AnonymBruker Skrevet 7. januar 2024 #1 Skrevet 7. januar 2024 Flyttet i går inn i tredje etasje i en bygård som ligger høyt over havnen. Har bodd der tidligere men på en annen side av bygården, og hørte da ingen lyder utenifra. Da jeg la meg i går på soverommet som vender ut mot havnen, hørte jeg en konstant durelyd litt sånn som en tørketrommel som går, og det viser seg å være skip som ligger og lader strøm konstant😖 Måtte ta noe for å få sove og våknet etter 5,5 t av during og lett vibrering i sengen. Tok på radioen men duringen hørtes gjennom lyden fra prating på radio. Er dette lov? Det er jo lydforurensning på høyt plan. Hørte ingenting når jeg var på visning. Er så fortvilet nå😑 Anonymkode: e025a...059 4
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2024 #2 Skrevet 7. januar 2024 Fy faen for noe dritt, du kan snakke med kommunen og naboer, se om dere er flere som plages? Anonymkode: 8d702...ecd 3
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2024 #3 Skrevet 7. januar 2024 Uff, dette var ikke bra. Det er forferdelig å leve med slik støy konstant, spesielt på natt. Dette er jo ikke en naturlig lyd heller, som feks sus fra en elv. Mest sannsynlig ligger den duringen for lavt i desibel til at du kan klage…. Anonymkode: 5e4ef...0a6
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2024 #4 Skrevet 7. januar 2024 Når du ikke får sove, så er jo lydforurensing utrolig stressende. Noe blir man jo vant med da men ja.. kan du måle dB? Snakke med naboer? Om det ikke ble nevnt på visningen, kanskje man kan klage. Anonymkode: 5f28c...a9b
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2024 #5 Skrevet 7. januar 2024 Du nok vant til det som alt og alle andre. Anonymkode: 62b87...05b
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2024 #6 Skrevet 7. januar 2024 Hadde jeg ikke vært lydsensitiv hadde jeg registret lyden men ikke blitt sliten av den, men nå blir jeg stresset ved tanken på å gå hjem og høre lyden. 😐 Ts Anonymkode: e025a...059
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2024 #7 Skrevet 7. januar 2024 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Hadde jeg ikke vært lydsensitiv hadde jeg registret lyden men ikke blitt sliten av den, men nå blir jeg stresset ved tanken på å gå hjem og høre lyden. 😐 Ts Anonymkode: e025a...059 Det kan hjelpe å flytte senga fra veggen og sette den på sånne matter, føler med deg Anonymkode: 8d702...ecd 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå