Gjest Lurven Skrevet 6. januar 2024 #1 Del Skrevet 6. januar 2024 Johnny cash- i walk the line- Jonny penger- jeg går på linen Creedence clearwater revival- troverdig klartvann vekkelse- slem måne stiger Sandie shaw- puppet on a string- pupp og string Queen- killer Queen- dronning- morder dronning Pink floyd- another brick in the wall- rosa floyd- en annen murstein i veggen Village People- YMCA- landsbyfolka- KFUM Boney M- daddy cool- pappa kul ABBA- honey honey- honning honning The doors- light my fire- dørene- tenn min ild Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CAPS LOCK Skrevet 6. januar 2024 #2 Del Skrevet 6. januar 2024 NÅ BLE JEG HELT IMPONERT. JEG MÅ INNRØMME AT JEG IKKE SKJØNNER BÆRET NÅR TEKSTEN ER PÅ ENGELSK ER DU ENGELSK-LÆRER, @Lurven? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lurven Skrevet 6. januar 2024 #3 Del Skrevet 6. januar 2024 CAPS LOCK skrev (Akkurat nå): NÅ BLE JEG HELT IMPONERT. JEG MÅ INNRØMME AT JEG IKKE SKJØNNER BÆRET NÅR TEKSTEN ER PÅ ENGELSK ER DU ENGELSK-LÆRER, @Lurven? Det kunne jeg nok ha vært Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 7. januar 2024 #4 Del Skrevet 7. januar 2024 CAPS LOCK skrev (7 timer siden): NÅ BLE JEG HELT IMPONERT. JEG MÅ INNRØMME AT JEG IKKE SKJØNNER BÆRET NÅR TEKSTEN ER PÅ ENGELSK ER DU ENGELSK-LÆRER, @Lurven? Ikke sett mye på utenlandske filmer kg serier? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 7. januar 2024 #5 Del Skrevet 7. januar 2024 Lurven skrev (7 timer siden): Det kunne jeg nok ha vært DET KUNNE DU. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titania Skrevet 7. januar 2024 #6 Del Skrevet 7. januar 2024 30 seconds to Mars - Stuck = 30 sekunder til Mars - Sitter fast Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 7. januar 2024 #7 Del Skrevet 7. januar 2024 Lurven skrev (21 timer siden): Johnny cash- i walk the line- Jonny penger- jeg går på linen Creedence clearwater revival- troverdig klartvann vekkelse- slem måne stiger Sandie shaw- puppet on a string- pupp og string Queen- killer Queen- dronning- morder dronning Pink floyd- another brick in the wall- rosa floyd- en annen murstein i veggen Village People- YMCA- landsbyfolka- KFUM Boney M- daddy cool- pappa kul ABBA- honey honey- honning honning The doors- light my fire- dørene- tenn min ild KFUM😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 7. januar 2024 #8 Del Skrevet 7. januar 2024 The Doors- Break ok through (to the other side). Peis hardt på gjennom bakdøra til du kjem ut på andre sida😄😉😂 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lurven Skrevet 8. januar 2024 #9 Del Skrevet 8. januar 2024 Frøkenfryden skrev (14 timer siden): KFUM😂 YMCA og KFUM er jo det samme vet du Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lurven Skrevet 8. januar 2024 #10 Del Skrevet 8. januar 2024 Frøkenfryden skrev (14 timer siden): The Doors- Break ok through (to the other side). Peis hardt på gjennom bakdøra til du kjem ut på andre sida😄😉😂 Nå har du tatt deg mye frihet i oversettelsen altså 😄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 8. januar 2024 #11 Del Skrevet 8. januar 2024 Lurven skrev (4 timer siden): YMCA og KFUM er jo det samme vet du Jeg vet, men moro😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 8. januar 2024 #12 Del Skrevet 8. januar 2024 Lurven skrev (4 timer siden): Nå har du tatt deg mye frihet i oversettelsen altså 😄 Eg er ein kunstnar må vite🤓 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lurven Skrevet 8. januar 2024 #13 Del Skrevet 8. januar 2024 Michael Jackson Billie jean- mikkel jaquesson billige jeans Matthew wilder- break my stride villere Matthew- knus mitt skritt Billy idol - hot in the city Billig idol- heit på Oslo City Kim wilde- you Came Ville kim- du kom! Midnight oil- beds are burning Midnattsolje- sengene brenner Glen frey- the heat is on Varmen er på Bobbysocks- waiting for the morning Bobby suger- venter på morran Madonna- Papa dont preach Gærna donna- pappa ikke preik Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 8. januar 2024 #14 Del Skrevet 8. januar 2024 Lurven skrev (33 minutter siden): Michael Jackson Billie jean- mikkel jaquesson billige jeans Matthew wilder- break my stride villere Matthew- knus mitt skritt Billy idol - hot in the city Billig idol- heit på Oslo City Kim wilde- you Came Ville kim- du kom! Midnight oil- beds are burning Midnattsolje- sengene brenner Glen frey- the heat is on Varmen er på Bobbysocks- waiting for the morning Bobby suger- venter på morran Madonna- Papa dont preach Gærna donna- pappa ikke preik Er han i slekt med Karius Jaquesson? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lurven Skrevet 12. januar 2024 #15 Del Skrevet 12. januar 2024 Cid skrev (På 8.1.2024 den 18.23): Er han i slekt med Karius Jaquesson? Sikkert Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lurven Skrevet 12. januar 2024 #16 Del Skrevet 12. januar 2024 C & C music factory- Gonna make you sweat @Ciaran & Ciara s musikkfabrikk- ska fåræ til å svette Spin doctors- two princes Snurredoktorene- to prinser Marcy playground- sex and candy Marcys lekeplass- sex og godtesnop Baha men- who let the dogs out Baha menna- hvem slapp ut bikkjene The prodigy- smack my bitch up Vidunderet- bank opp bikkja mi Pandora- trust me Trøst meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 13. januar 2024 #17 Del Skrevet 13. januar 2024 Lurven skrev (10 timer siden): C & C music factory- Gonna make you sweat @Ciaran & Ciara s musikkfabrikk- ska fåræ til å svette Spin doctors- two princes Snurredoktorene- to prinser Marcy playground- sex and candy Marcys lekeplass- sex og godtesnop Baha men- who let the dogs out Baha menna- hvem slapp ut bikkjene The prodigy- smack my bitch up Vidunderet- bank opp bikkja mi Pandora- trust me Trøst meg Snurredoktorene!. Kjenner til de!😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 15. januar 2024 #18 Del Skrevet 15. januar 2024 Shakira - my hips don’t lie hoftene mine skrøner ikke 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lurven Skrevet 20. januar 2024 #19 Del Skrevet 20. januar 2024 Cake by the ocean- kake ved havet ( ja det er en Metafor) Take on me- ta på meg Chandelier- lysekrone Cheap thrills- billig moro Wrecking ball- rivningskule Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 21. januar 2024 #20 Del Skrevet 21. januar 2024 jukkapalme skrev (På 15.1.2024 den 23.14): Shakira - my hips don’t lie hoftene mine skrøner ikke Sannferdige hofter er dei beste 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå