Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, 

Fikk negative graviditetstester fra el frem til jeg hadde en blødning når jeg var 12 dpo til 15 dpo . Så 16 dpo fikk jeg positiv test de ble så sterkere (ja jeg testet hver dag) så etter noen dager ble de svakere, og nå i dag var de så svak at jeg vil mer eller mindre si de var negativ. Noen som har opplevd det samme og fortsatt var gravid? Hvis min utregning stemmer skulle jeg vært 5+0 i dag. 

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Heihop123 skrev (13 timer siden):

Hei, 

Fikk negative graviditetstester fra el frem til jeg hadde en blødning når jeg var 12 dpo til 15 dpo . Så 16 dpo fikk jeg positiv test de ble så sterkere (ja jeg testet hver dag) så etter noen dager ble de svakere, og nå i dag var de så svak at jeg vil mer eller mindre si de var negativ. Noen som har opplevd det samme og fortsatt var gravid? Hvis min utregning stemmer skulle jeg vært 5+0 i dag. 

Det at testene blir svakere og nærmest negative nå så tidlig er ikke et godt tegn.. 

Mulig du har hatt en kjemisk graviditet. 

AnonymBruker
Skrevet

Svakere tester er aldri et godt tegn.. Så dette blir nok en spontanabort 

Anonymkode: c5192...533

Skrevet

Men det rare er at jeg har ikke blødd mer etter den blødningen jeg hadde. Men har noen av dere opplevd å blitt gravid ett etter eller like etter? 

Skrevet
Heihop123 skrev (56 minutter siden):

Men det rare er at jeg har ikke blødd mer etter den blødningen jeg hadde. Men har noen av dere opplevd å blitt gravid ett etter eller like etter? 

1: Dersom du f.eks har hatt en tidlig spontanabort kan syklusen bli forskjøvet noe og mensen komme seinere igang igjen enn forventet. 

2: Eventuelt var blødningen fra 12dpo til 15dpo den blødningen du fikk en "mensen" og at grunnen til positive tester etter dette var hcg rester etter en kjemisk graviditet. Og at du nå allerede har starter ny syklus allerede og avventer ny EL. 

Skrevet

Ja tenker nok det kan være som nr2 du skriver, må nok bare slå på tålmodigheten og gå til innkjøp av el tester. 

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...