AnonymBruker Skrevet 6. januar 2024 #1 Skrevet 6. januar 2024 De fra Brynhild feks? Anonymkode: 42d7f...971
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2024 #4 Skrevet 6. januar 2024 Jordbærfisker (brynild.no) Ingredienser Sukker, glykosesirup, vann, gelatin, invertsukker, stabilisator (E420), surhetsregulerendemiddel (E330), overflatebehandlingsmidler (kokosolje, rapsolje, E903, E901), aroma, fargestoff (E120). Anonymkode: 105e0...569 1
anonym35445 Skrevet 6. januar 2024 #5 Skrevet 6. januar 2024 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Ingen? Anonymkode: 42d7f...971 Hvorfor Googler du det ikke bare slik som vi må? Men her har du link til svaret😊: https://www.nidar.no/produkt/brynild-jordbaerfisk/ 3
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2024 #6 Skrevet 6. januar 2024 anonym35445 skrev (2 timer siden): Hvorfor Googler du det ikke bare slik som vi må? Men her har du link til svaret😊: https://www.nidar.no/produkt/brynild-jordbaerfisk/ Takk for link! Ja jeg pleier alltid google før jeg spør her og det gjorde jeg også🙈 Men ikke godt nok tydeligvis. Fant ikke linken du sendte selv. Leser jo i innholdsfortegnelsen at der ikke er hvetemel, men ble forvirret etter å ha lest at posemiksen ‘Godt og blandet’ inneholder gluten selv om der ikke står det inneholder hvetemel. Anonymkode: 42d7f...971
Capazitet Skrevet 7. januar 2024 #7 Skrevet 7. januar 2024 Hvorfor skulle det være gluten i gummigodteri?
Daisy-love Skrevet 7. januar 2024 #8 Skrevet 7. januar 2024 Capazitet skrev (26 minutter siden): Hvorfor skulle det være gluten i gummigodteri? Det er utrolig hva de putter både gluten, melk, gelatin, og annet i… Dessverre for allergikere og andre som trenger/ønsker annet kost. 😢 1
Brunhilde Skrevet 7. januar 2024 #9 Skrevet 7. januar 2024 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Takk for link! Ja jeg pleier alltid google før jeg spør her og det gjorde jeg også🙈 Men ikke godt nok tydeligvis. Fant ikke linken du sendte selv. Leser jo i innholdsfortegnelsen at der ikke er hvetemel, men ble forvirret etter å ha lest at posemiksen ‘Godt og blandet’ inneholder gluten selv om der ikke står det inneholder hvetemel. Anonymkode: 42d7f...971 Det er lakris i den posen, så det er nok derfor den inneholder gluten. Capazitet skrev (7 timer siden): Hvorfor skulle det være gluten i gummigodteri? Når det, som jeg nevner over, er lakris i posen så er det ofte gluten også. 1
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2024 #10 Skrevet 7. januar 2024 Æsj, det er jo det ekleste godteriet. Anonymkode: 085c8...4ba
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå