AnonymBruker Skrevet 7. januar 2024 #1 Del Skrevet 7. januar 2024 Noen som vet? Smittes man av sopp? Jeg har hatt sopp så jeg er bombesikker på at det er det. Vi begge testet oss før sex, så ingen kjønnsykdommer. Anonymkode: ce1b5...482 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2024 #2 Del Skrevet 7. januar 2024 Fylke? Anonymkode: 6f50f...e8e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2024 #3 Del Skrevet 7. januar 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Fylke? Anonymkode: 6f50f...e8e Haha håper dette var en spøk!? Anonymkode: ce1b5...482 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2024 #4 Del Skrevet 7. januar 2024 Mest sannsynlig har du reagert på hans ph/bakterieflora og utviklet soppinfeksjon. Kan ofte skje når man bytter partner. Slitsomt. Anonymkode: 5883d...0e6 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2024 #5 Del Skrevet 7. januar 2024 11 minutter siden, AnonymBruker said: Noen som vet? Smittes man av sopp? Jeg har hatt sopp så jeg er bombesikker på at det er det. Vi begge testet oss før sex, så ingen kjønnsykdommer. Anonymkode: ce1b5...482 Sopp er smittsomt ja. Kjøp canesten og smør på er tynt lag. Evt. stikkpille om du er dame. Kan være skabb eller flatlus også. Er du forøvrig sikker på at begge testet seg ? Hvor lenge er det siden forrige ligg etc. Er du/dere av de som ligger rundt med tilfeldige kan det godt være en kjønnssykdom også. Tar tid før testen slår ut etc. Anonymkode: 86beb...964 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fjellmannover190 Skrevet 7. januar 2024 #6 Del Skrevet 7. januar 2024 Er strengt tatt ikke regnet som smittsomt, men det kan overføres. Men som de sier over, mye kan påvirke 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2024 #7 Del Skrevet 7. januar 2024 AnonymBruker skrev (32 minutter siden): Sopp er smittsomt ja. Kjøp canesten og smør på er tynt lag. Evt. stikkpille om du er dame. Kan være skabb eller flatlus også. Er du forøvrig sikker på at begge testet seg ? Hvor lenge er det siden forrige ligg etc. Er du/dere av de som ligger rundt med tilfeldige kan det godt være en kjønnssykdom også. Tar tid før testen slår ut etc. Anonymkode: 86beb...964 Fyr jeg har datet noen ganger og vi begge har framlagt resultater 😊 Da er det nok pH-verdier. Før det har jeg ikke hatt sex på ca 6 mnd med eks partner over flere år, så jeg dro iallfall ikke med meg noe. Og har testet. Anonymkode: ce1b5...482 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2024 #8 Del Skrevet 7. januar 2024 Sopp er som regel ikke noe man smittes av, ofte oppstår det bare. Litt som UVI. Jeg har alltid fått noen grusomme sopprunder hver gang jeg har byttet kjæreste. Det har heldigvis gått seg til iløpet av forholdet, men jeg har vært gjennom mine tuber med canesten for å si det sånn. Har også opplevd at partner har fått det etter meg, så det kan smitte. Anonymkode: 0a486...a11 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2024 #9 Del Skrevet 7. januar 2024 Bruker du kondom? Anonymkode: 57825...57d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2024 #10 Del Skrevet 7. januar 2024 AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Bruker du kondom? Anonymkode: 57825...57d Nei. Anonymkode: ce1b5...482 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2024 #11 Del Skrevet 7. januar 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Noen som vet? Smittes man av sopp? Jeg har hatt sopp så jeg er bombesikker på at det er det. Vi begge testet oss før sex, så ingen kjønnsykdommer. Anonymkode: ce1b5...482 Mest sannsynlig irritert slimhinne og endring i pH. Det er lett å få sopp første gang man har sex med en ny person. Menn får ganske sjeldent sopp, så at han har smittet deg er lite sannsynlig. Dra på apoteket og kjøp soppmiddel. Problem løst. Anonymkode: def1c...5fe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2024 #12 Del Skrevet 7. januar 2024 Helt vanlig å få sopp med ny partner. Anonymkode: 70244...ba6 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2024 #13 Del Skrevet 7. januar 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Fylke? Anonymkode: 6f50f...e8e Det finnes sopp i alle fylker, din ... sopp! Anonymkode: def1c...5fe 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2024 #14 Del Skrevet 7. januar 2024 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Det finnes sopp i alle fylker, din ... sopp! Anonymkode: def1c...5fe 😂😂😂 Anonymkode: ce1b5...482 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2024 #15 Del Skrevet 7. januar 2024 2 hours ago, AnonymBruker said: Fyr jeg har datet noen ganger og vi begge har framlagt resultater 😊 Da er det nok pH-verdier. Før det har jeg ikke hatt sex på ca 6 mnd med eks partner over flere år, så jeg dro iallfall ikke med meg noe. Og har testet. Anonymkode: ce1b5...482 Sikker på at han ikke puler andre ? Anonymkode: 86beb...964 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2024 #16 Del Skrevet 7. januar 2024 AnonymBruker skrev (20 minutter siden): Sikker på at han ikke puler andre ? Anonymkode: 86beb...964 Hvis man skal bekymre seg for utroskap på grunn av sopp så blir det mange unødvendige bekymringer rundt om. Kvinner kan få sopp av så utrolig mye (syntetiske truser, skyllemiddel, bind/truseinnlegg, for hyppig vask av underlivet, bruk av såpe i underlivet, hormonell prevensjon, ny partner etc.). Så ts, det kan være at du reagerer på ny partner, men det kan også være noe helt annet som er årsak til soppen. Anonymkode: 6f4b6...156 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fremmed fugl Skrevet 7. januar 2024 #17 Del Skrevet 7. januar 2024 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Hvis man skal bekymre seg for utroskap på grunn av sopp så blir det mange unødvendige bekymringer rundt om. Kvinner kan få sopp av så utrolig mye (syntetiske truser, skyllemiddel, bind/truseinnlegg, for hyppig vask av underlivet, bruk av såpe i underlivet, hormonell prevensjon, ny partner etc.). Så ts, det kan være at du reagerer på ny partner, men det kan også være noe helt annet som er årsak til soppen. Anonymkode: 6f4b6...156 Menn og kvinner kan kun få sopp av soppsporer. Uten soppsporer så blir det ingen sopp, uansett om man bruker syntetiske truser, ny partner og så videre. Men du tenker sikkert på klinisk plagsom soppvekst i underlivet. Som igjen krever at man har sopp, men du nevner flere faktorer som øker risiko. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2024 #18 Del Skrevet 7. januar 2024 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Det finnes sopp i alle fylker, din ... sopp! Anonymkode: def1c...5fe Mer sopp og ulumskheter i Finnmark 😉 Anonymkode: cdf5a...c01 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2024 #19 Del Skrevet 7. januar 2024 Fremmed fugl skrev (4 timer siden): Menn og kvinner kan kun få sopp av soppsporer. Uten soppsporer så blir det ingen sopp, uansett om man bruker syntetiske truser, ny partner og så videre. Men du tenker sikkert på klinisk plagsom soppvekst i underlivet. Som igjen krever at man har sopp, men du nevner flere faktorer som øker risiko. Alle mennesker har sopp (Canida) som lever naturlig på kroppen vår. Vi har bakterier som holder denne soppen nede, men utsettes kroppen for diverse faktorer som endrer dette vil man ha stor sjanse for å få en infeksjon. Fukt er en veldig normal årsak og derfor har vi mange bakterier i underlivet som sørger for en viss pH som holder soppen (og andre ulumskheter) nede. Ved å utsettes for syntetisk undertøy, såpe, for hyppig vask, sæd, bakterier fra anus ved bruk av stringtruse, medisiner, hormoner etc. kan skjedens naturlige bakterieflora påvirkes og soppen får utviklet seg til infeksjon. Noen får lett infeksjon, mens andre er mer motstandsdyktige. Anonymkode: 6f4b6...156 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2024 #20 Del Skrevet 7. januar 2024 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Sikker på at han ikke puler andre ? Anonymkode: 86beb...964 Fordi det er umulig å få sopp uten at noen har smittet deg, mener du? Sitat Candida normally lives on skin and inside the body such as in the mouth, throat, gut, and vagina, without causing any problems. Candida can cause an infection if conditions change inside the vagina to encourage its growth. Things like hormones, medicines, or changes in the immune system can make infection more likely Kilde Anonymkode: 535d9...f67 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå