AnonymBruker Skrevet 6. januar 2024 #1 Skrevet 6. januar 2024 Av og til vurderer jeg å skaffe meg en sort, enkel bikerjakke, siden stilen min er litt vel kjedelig og minimalistisk/kontorpreget. Synes det kan være pent til feks lange kjoler. Men, jeg blir aldri enig med meg selv. Er jeg for gammel? Blir det litt harry? Eller rett og slett litt kjerring? Jeg er over 40. Anonymkode: ec984...ce8
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2024 #2 Skrevet 6. januar 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Av og til vurderer jeg å skaffe meg en sort, enkel bikerjakke, siden stilen min er litt vel kjedelig og minimalistisk/kontorpreget. Synes det kan være pent til feks lange kjoler. Men, jeg blir aldri enig med meg selv. Er jeg for gammel? Blir det litt harry? Eller rett og slett litt kjerring? Jeg er over 40. Anonymkode: ec984...ce8 Girl, kle deg selv i hva du vil! Du fortjener det Anonymkode: 0a95e...68a
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2024 #3 Skrevet 6. januar 2024 Grensa er mc lappen Anonymkode: b1587...343 2 1
Gjest Bella78 Skrevet 6. januar 2024 #4 Skrevet 6. januar 2024 Jeg synes også det kan være stilig på andre, men det kler ikke meg. Dersom du liker det, og føler deg vel - kjør på 👍 Noen syns alt er harry, det orker jeg ikke ta til meg hele tiden 😅
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2024 #5 Skrevet 6. januar 2024 AnonymBruker skrev (51 minutter siden): Girl, kle deg selv i hva du vil! Du fortjener det Anonymkode: 0a95e...68a Hvorfor fortjener TS det? Anonymkode: 0566d...91b 2
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2024 #8 Skrevet 6. januar 2024 Nedre aldersgrense burde du heller spørre om, er bare kjerringer på 50+ som kler seg i det. Anonymkode: f4ada...48a 1
dol_br Skrevet 6. januar 2024 #9 Skrevet 6. januar 2024 Bikerjakke er en klassiker i og for alle alder, og veldig lett å kombinere med alt mulig fra street style til fancy anledninger. Hvis jakken klær deg godt, altså fasong og alt, og føles behagelig, kjør på. 💪 Det er absolutt av ingen betydning hva andre synes, og "harry" er noens permanent snobbete livssyn. 😑 1
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2024 #10 Skrevet 6. januar 2024 AnonymBruker skrev (21 minutter siden): Hvorfor fortjener TS det? Anonymkode: 0566d...91b Alle fortjener å kle seg i det de vil! Don't even get me started Anonymkode: 0a95e...68a 1
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2024 #11 Skrevet 6. januar 2024 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Av og til vurderer jeg å skaffe meg en sort, enkel bikerjakke, siden stilen min er litt vel kjedelig og minimalistisk/kontorpreget. Synes det kan være pent til feks lange kjoler. Men, jeg blir aldri enig med meg selv. Er jeg for gammel? Blir det litt harry? Eller rett og slett litt kjerring? Jeg er over 40. Anonymkode: ec984...ce8 Hmm. Skjønner hva du mener. Det kan være noe litt "Trude Sagensk" med damer over 40 som kler seg i bikerjakke. Men du skriver at du har kjedelig og minimalistisk stil ellers, så da må det vel gå greit? Så lenge du dropper leopard-tightsen og DDE-tskjorta når du har på bikerjakka, så blir det sikkert bra Anonymkode: 0566d...91b
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2024 #12 Skrevet 7. januar 2024 Personlig liker jeg ikke biker jakke. Synes det passer best til å kjøre motorsykkel på 60-tallet. Siden jeg kjører motorsykkel, så er det fint å ikke ha den stilen utenom kjøringen. Men synes ikke det er noe aldersgrense, hverken opp eller ned. Noen kler det jo, og ser fin ut i det. Så gjør man det er det bare kjøre på. Anonymkode: da0fa...b43
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå