Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Vet noen om dette magasinet selges noen steder i Norge?

Hei! Jeg prøvde å bruke søkefunksjonen til forumet, men den fungerer ikke.

Og å søke generelt "The Atlantic" og "Norway" el. "Norge" leder også til helt andre resultater...

("The Atlantic" er et amerikansk magasin som finnes digitalt og også fysisk. Det dekker et bredt spekter av emner, inkludert politikk, kultur, teknologi og vitenskap.)

Anonymkode: 913a5...e0e

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Narvesen burde være et sted der man kan finne bladet i papirformat om de tar det inn, men i forhold til den originale utgivelsesprisen, er prislappen på Narvesen ikke helt billig, for å si det slik. En norsk utgave av bladet tror jeg neppe det er marked for i en tid der selv "Det beste" til slutt måtte gi opp i Norge, og til og med Donald Duck & co. kommer bare annen hver uke i butikken, noe som førte til at man måtte gi opp fortsettelseshistoriene.

Ja, det tradisjonelle papirmagasinet er dessverre blitt en utdøende art i vår digitale tidsalder, men jeg ser at man kan finne "The Atlantic" i PressReader; har man et nasjonalt lånekort på biblioteket, får man gratis tilgang til PressReader etter å ha logget seg inn på "Min side" på biblioteket.

For min del er jeg mer interessert i "Pianist" - som også er å finne i PressReader, i tillegg til at man kan finne bladet i PDF-format andre steder.

Fortsatt godt nytt år.

- Brian smil.gif.45fa3f1698eef436c072a65cfd081302.gif

Anonymkode: 73607...327

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Tusen takk for godt svar!

Det med Donald er skikkelig leit, men jeg sluttet jo å abonnere selv også etter hvert! 🙂

Anonymkode: 913a5...e0e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...