AnonymBruker Skrevet 7. januar 2024 #1 Skrevet 7. januar 2024 Mange år siden så jeg at min samboer søkte etter en spesifikk thai massør i byen. Vi hadde stor krangel om det, han påsto det var fordi han hadde store problemer med nakken. Jeg sa til han at de selger sex og jeg trodde ikke på ham. Han sa han fikk nettopp denne thai massøren anbefalt av en forsker kollega. Han sa at thai massasje visst fungerer bedre enn konvensjonell og at det er bare tull at de selger sex. I senere tid var han sjokkert over programmene på tv om dette og sier han virkelig ante ikke det var en greie. Vi har hatt separate kontoer og et bra sexliv, så vanskelig å vite. Men han har jobbet mye overtid, og jeg kan ikke bevise/ vite hva han driver med hele tiden. Han plent nekter at han har noen gang kjøpt sex eller tenkt på det. Troverdig? Anonymkode: 04415...4c1
Rosa Gnom Skrevet 7. januar 2024 #2 Skrevet 7. januar 2024 Kan jo faktisk hende at det er sant. Jeg fikk anbefalt en thai massasje av min fastlege. Tror ikke han anbefaler thaimassasje som selger sex?? Det ville isåfall vært veldig rart. Fikk heller aldri tilbudet om noe happy ending der. Jeg slet også med nakke og stive skuldere. 5
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2024 #3 Skrevet 7. januar 2024 Jeg er en dame, og har også gått til thaimassasje jevnlig - kun for massjen. Det finnes absolutt seriøse massører der ute. Dessverre finnes det også en del skalkeskjul. Her er det jo du som kjenner mannen din, tror du han hadde gjort dette? Anonymkode: 41fc4...b62 4
NakenPanda Skrevet 7. januar 2024 #4 Skrevet 7. januar 2024 Jeg har også hørt at alle med brun hud selger og røyker hasj, at alle som bor på Frogner snyter på skatten og at 90% på trygd egentlig kunne jobbet full jobb men gidder ikke. Er der mulig å være mer fordomsfull en TS her, neppe. 5
Gjest Kanino Skrevet 7. januar 2024 #5 Skrevet 7. januar 2024 (endret) AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Mange år siden så jeg at min samboer søkte etter en spesifikk thai massør i byen. Vi hadde stor krangel om det, han påsto det var fordi han hadde store problemer med nakken. Jeg sa til han at de selger sex og jeg trodde ikke på ham. Han sa han fikk nettopp denne thai massøren anbefalt av en forsker kollega. Han sa at thai massasje visst fungerer bedre enn konvensjonell og at det er bare tull at de selger sex. I senere tid var han sjokkert over programmene på tv om dette og sier han virkelig ante ikke det var en greie. Vi har hatt separate kontoer og et bra sexliv, så vanskelig å vite. Men han har jobbet mye overtid, og jeg kan ikke bevise/ vite hva han driver med hele tiden. Han plent nekter at han har noen gang kjøpt sex eller tenkt på det. Troverdig? Anonymkode: 04415...4c1 Tror de fleste som driver Thai massasje ikke driver med happy ending. De fleste er seriøse etter det jeg har forstått. Synes det er spesielt å anklage han på det grunnlaget der Endret 7. januar 2024 av Kanino Skriveleif
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2024 #6 Skrevet 7. januar 2024 NakenPanda skrev (30 minutter siden): Jeg har også hørt at alle med brun hud selger og røyker hasj, at alle som bor på Frogner snyter på skatten og at 90% på trygd egentlig kunne jobbet full jobb men gidder ikke. Er der mulig å være mer fordomsfull en TS her, neppe. Kom med et mer troverdig eksempel enn Frogner a. Anonymkode: 8101c...527
Påkrevd Skrevet 7. januar 2024 #7 Skrevet 7. januar 2024 At det er thaimassasjer som selger sex er avslørt en rekke ganger, så det er det ingen tvil om. Samtidig har jeg flere ganger sett artikler om thaimassører som er drittlei folk som kommer og spør om «happy ending», så det er helt klart også seriøse aktører der ute. Jeg tenker kanskje at evt. nettside og fasade på lokalene kan si noe om seriøsiteten, men mulig det også er litt fordomsfullt🤷🏻♂️ 2
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2024 #8 Skrevet 7. januar 2024 Hvis du har så enormt store problemer med tillit til han, selv mange år etter, så må du nå bestemme deg. Enten lar du den hendelsen med ett massasjesøk gå, og jobber med dine tillitsproblemer. Eller så bestemmer du deg for at det for deg er utilgivelig at han søkte etter massasje en gang for mange år siden, å så går du. Du kan virkelig ikke sitte der å holde det ene søket mot han i mange år. Det er ufattelig dårlig gjort av deg og urettferdig mot han. Anonymkode: 38b26...08f 1
lillevill Skrevet 7. januar 2024 #9 Skrevet 7. januar 2024 Jeg gikk til en sånn thai massør en gang fordi jeg var stiv i nakken. Tenkte ikke over at det var rart, før jeg oppdaget at hun hadde veldig høyt snitt på skjørtet sitt. 😳 Tenkte det var kjempemerkelig et øyeblikk før jeg innså hva slags sted det antagelig var. I etterkant er det en artig historie jeg forteller i godt selskap.
NakenPanda Skrevet 7. januar 2024 #10 Skrevet 7. januar 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Kom med et mer troverdig eksempel enn Frogner a. Anonymkode: 8101c...527 De var jo ikke ment å være troverdige, men sterke overdrivelser basert på enkelt tilfeller, men det skjønte du vel ikke sant? 2
Gjest WhisperingWind Skrevet 7. januar 2024 #11 Skrevet 7. januar 2024 Thai massasje er rått. Da jeg var i Thailand hadde jeg time annenhver dag😅 Synes de er de flinkeste massørene. Hadde ikke tenkt at typen var ute etter happy ending fordi han var nysgjerrig på Thai massasje.
imagineme Skrevet 7. januar 2024 #12 Skrevet 7. januar 2024 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Mange år siden så jeg at min samboer søkte etter en spesifikk thai massør i byen. Vi hadde stor krangel om det, han påsto det var fordi han hadde store problemer med nakken. Jeg sa til han at de selger sex og jeg trodde ikke på ham. Han sa han fikk nettopp denne thai massøren anbefalt av en forsker kollega. Han sa at thai massasje visst fungerer bedre enn konvensjonell og at det er bare tull at de selger sex. I senere tid var han sjokkert over programmene på tv om dette og sier han virkelig ante ikke det var en greie. Vi har hatt separate kontoer og et bra sexliv, så vanskelig å vite. Men han har jobbet mye overtid, og jeg kan ikke bevise/ vite hva han driver med hele tiden. Han plent nekter at han har noen gang kjøpt sex eller tenkt på det. Troverdig? Anonymkode: 04415...4c1 Jada, alle thaimassører tilbyr happy ending. Alle utlendinger med mørk hud i Norge er kriminelle Alle polakker er alkoholikere Se litt lenger enn nesetippen din? At du i tillegg tar opp noe som skjedde for mange år siden burde være tegn til bekymring for samboeren din - ikke deg. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå