AnonymBruker Skrevet 6. januar 2024 #1 Skrevet 6. januar 2024 Hei! Jeg kjøpte bolig i fjor, i Oslo, og lurer på om jeg skal renovere badet fra 2006. Det har TG2 men ingen store avvik, badet skal nok holde en god del år til. Likevel lurer jeg på om det ville trukket opp salgsprisen så mye at jeg ville tjene på å renovere badet - når jeg skal selge om ca 4 år? Hadde du hatt noe imot å kjøpe en leilighet med et bad på over 20 år? Anonymkode: 2e9dc...c8d
Traktor Skrevet 6. januar 2024 #2 Skrevet 6. januar 2024 (endret) Nei, i praksis mye levetid igjen på dette badet. Endret 6. januar 2024 av Traktor 2
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2024 #3 Skrevet 6. januar 2024 Det koster så mye å renovere et bad, at det neppe svarer seg med tanke på salg. Om du pusser opp nå er det også liten sjanse for at du vil treffe kjøpers smak og hva som er "in" om du skal selge om 4 år. Puss opp for deg selv! Anonymkode: 32c3b...023 1
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2024 #4 Skrevet 6. januar 2024 Personlig hadde jeg heller kjøpt en leilighet med nytt bad enn med 20 år gammelt bad. MEN hvis du ikke treffer kjøpers smak, kan det trekke ned med nytt bad - mange ønsker ikke å rive ned et nytt bad siden det er sløsing + de må betale «to ganger» for det badet. Og selv i Oslo går ikke prisen på leiligheten opp det det koster å renovere bad, dessverre. Det generelle rådet er å gjøre enkle, billige ting som maling, fikse slitte lister og slike ting. Ikke renovere bad. Anonymkode: 95f48...195 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå