AnonymBruker Skrevet 6. januar 2024 #1 Skrevet 6. januar 2024 Ser på at datteren min på 7 sover. Hun puster øverst med brystet og skuldrene. Når er hun ganske mett etter lørdagskos, men magen og diafragma er stram og står i ro. Det er ikke der nede hun har pusten. Jeg blir bekymret av dette fordi hun har tidvis astma, og jeg har dysfunksjonelt pustemønster selv. Men hos henne virker det nesten verre. Jeg vet mye om pust, øvelser og hvor ødeleggende det kan være for mange deler av kroppen å puste feil. Hva skal jeg gjøre? Begynne med øvelser sammen med henne? Anonymkode: 295bd...858
Tingelling Skrevet 7. januar 2024 #2 Skrevet 7. januar 2024 Fin kosestund for dere å ha fokus på pusten, så det synes jeg absolutt ❤️
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2024 #3 Skrevet 7. januar 2024 AnonymBruker skrev (På 6.1.2024 den 22.25): Ser på at datteren min på 7 sover. Hun puster øverst med brystet og skuldrene. Når er hun ganske mett etter lørdagskos, men magen og diafragma er stram og står i ro. Det er ikke der nede hun har pusten. Jeg blir bekymret av dette fordi hun har tidvis astma, og jeg har dysfunksjonelt pustemønster selv. Men hos henne virker det nesten verre. Jeg vet mye om pust, øvelser og hvor ødeleggende det kan være for mange deler av kroppen å puste feil. Hva skal jeg gjøre? Begynne med øvelser sammen med henne? Anonymkode: 295bd...858 samme med vår sønn også. Anonymkode: a59ef...04b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå