Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Førstegangsfødende og oppdaget idag at magen har sunket! Har termin om 3 dager😄 

men trenger det å bety noe? Vet at hodet har vært festet en liten stund allerede og jordmor kommenterte forrige uke at han lå langt nede i bekkenet. 
Var fødsel like unna hos deg? Eller har det rett og slett ikke noe å si?🙈 

Anonymkode: 2400a...ce3

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker said:

men trenger det å bety noe? Vet at hodet har vært festet en liten stund allerede og jordmor kommenterte forrige uke at han lå langt nede i bekkenet. 

Jeg vet ikke om jeg syns magen(e) mine sank; jeg syns de ble mer en hardere utstående kule. Lenge før kunne magen være litt lavere og høyere basert på hva jeg hadde gjort i løpet av dagen, om jeg hadde kynnere osv. 

Anonymkode: 4fe89...1e1

Skrevet
AnonymBruker skrev (16 timer siden):

Magen synker jo gjerne når baby plasseres i bekken og hodet festes. Jordmor spurte om jeg hadde merket det. Jeg har i grunn ikke det så veldig... Litt, kanskje. Mer press lenger nede, men har forsatt oppstøt. 

I og med at du har 3 dager til termin, kan det jo absolutt skje noe! Jeg har 12 dager igjen 

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er 35+6 2 gangsfødende. Magen min har tydelig droppet i dag. Spent på om det har noe å si eller ikke. Håper baby holder inne til 37+0 :)

Anonymkode: 4f21f...ec1

Skrevet

Magen min sank i ca uke 37+5, fødte 40+5

Anonymkode: 5dc5d...0de

Skrevet

Det betyr ikke noe i forhold til fødsel. Magen synker fordi babyen har beveget seg ned i bekkenet. Ofte blir hodet også festet, men ikke alltid. Med førstemann sank magen og hodet festet seg i uke 32. Jeg fødte i uke 39. Med de to andre merket jeg ingenting til dette. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...