Tough cookie Skrevet 6. januar 2024 #1 Skrevet 6. januar 2024 Under flytting opp og ned trapper løsnet den runde platen bak på vaskemaskinen, og jeg klarte ikke å feste den igjen. Den henger på halv åtte og jeg ser inn på baksiden. Satte på en vask i sted og det bråker fælt når den sentrifugerer pga platen som slår. Kan den fjernes helt eller må den være på?
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2024 #2 Skrevet 6. januar 2024 Har du bilde? Høres rart ut. Det er nok deksel bak der og det må ikke fjernes. Maskinen må ikke brukes når den er defekt. Anonymkode: bc37b...849
Tough cookie Skrevet 6. januar 2024 Forfatter #3 Skrevet 6. januar 2024 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Har du bilde? Høres rart ut. Det er nok deksel bak der og det må ikke fjernes. Maskinen må ikke brukes når den er defekt. Anonymkode: bc37b...849 Shit😮 Det er det ovale dekselet jeg mener ja. Nå har den vasket og sentrifugert uten problemer og er snart ferdig, men hører bankingen når den sentrifugerer på høyt turtall. Ts
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå