AnonymBruker Skrevet 6. januar 2024 #1 Skrevet 6. januar 2024 Førstegangsfødende og oppdaget idag at magen har sunket! Har termin om 3 dager😄 men trenger det å bety noe? Vet at hodet har vært festet en liten stund allerede og jordmor kommenterte forrige uke at han lå langt nede i bekkenet. Var fødsel like unna hos deg? Eller har det rett og slett ikke noe å si?🙈 Anonymkode: 2400a...ce3
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2024 #2 Skrevet 6. januar 2024 4 minutter siden, AnonymBruker said: Førstegangsfødende og oppdaget idag at magen har sunket! Har termin om 3 dager😄 men trenger det å bety noe? Vet at hodet har vært festet en liten stund allerede og jordmor kommenterte forrige uke at han lå langt nede i bekkenet. Var fødsel like unna hos deg? Eller har det rett og slett ikke noe å si?🙈 Anonymkode: 2400a...ce3 Jeg vet ikke om jeg syns magen(e) mine sank; jeg syns de ble mer en hardere utstående kule. Lenge før kunne magen være litt lavere og høyere basert på hva jeg hadde gjort i løpet av dagen, om jeg hadde kynnere osv. Anonymkode: 4fe89...1e1
Becka Skrevet 7. januar 2024 #3 Skrevet 7. januar 2024 AnonymBruker skrev (16 timer siden): Førstegangsfødende og oppdaget idag at magen har sunket! Har termin om 3 dager😄 men trenger det å bety noe? Vet at hodet har vært festet en liten stund allerede og jordmor kommenterte forrige uke at han lå langt nede i bekkenet. Var fødsel like unna hos deg? Eller har det rett og slett ikke noe å si?🙈 Anonymkode: 2400a...ce3 Magen synker jo gjerne når baby plasseres i bekken og hodet festes. Jordmor spurte om jeg hadde merket det. Jeg har i grunn ikke det så veldig... Litt, kanskje. Mer press lenger nede, men har forsatt oppstøt. I og med at du har 3 dager til termin, kan det jo absolutt skje noe! Jeg har 12 dager igjen
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2024 #4 Skrevet 7. januar 2024 Jeg er 35+6 2 gangsfødende. Magen min har tydelig droppet i dag. Spent på om det har noe å si eller ikke. Håper baby holder inne til 37+0 Anonymkode: 4f21f...ec1
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2024 #5 Skrevet 10. januar 2024 Magen min sank i ca uke 37+5, fødte 40+5 Anonymkode: 5dc5d...0de
Arkana Skrevet 10. januar 2024 #6 Skrevet 10. januar 2024 Det betyr ikke noe i forhold til fødsel. Magen synker fordi babyen har beveget seg ned i bekkenet. Ofte blir hodet også festet, men ikke alltid. Med førstemann sank magen og hodet festet seg i uke 32. Jeg fødte i uke 39. Med de to andre merket jeg ingenting til dette.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå