Gresskaret Skrevet 6. januar 2024 #1 Skrevet 6. januar 2024 Hei Håper noen som er litt mer bereist enn meg kan gi meg tips om destinasjoner. Tenkte sønnen i huset skulle få ha med seg noen kamerater på tur, de er 17 år, og liker å være aktive med trening, golf, paddle, gocart, tennis og lignende. Sol og bad hører også med, selvfølgelig. Har og med et par jenter som liker shopping, sol og bad. Tenker å leie hus/leilighet. Hadde også vært kjekt med direktefly fra Trondheim,men ikke absolutt krav. Er bare for å få være sammen og få litt sol, så trenger ikke være muligheter for mange utflukter og sånn, tenker ca en uke. Noen som har noen tips? Alle innspill settes pris på 🙂
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2024 #2 Skrevet 6. januar 2024 Gresskaret skrev (12 minutter siden): Hei Håper noen som er litt mer bereist enn meg kan gi meg tips om destinasjoner. Tenkte sønnen i huset skulle få ha med seg noen kamerater på tur, de er 17 år, og liker å være aktive med trening, golf, paddle, gocart, tennis og lignende. Sol og bad hører også med, selvfølgelig. Har og med et par jenter som liker shopping, sol og bad. Tenker å leie hus/leilighet. Hadde også vært kjekt med direktefly fra Trondheim,men ikke absolutt krav. Er bare for å få være sammen og få litt sol, så trenger ikke være muligheter for mange utflukter og sånn, tenker ca en uke. Noen som har noen tips? Alle innspill settes pris på 🙂 Direkte fra Trondheim er jo mulighetene ikke veldig mange. Malaga, Alicante, Nice eller Split er vel de mest realistiske alternativene. Dere klarer vel fint å få sol, shopping og diverse aktivitet alle de stedene. Mulig shoppingen er best i Nice, jeg vet ikke (har ikke vært der). Anonymkode: 03191...de9 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå