AnonymBruker Skrevet 7. januar 2024 #1 Skrevet 7. januar 2024 Står så mye forskjellig på nett, vet ikke hva jeg skal tro lengre. Er det noen som har opplevd at du plutselig får sterke smerter i begge ben? Jeg går en del på jobb, og har fått ondt i føttene før, men ikke på denne måten. Har jeg dårlige sko på jobb eller har sprunget mye, kommer smerten gradvis og øker etterhvert med tiden mens jeg jobber. Dette skjer egentlig sjeldent også. Men idag hadde jeg en fin arbeidsdag, ganske rolig også. Var en del gåing, men en del sitting også. 1 time før jeg var ferdig gikk jeg på kontoret å satt meg ned i 5 min. Når jeg skulle reise meg kjente jeg intense smerter i begge føtter. Disse smertene kom plutselig. Så ille at vært skritt er en lidelse. Har verken vondt i hæler eller tær, men sterke smerter i området mellom hæler og tær. Og sterke smerter i området rundt anklene og nedre fot. Føttene mine er også litt vel kalde. Dette er nå 7 timer siden, og jeg har enda omentrent like vondt. noen som har opplevd noe slik? Er helt nytt for meg. Og kan dette ha noen sammenheng med at jeg fikk et plutselig utbrudd av elveblest 3-4 dager siden? Altså et som oftest ufarlig utslett som kan komme av allergi, legemiddelbruk og stress? Dette er også første gang jeg har fått elveblest. Jeg er ikke allergisk mot noe som helst, har ikke tatt noen legemilder og føler ikke jeg stresser mer enn ellers heller? jeg skjønner ingenting. Anonymkode: 58ed1...4fd
Gjest Lykkedykker Skrevet 7. januar 2024 #2 Skrevet 7. januar 2024 Ja, men jeg har bekhterevs da. Får ofte slik ‘plantar fasciitt’ smerter hvis jeg jobber stående for mye.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå