem under store deler av konserten så det var fin stemning 1
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2024 #6 Skrevet 7. januar 2024 Du skriver jo at du takket nei fordi du måtte jobbe i dag, ikke fordi du foretrekker selskap av kvinner nærmere din egen alder. Det 'innså' du senere.... Selv om det kun gjelder i datingkontekst, noe dette ikke var. Du hadde altså takket ja om det ikke var for jobben din. Jobber du nå? Alderspreferanser er et personlig valg ja. Selv om samfunnet prøver å overbevise 'alle' om at kvinner kun er dugelig før de er 30 år. Anonymkode: 66fc1...3b6 1
forrvirret mann Skrevet 7. januar 2024 Forfatter #7 Skrevet 7. januar 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Du skriver jo at du takket nei fordi du måtte jobbe i dag, ikke fordi du foretrekker selskap av kvinner nærmere din egen alder. Det 'innså' du senere.... Selv om det kun gjelder i datingkontekst, noe dette ikke var. Du hadde altså takket ja om det ikke var for jobben din. Jobber du nå? Alderspreferanser er et personlig valg ja. Selv om samfunnet prøver å overbevise 'alle' om at kvinner kun er dugelig før de er 30 år. Anonymkode: 66fc1...3b6 Nei jeg sa bare det fordi jeg faktisk ikke ville. Det er litt rart bare. Haha dagen derpå filosofi
forrvirret mann Skrevet 7. januar 2024 Forfatter #8 Skrevet 7. januar 2024 Svaret er at erfaringsmessig så er kvinner på min alder bedre rustet til å ha sex med dessuten har de ofte mer humor 1
Fioljenta Skrevet 7. januar 2024 #9 Skrevet 7. januar 2024 Hvorfor i all verden skulle det være mer merkelig å foretrekke noen på egen alder enn noen yngre? Er ikke preferanser noe du selv bestemmer? 🤔 😁 1 2
forrvirret mann Skrevet 7. januar 2024 Forfatter #10 Skrevet 7. januar 2024 Fioljenta skrev (1 minutt siden): Hvorfor i all verden skulle det være mer merkelig å foretrekke noen på egen alder enn noen yngre? Er ikke preferanser noe du selv bestemmer? 🤔 😁 Joda jeg bestemte meg for å trekke meg tilbake, fikk melding om jeg ville være med på kino i dag som jeg avslo. Men som mann er det likevel litt rart for det hadde sikkert vært fint. Men nå blir det sånn . Satser på en på egen alder neste helg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå